Ένα αυγό την ημέρα κρατά τον γιατρό της καρδιάς μακριά, σύμφωνα με νέα έρευνα!

αυγο,αυγοφετεσ,αυγολεμονο,αυγο θερμιδεσ,αυγουστοσ,αυγοταραχο,αυγουστοσ κορτω,αυγο βραστο θερμιδεσ,αυγουλεα λιναρδατου

Η κατανάλωση αυγών και προϊόντων που βασίζονται σε αυτά είναι χρήσιμη για εγκεφαλικά αγγεία. Μόνο ένα αυγό την ημέρα είναι αρκετό για να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου στους ηλικιωμένους κατά 12%. Αυτές οι πληροφορίες δόθηκαν σε μια μελέτη που διεξήχθη από Αμερικανούς επιστήμονες…..

Όπως σημειώνουν οι ερευνητές, τα αυγά περιέχουν αντιοξειδωτικά που μειώνουν το επίπεδο πίεσης οξυγόνου στα κύτταρα και καταστέλλουν τις φλεγμονώδεις διεργασίες.

Επιπλέον, αυτά τα προϊόντα είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών που μειώνουν την πίεση στα αγγεία. Οι επιστήμονες κατέληξαν στα συμπεράσματά τους με βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης επτά μελετών σχετικά με τις επιπτώσεις διαφόρων τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των αυγών, στην υγεία της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η κατανάλωση αυγών συσχετίστηκε όχι μόνο με μείωση της πιθανότητας εγκεφαλικού επεισοδίου , αλλά και με την ανάπτυξη στεφανιαίας νόσου (ο κίνδυνος μειώθηκε κατά 3-10%). Ωστόσο, τι γίνεται με τη χοληστερόλη;

Ο κρόκος αυγού περιέχει πολλή χοληστερόλη, αλλά το επίπεδό του στο σώμα μας επηρεάζεται από κορεσμένα λίπη και όχι από τα ίδια τα αυγά. Η χοληστερόλη στα τρόφιμα και στο αίμα είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Η χοληστερόλη, την οποία λαμβάνουμε από τα τρόφιμα, μπορεί να είναι και επιβλαβής και χρήσιμη. Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο μαγειρέματος των αυγών.

Εάν τρώτε μια βρασμένη ομελέτα ατμού, η χοληστερόλη που λαμβάνεται από τον κρόκο θα μετατραπεί σε υγιή και εάν τηγανίζετε τα αυγά σε λάδι, και ακόμη και με μπέικον, τότε είναι κακό. Τα αυγά είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα όσον αφορά το περιεχόμενο.

Περιέχουν πολλές πρωτεΐνες, βιταμίνες A, D, B και B12, καθώς και λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, που προάγουν την ενίσχυση της όρασης . Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε κατάχρηση αυγών, όπως κάθε άλλο φαγητό. Έχουν πολλή πρωτεΐνη και η περίσσεια στο σώμα δημιουργεί υπερβολικό βάρος στα νεφρά.

Ωστόσο, μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι τα αυγά βοηθούν επίσης το συκώτι όχι μόνο να εμποδίζει την παραγωγή λιποπρωτεϊνών χαμηλής πυκνότητας (ένα βλαβερό είδος χοληστερόλης που φράζει τα αιμοφόρα αγγεία και οδηγεί σε διάφορες ασθένειες), αλλά και συμβάλλει στην παραγωγή υψηλής λιποπρωτεΐνη πυκνότητας (μια χρήσιμη χοληστερόλη, η οποία επηρεάζει θετικά την υγεία των αιμοφόρων αγγείων και της καρδιάς).

Θα πρέπει να θυμάστε ότι για να διατηρηθεί η υγεία της καρδιάς, οι επιστήμονες συνιστούν την τήρηση της μεσογειακής διατροφής : περισσότερα λαχανικά, φρούτα, ξηροί καρποί, γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλότερη αναλογία λίπους, διάφορα δημητριακά, ψάρια και κοτόπουλο. Αξίζει επίσης να περιοριστεί η ποσότητα κόκκινου κρέατος και γλυκών ανθρακούχων ποτών.

 

Διαβάστε περισσότερα