Έκτακτη είδηση: Επιβολή αυστηρότερων μέτρων στην αγορά ακόμα και σε σούπερ μάρκετ-Ποιες οι αλλαγές!

covid-19 εμβόλιο, covid-19 αντιμετώπιση, covid-19 προστασία, covdi-19 φάρμακο, covid-19 Ελλάδα, covid-19 εξάπλωση

Τα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν πρόσφατα αυστηροποιήσει τους κανόνες COVID τους, περιορίζοντας τις οικογένειες και τα ζευγάρια από τις αγορές μαζί σύμφωνα με τους ισχύοντες περιορισμούς κλειδώματος, οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου επιτρέπεται να εγκαταλείψουν το σπίτι τους μόνο για βασικούς λόγους, όπως εργασία, ιατρικά ραντεβού και ψώνια.

Ωστόσο, η συνεχής αύξηση των περιπτώσεων προκάλεσε ανησυχία για την «έλλειψη ορατών προστατευών» που εφαρμόζουν τα σούπερ μάρκετ.

covid-19 εμβόλιο, covid-19 αντιμετώπιση, covid-19 προστασία, covdi-19 φάρμακο, covid-19 Ελλάδα, covid-19 εξάπλωση

Νωρίτερα αυτό το μήνα ο πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον προέτρεψε τα μανάβικα να σφίξουν τους κανόνες τους για να αποτρέψουν περαιτέρω την εξάπλωση του κοροναϊού . Τώρα μέρη όπως η Asda και η Sainsbury’s θα αρνηθούν την είσοδο σε άτομα χωρίς μάσκες και έχουν περιορίσει τον αριθμό των ατόμων που μπορούν να ψωνίσουν μαζί.

Τα σούπερ μάρκετ περιορίζουν τον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών στο κατάστημα
Τα σούπερ μάρκετ σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο προσπαθούν τώρα να περιορίσουν τον αριθμό των αγοραστών μέσα στα καταστήματα , προκειμένου να διασφαλιστεί η κοινωνική απόσταση. Αυτό οδήγησε την Tesco να εφαρμόσει ένα σύστημα «one-in, one-out» για τον έλεγχο της ροής της κυκλοφορίας. Η Lidl, από την άλλη πλευρά, εισήγαγε μια πρωτοβουλία φωτεινού σηματοδότη που βοηθά τους πελάτες να εντοπίζουν πιο ήσυχους και ασφαλέστερους χρόνους για αγορές.

Πολλά σούπερ μάρκετ, επίσης, προσπαθούν να περιορίσουν την κυκλοφορία του καλώντας τους αγοραστές να κάνουν ψώνια τους και μόνο . Ωστόσο, η διακριτική ευχέρεια θα χρησιμοποιηθεί όπου είναι απαραίτητο, ειδικά σε περιπτώσεις που αφορούν παιδιά ή άλλα εξαρτώμενα άτομα. Ο Aldi ανακοίνωσε:

covid-19 εμβόλιο, covid-19 αντιμετώπιση, covid-19 προστασία, covdi-19 φάρμακο, covid-19 Ελλάδα, covid-19 εξάπλωση

Ενθαρρύνουμε όλους τους πελάτες να δοκιμάσουν και να μειώσουν τον αριθμό των μελών της οικογένειας που φέρνουν μαζί τους στα καταστήματά μας. Φυσικά, ζητάμε από όλο το προσωπικό του καταστήματος να χρησιμοποιεί την κρίση του με τα παιδιά και τους γονείς.
Άλλα σούπερ μάρκετ που επιβάλλουν ή ενθαρρύνουν αυτόν τον κανόνα περιλαμβάνουν τις Asda, Morrisons, Sainsbury’s, Lidl και Tesco.

Τα σούπερ μάρκετ απαγορεύουν την είσοδο σε πελάτες χωρίς μάσκες
Ένας άλλος κανόνας κατάργησης οδήγησε επίσης σε πολλά σούπερ μάρκετ να απαγορεύσουν στους πελάτες να εισέρχονται σε καταστήματα εκτός εάν φορούν μάσκα. Οι Morrison έχουν τώρα απασχολήσει φύλακες ασφαλείας έξω από την είσοδο για να επιβάλουν κανόνες μάσκας που δηλώνουν ότι:

Σε εκείνους που τους προσφέρεται κάλυψη προσώπου και αρνούνται να φορούν ένα, δεν θα επιτρέπεται να ψωνίζουν στο Morrisons, εκτός εάν εξαιρούνται ιατρικά.
Οι Sainsbury’s, Asda και Waitrose ακολούθησαν από τότε τα βήματα του Morrison και έχουν επίσης εισαγάγει φρουρούς ασφαλείας και στρατόπεδα για να προκαλέσουν όσους δεν φορούν μάσκες ή ψώνια σε ομάδες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Sainsbury Simon Roberts ανακοίνωσε:

Βοηθήστε μας να διατηρήσουμε όλους τους συναδέλφους και τους πελάτες μας ασφαλείς φορώντας πάντα μάσκα και ψωνίζοντας μόνοι. Η φροντίδα και ο προβληματισμός όλων έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ.
Ποιοι είναι οι κανόνες για τη μετάβαση στο σούπερ μάρκετ;
Ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζονται οι κανόνες σε κάθε μανάβικο μπορεί να διαφέρει, αλλά για να διασφαλιστεί ότι το εβδομαδιαίο σας κατάστημα τροφίμων είναι όσο το δυνατόν ασφαλέστερο, είναι καλύτερο να ακολουθήσετε μερικές απλές οδηγίες:

Να φοράτε πάντα τη μάσκα σας
Εξασφάλιση κοινωνικής απόστασης όποτε είναι δυνατόν
Αγοράστε μόνοι σας όταν είναι δυνατόν
Ακολουθήστε οποιαδήποτε σήμανση στο κατάστημα
Χρησιμοποιήστε το παρεχόμενο απολυμαντικό χεριών
Εναλλακτικά, πολλά σούπερ μάρκετ προσφέρουν επίσης υπηρεσίες παράδοσης, ώστε να μπορείτε να στέλνετε τα παντοπωλεία σας απευθείας στην πόρτα σας.

Πότε θα μπει το SMS με το νούμερο «7» στο 13033 και τι είναι!

Σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, μια από τις προτάσεις ώστε να προλαβαίνουμε τα ψώνια μας είναι να στέλνουμε τον κωδικό 7, για σούπερ μάρκετ και να στέλνουμε άλλο sms για το shopping therapy. Το ινστιτούτο έρευνας-λιανεμπορίου καταναλωτικών αγαθών προτείνει να υπάρχει ένας πελάτης ανά 10τ.μ. και όχι ένα άτομο ανά 25 τ.μ που ισχύει σήμερα. Λοιμωξιολόγοι και κυβέρνηση εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα.

Οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων υποστηρίζουν ότι οι προσέλευση του κόσμου μετά και το άνοιγμα του λιανεμπορίου δεν είναι η απαιτούμενη. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, 7 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις δηλώνουν αδυναμία να καλύψουν τις οφειλές που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας και τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις.

Την ίδια ώρα, ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης σημείωσαν αύξηση 55% μέσα στο 2020. Τεράστια άνοδο είχαν τα ρούχα σπιτιού και ότι σχετίζεται με την μετακίνηση 6, δηλαδή αθλητικά και φόρμες. Στους μεγάλους «χαμένους» είναι ό,τι συνδέεται με την διασκέδαση, η ζήτηση για γόβες και κοστούμια έπεσε κατακόρυφα.