Connect with us

NEWS

Έτσι θα αποκτήσεις σε ένα μήνα επίπεδη κοιλιά-Ετοιμάσου να εντυπωσιάσεις το καλοκαίρι!

Published

on

Οι ανελκυστήρες γόνατος είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος τόνωσης του σώματος. Ακολουθεί μια πρόκληση 30 ημερών που πρέπει να αντιμετωπίσετε, μόνη ή με φίλους, προκειμένου να επιτύχετε ορατά αποτελέσματα.

Κάψιμο λίπους και εργασία σε καρδιο: τα οφέλη των ανυψωτικών γονάτων στο σώμα

Τα ανυψωτικά γόνατος είναι μια πολύ αποτελεσματική άσκηση εάν ο στόχος σας είναι να ορίσετε τους κοιλιακούς σας , εάν γίνεται τακτικά. Τρέχοντας επί τόπου και σηκώνοντας το ένα γόνατο μετά το άλλο, ολόκληρη η κοιλιακή ζώνη λειτουργεί σε βάθος. Αυτή η άσκηση είναι επίσης καλή καρδιο , δεδομένου ότι ενισχύει την καρδιά και βοηθά στην καύση λίπους, βοηθώντας να γίνει πιο αδύνατο.

Μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε αυτήν την κίνηση σε μια ρουτίνα γυμναστικής για να ξεκινήσετε το καρδιο σας πριν ξεκινήσετε, ως προθέρμανση. Οι στροφές του γόνατος είναι επίσης εξαιρετικές για τους δρομείς , καθώς ενισχύουν τους μυς κάμψης του ισχίου, οι οποίοι χρησιμοποιούνται πολύ κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Πώς να κάνετε σωστά ανελκυστήρες γόνατος;

Σταθείτε, πίσω ευθεία, τα χέρια δίπλα στο σώμα.
Ξεκινήστε να τρέχετε επί τόπου, σηκώνοντας το ένα γόνατο όσο πιο ψηλά γίνεται πριν σηκώσετε το άλλο γόνατο.
Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, θυμηθείτε να διατηρείτε τον κορμό όσο το δυνατόν πιο ίσιο, χωρίς να κάμπτετε προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, ενώ συστέλλετε τους κοιλιακούς μυς.

Όταν σηκώνετε ένα γόνατο, ο αντίθετος βραχίονας πρέπει να σηκωθεί με τον αγκώνα λυγισμένο
Αυξήστε το ρυθμό σταδιακά καθ ‘όλη τη διάρκεια της άσκησης
Συμβουλή: αυτή η άσκηση είναι ακόμη πιο αποτελεσματική όταν χρησιμοποιείτε ζώνη ηλεκτροδιέγερσης .

Λοιπόν, είστε έτοιμοι να ανταποκριθείτε στην πρόκληση στο επίπεδο στομάχου των 30 ημερών;
Μερικές καλές συμβουλές: μόλις τελειώσετε, μπορείτε να κάνετε αυτή τη ρουτίνα 30 ημερών ξανά, με έναν πιο έντονο ρυθμό ανύψωσης γόνατος.

Μια άσκηση που μπορεί επίσης να γίνει στο νερό, για να τονίσετε τη σιλουέτα σας.

Στη θάλασσα ή στην πισίνα, είναι πολύ πιθανό να κάνετε και ανελκυστήρες γόνατος υποβρύχια !

Στην πραγματικότητα, όταν κάνετε ανελκυστήρες στο γόνατο στο νερό (ιδανικά με το σώμα σας βυθισμένο μέχρι περίπου τους γοφούς σας), το βάρος του νερού κάνει την κίνηση πιο έντονη και το νερό παρέχει ένα μασάζ στις περιοχές του σώματος που βυθίζονται και εν ΔΡΑΣΕΙ. Αυτό θα λειτουργήσει στους μηρούς και τους γλουτούς, μειώνοντας την κυτταρίτιδα και την αίσθηση των βαριών ποδιών χάρη στην επίδραση αποστράγγισης του νερού στο δέρμα.

 

Trending