Έτσι θα χάσεις τα κιλά των γιορτών!

αδυνάτισμα κοιλιάς, αδυνάτισμα βελονισμός, αδυνάτισμα στα 50, αδυνάτισμα στήθους, αδυνάτισμα ποδιών, αδυνάτισμα με περπάτημα , αδυνάτισμα με χάπια

Έχετε φάει πολύ ζάχαρη; Σας έχουμε ένα κόλπο που θα μπορούσε να κάνει όλη τη διαφορά! Θέλετε να μειώσετε δραστικά την πρόσληψη ζάχαρης για την υγεία σας, αλλά δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα γλυκά , τη σοκολάτα και τα μπισκότα που βρίσκονται γύρω; Δείτε πώς μπορείτε να καταπολεμήσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη και να απαλλαγείτε από τον εθισμό!

Η ζάχαρη οδηγεί σε περισσότερη ζάχαρη
Η ζάχαρη μπορεί να είναι πραγματικός εθισμός. Όσο περισσότερη ζάχαρη στη διατροφή σας, τόσο περισσότερη ζάχαρη θα θέλετε να φάτε όλη την ημέρα. Ως αποτέλεσμα, οι παρενέργειες γίνονται γρήγορα αισθητές. Δερματικά προβλήματα, αύξηση βάρους και ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, για να αναφέρουμε μερικά. Όλα αυτά είναι καλά επιχειρήματα για τη μείωση της κατανάλωσης ζάχαρης και τη μετάβαση σε μια δίαιτα που είναι λιγότερο πλούσια σε ζάχαρη.

Ωστόσο, η διακοπή της ζάχαρης δεν είναι εύκολη. Για να το κάνετε αυτό, υπάρχει ένα τέχνασμα που μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας.

Είναι το αλμυρό πρωινό η λύση;

Εάν ξεκινήσετε με την αιχμή της υπεργλυκαιμίας το πρωί, μπορεί να λαχταράτε ζάχαρη όλη την ημέρα. Είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα αλμυρό, λιπαρό, πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό, το οποίο θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τον γλυκαιμικό δείκτη του γεύματός σας πιο εύκολα και λίγο-πολύ να έχετε γλυκά μόνο μία φορά κατά τη διάρκεια της ημέρας, το απόγευμα.
Έτσι, ξεκινώντας τη μέρα σας με ένα γλυκό πρωινό (μαρμελάδα, δημητριακά, μπισκότα, σοκολάτα, αρτοσκευάσματα, brioche), τότε το σώμα σας θέλει να καταναλώνει περισσότερη ζάχαρη.