Connect with us

MEDIA

Έκτακτη είδηση: Απαγορεύουν από τους ifluencers να χρησιμοποιούν φίλτρα στις φώτο τους-Άντε να δούμε τι άλλο θα απαγορεύσουν!

Published

on

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA) απαγόρευσε στους influencers των κοινωνικών μέσων να αλλάξουν διαφημίσεις ομορφιάς χρησιμοποιώντας «παραπλανητικά» φίλτρα φωτογραφιών. Τα άτομα που επηρεάζουν τα κοινωνικά μέσα δεν θα επιτρέπεται πλέον να χρησιμοποιούν φίλτρα όταν διαφημίζουν καλλυντικά προϊόντα στις πλατφόρμες τους.

Η απόφαση της ASA έχει τεθεί σε εφαρμογή σε μια προσπάθεια μείωσης της ψευδούς διαφήμισης που συμβαίνει πολύ συχνά με φίλτρα που υπερβάλλουν τα αποτελέσματα ορισμένων προϊόντων.

Όχι πια ψευδή διαφήμιση
Αυτό σημαίνει ότι ο αγαπημένος σας επηρεαστής ομορφιάς ή / και η διασημότητα δεν θα είναι σε θέση να διαφημίσουν έναν επισημαντή ή ένα ίδρυμα σε μια ανάρτηση που έχει φίλτρο σε αυτό, καθώς αυτό θα ευνοούσε την αυτόματη αφαίρεση και απαγόρευση της εν λόγω εικόνας .

Η 29χρονη επιρροή που είναι υπεύθυνη για την έναρξη της εκστρατείας ενάντια σε ψευδείς διαφημίσεις από τα άτομα που επηρεάζουν τα κοινωνικά μέσα ονομάζεται Sasha Pallari και είπε στο BBC ότι ήταν:

Πάνω από το φεγγάρι! Αισθάνομαι ότι η επιζήμια επίδραση που έχει στους χρήστες των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης έχει τελικά ληφθεί σοβαρά υπόψη και αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τον τρόπο χρήσης των φίλτρων και τον τρόπο διαφήμισης των καλλυντικών στο διαδίκτυο.

Εκτός από όχι μόνο ψευδώς διαφημιστικά προϊόντα που δεν επιτυγχάνουν αυτό που ισχυρίζεται η αφίσα, αυτός ο νέος νόμος ελπίζει ότι θα σταματήσει επίσης τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που συνέβαλαν μόνο στη διάδοση προβλημάτων εικόνας του σώματος μεταξύ των ανθρώπων παγκοσμίως.

Η ASA μιλά για την απόφασή τους
Ένας εκπρόσωπος της ASA σχολίασε:

Ένα συνεχές επίκεντρο της δουλειάς μας σε αυτόν τον τομέα εξακολουθεί να είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τους κανόνες και η υποστήριξη των επιρροών με την καθοδήγηση και τα εργαλεία που χρειάζονται για να βοηθήσουν στη σωστή διαφήμιση. Συνεργαζόμαστε επίσης στενά με τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που μπορούν και θα επιβάλουν τις αποφάσεις μας όταν ένας διαφημιζόμενος δεν θέλει ή μπορεί να συνεργαστεί μαζί μας.

Trending