Έτσι θα χάσεις 6 κιλά σε δύο βδομάδες-Αυτή είναι η νέα τάση στο αδυνάτισμα!

αδυνατισμα,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα ονειροκριτησ,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα χαπια,αδυνατισμα κοιλιασ,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα στηθουσ

Η στρατιωτική διατροφή είναι ένα πολύ δημοφιλές πρόγραμμα διατροφής που μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε έως και έξι κιλά σε δύο εβδομάδες χωρίς να κάνετε εξαντλητικές προπονήσεις. Εάν σκοπεύετε να φορέσετε το αγαπημένο σας εφαpμοστό φόρεμα και έχετε λίγες μέρες για να ταιριάξετε σε αυτό, τότε αυτή η δίαιτα είναι η τέλεια επιλογή για εσάς!

Αυτή η διατροφή είναι φθηνή καθώς δεν χρειάζεται να αγοράσετε ειδικά σχέδια διατροφής, ακριβά τρόφιμα ή συμπληρώματα διατροφής. Είναι νόστιμο, εύκολο στην παρακολούθηση και αποτελεσματικό. Η στρατιωτική διατροφή διαρκεί τρεις ημέρες, αλλά ορισμένοι προτιμούν να το ακολουθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα, προκειμένου να έχουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Μην ξεχάσετε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν παρατείνετε αυτήν τη δίαιτα για δύο εβδομάδες.

Είναι εύκολο να προετοιμάσετε γεύματα όταν ακολουθείτε αυτήν τη δίαιτα και αυτή η επιλογή είναι καλή για άτομα που μισούν να μαγειρεύουν. Επομένως, εάν θέλετε να ακολουθήσετε τη στρατιωτική διατροφή, πρέπει να μετακινηθείτε προς τα κάτω για να δείτε το σχέδιο διατροφής. Για όσους θέλουν να ακολουθήσουν αυτήν τη δίαιτα για δύο εβδομάδες, θα πρέπει να εναλλάσσετε μια δίαιτα τριών ημερών με μία ημέρα από τη φάση 2.

Ημέρα 1

Πρωινό: ένα φλιτζάνι καφέ με γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, μια φέτα τοστ σίτου με μαρμελάδα πορτοκαλιού.

Μεσημεριανό: 120 γραμμάρια στη σχάρα στήθος κοτόπουλου και ένα φλιτζάνι βραστό λαχανάκι Βρυξελλών με ντομάτα.

Δείπνο: φρουτοσαλάτα με μισή μπανάνα, μισό πορτοκάλι και ένα ποτήρι γάλα σόγιας βανίλιας.

Ημέρα 2

Πρωινό: ένα φλιτζάνι καφέ με γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένη μπανάνα, μια φέτα τοστ σίτου.

Μεσημεριανό: μια ομελέτα με δύο φέτες τυρί μοτσαρέλα.

Δείπνο: 100 γραμμάρια μπριζόλας γαλοπούλας με ένα φλιτζάνι βραστό καρότο και μπρόκολο.

Ημέρα 3

Πρωινό: ένα φλιτζάνι καφέ με γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο ανανά, μια φέτα τοστ σίτου με μαρμελάδα πορτοκαλιού.

Μεσημεριανό: ομελέτα με ένα φλιτζάνι βραστό καρότο.

Δείπνο: ένα φλιτζάνι παγωτό, ένα ακτινίδιο και μια χούφτα αμύγδαλα.

Φάση II

Επιτρέπεται να τρώτε οποιαδήποτε υγιεινή τροφή, όπως φρέσκα λαχανικά, φρούτα και πρωτεΐνες. Απλώς βεβαιωθείτε ότι περιορίζετε την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων σε 1200-1500 θερμίδες.