Connect with us

LIFE

Έκτακτο: Κάνετε αυτό κάθε μέρα για να μειώσετε τις πιθανότητές σας να κολλήσετε covid-19!

Published

on

covid-19 εμβόλιο, covid-19 αντιμετώπιση, covid-19 προστασία, covdi-19 φάρμακο, covid-19 Ελλάδα, covid-19 εξάπλωση

Μελέτες έχουν δείξει ότι η άσκηση 30 λεπτών σωματικής άσκησης κάθε μέρα θα μειώσει τις πιθανότητές σας να κολλήσετε COVID κατά περισσότερο από 30%.

Όλοι γνωρίζουν ότι η λήψη της καθημερινής σας δόσης άσκησης είναι ζωτικής σημασίας για να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό.

Αλλά, τώρα είναι η ώρα να υιοθετήσετε αυτή τη συνήθεια στην καθημερινή σας ζωή, επειδή μια μεγάλη μελέτη διαπίστωσε ότι η τακτική άσκηση θα μειώσει τον κίνδυνο θανάτου από μολυσματικές ασθένειες όπως το COVID και θα μειώσει τις πιθανότητές σας να πάρετε τον ιό κατά ένα αξιοσημείωτο 31%.

Άσκηση για να κρατήσετε το COVID μακριά

Αυτή η μελέτη ορόσημο είναι η πρώτη στον κόσμο που πραγματικά αποδεικνύει ότι η άσκηση ρουτίνας θα σας προστατεύσει απόμολυσματικές ασθένειες .

Οι ερευνητές της μελέτης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπήρχε μείωση κατά 31% του κινδύνου μόλυνσης και 37% μείωση του κινδύνου θανάτου που προκαλείται από την ασθένεια.

Διεθνείς ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης Caledonian (GCU) πρόσθεσαν ότι η άσκηση μπορεί επίσης να κάνει τα εμβόλια έως και 40% πιο αποτελεσματικά. Ο Sebastien Chastin, επικεφαλής της μελέτης στο GCU, δήλωσε:

Το σαφές μήνυμα παραμένει ενεργό – δεν είναι μόνο καλό για την ψυχική και γενική υγεία σας, αλλά τώρα έχουμε την απόδειξη ότι είναι επίσης καλό για την ενίσχυση της ασυλίας σας.

Αλλά περιμένετε, γίνεται ακόμα καλύτερο!

Σύμφωνα με την έρευνα, δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο ή να κάνετε βαριά σπορ. Μπορείτε να κάνετε απλές ασκήσεις όπως τρέξιμο, τζόκινγκ, περπάτημα, ποδηλασία και ακόμη και χορό . Ωστόσο, επιλέξτε μια δραστηριότητα που σας κάνει να αναπνέετε ελαφρώς και φροντίστε να κάνετε τουλάχιστον 150 λεπτά άσκησης κάθε εβδομάδα. Ο Chastin πρόσθεσε:

Διαπιστώσαμε ότι η τακτική άσκηση, όταν βγείτε από την αναπνοή, αυξάνει την ανοσία σας σε μολυσματικές ασθένειες κατά 31% και αυξάνει τον αριθμό των ανοσοκυττάρων στο σώμα στην πρώτη γραμμή άμυνας που είναι το βλεννογόνο στρώμα αντισωμάτων.

Δεν χρειάζεται να πάτε σε γυμναστήριο, καθώς ο χορός στο σαλόνι, το τρέξιμο ή το περπάτημα είναι εξίσου αποτελεσματικός.

Το Chastin προτείνει επίσης την εφαρμογή ενός προγράμματος άσκησης 12 εβδομάδων πριν προγραμματιστεί ο εμβολιασμός σας, ώστε να μπορείτε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά του κατά 20% έως 40%.

 

Trending