Connect with us

LIFE

Έτσι θα χάνεις βάρος ακόμα και αν σταματήσεις να κάνεις δίαιτα!

Published

on

αδυνατισμα,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα γρηγορο,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα κοιλιασ,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα προσφορεσ,αδυνατισμα χαπια

Οι μέρες εξαπάτησης είναι αυτό που περιμένεις για όλη την εβδομάδα. Τηρείτε μια αυστηρή δίαιτα για όλη την εβδομάδα εκτός από μια μέρα που αφήνετε τον εαυτό σας να φάει ένα νόστιμο κομμάτι κέικ ή πίτσα. Αφεθείτε στο αλκοόλ… σας επιτρέπεται να τρώτε ό, τι θέλετε, αλλά με μέτρο. Κορίτσια, όλοι γνωρίζουμε ότι είναι αδύνατο να…. ακολουθείτε πάντα ένα αυστηρό σχέδιο, και ακόμη και διασημότητες με ζεστά και σφιχτά σώματα περιστασιακά επιδοθείτε σε λιχουδιές. Ακόμη και ο πιο σκαλισμένος αρουραίος γυμναστικής θα χάσει το μυαλό του να κολλήσει σε μια αυστηρή διατροφή κατά τη διάρκεια 12 εβδομάδων. Η Cameron Diaz, γκουρού της απώλειας βάρους που δημοσίευσε πρόσφατα το δεύτερο βιβλίο της, The Longevity Book, λέει ότι δεν τρώει μόνο σπόρους chia και βραστή γαλοπούλα όλη μέρα, κάθε μέρα. Πιστεύει ακράδαντα στην τήρηση του κανόνα 80/20, όπου το 80% αυτού που τρώτε είναι θρεπτικό, υγιές και ολόκληρο, και το άλλο 20% μπορεί να είναι το φαγητό που λαχταράτε. Ακολουθώντας αυτόν τον κανόνα, θα χάσετε βάρος χωρίς να περιορίσετε τον εαυτό σας.

Ως πρώην πρόχειρο φαγητό, η Diaz παραδίδει την επιθυμία της για μπέργκερ και πίτσα και αρνείται να αισθάνεται ένοχη γι ‘αυτό. Το ερώτημα είναι αν οι ημέρες εξαπάτησης αποτρέπουν την απώλεια βάρους ή το βοηθούν.

Η επιστήμη δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας των γευμάτων; Συνήθως, οι δίαιτες περιορίζουν την πρόσληψη υδατανθράκων, η οποία μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης, της ορμόνης κορεσμού σας. Οι ημέρες εξαπάτησης αυξάνουν την παραγωγή λεπτίνης. ενισχύουν το μεταβολισμό σας. Η λεπτίνη εκκρίνεται από τα λιπώδη κύτταρα του σώματος και ελέγχει την πείνα και το αίσθημα κορεσμού.

Μετά από μια αυστηρή δίαιτα για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί σε χαμηλότερα επίπεδα γλυκογόνου που αποθηκεύονται στους μύες σας, γεγονός που οδηγεί σε κόπωση πιο γρήγορα και μειώνει την απόδοση της προπόνησής σας Ένα cheat meal αναπληρώνει τα αποθέματα γλυκογόνου σας αυξάνοντας τον αριθμό των θερμίδων και των υδατανθράκων. Αυτό παρέχει την ενέργεια που χρειάζεστε για μια επίπονη προπόνηση. Ωστόσο, θυμηθείτε για μετριοπάθεια. Η υπερβολική κατανάλωση σας κρατά μακριά από τους καθορισμένους στόχους απώλειας βάρους.

Είναι εντάξει αν χαλαρώνεις κάποτε και περιποιήσεις τον εαυτό σου σε κάτι που πεθαίνεις. Θέλετε πίτσα; Τότε περιποιηθείτε τον εαυτό σας! Παρακολουθήστε το φαγητό σας και βρείτε χώρο για μικρά cheat γεύματα. Το μυστικό είναι να έχουμε τα πάντα με μέτρο.

Trending