Έχεις πόνους στα γόνατα; 4+1 τρόποι για να τους εξαφανίσεις!

γονατα,γονατα προσ τα μεσα,γονατασ ποιηματα,γονατα περιστερι,γονατα πονοσ,γονατασ επαμεινωνδασ,γονατα μπαταριασ μπανιου

Ο πόνος στο γόνατο είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους πόνους. Αυτός ο πόνος μπορεί να προκληθεί από βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα προβλήματα. Οι κύριοι ένοχοι του πόνου στο γόνατο είναι αρθρίτιδα, διάστρεμμα, στελέχη, τραυματισμοί και ουρική αρθρίτιδα. Εάν καταλαβαίνετε τι μιλάμε και ψάχνετε για μια…

κατάλληλη θεραπεία για αυτόν τον πόνο, συνεχίστε να διαβάζετε το άρθρο μας για να μάθετε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να θεραπεύσετε τον πόνο στο γόνατο!

Το γεγονός είναι, εάν ένα άτομο έχει βραχυπρόθεσμο πόνο στο γόνατο, τότε δεν χρειάζεται τη βοήθεια των γιατρών, καθώς ένας τέτοιος πόνος θα περάσει από μόνος του. Το μόνο που χρειάζεστε σε αυτήν την περίπτωση είναι να επιλέξετε την κατάλληλη θεραπεία που μπορείτε να εφαρμόσετε στο σπίτι για γρήγορη ανάρρωση. Ωστόσο, εάν αντιμετωπίσετε μακροχρόνιο πόνο στο γόνατο που προκαλείται από ξαφνικό τραύμα, θα πρέπει να συμβουλευτείτε αμέσως έναν γιατρό.

Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε μια λίστα με 5 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να θεραπεύσετε και να αποτρέψετε τον πόνο στο γόνατο στο σπίτι. Διαβάστε προσεκτικά και σημειώστε για να αποφύγετε αυτά τα δυσάρεστα προβλήματα με τα γόνατά σας. Να προσέχεις!

# 1. Ασκηση

Όταν ασκείστε σε τακτική βάση, σας βοηθά να επιβραδύνετε την εξέλιξη της οστεοαρθρίτιδας, η οποία είναι η κοινή αιτία πόνου στο γόνατο. Επιπλέον, η σωματική δραστηριότητα είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική υγεία του ιστού του χόνδρου. Η άσκηση βοηθά επίσης στην ενίσχυση της υποστήριξης του σώματος για τις αρθρώσεις του.

Εάν αισθανθείτε πόνο στις αρθρώσεις, προσέξτε αερόμπικ στο νερό, καθώς τα οφέλη του έρχονται χωρίς καμία πίεση στα γόνατα.

# 2. Ενίσχυση των ασκήσεων

Αυτές οι ασκήσεις ενισχύουν τους μυς στο άνω πόδι και βοηθούν στην προστασία της άρθρωσης του γόνατος. Αυτοί οι μύες είναι γνωστοί ως τετρακέφαλοι και βρίσκονται στο μπροστινό μέρος και στις πλευρές των μηρών.

Απλά σηκώνοντας ένα ισιωμένο πόδι ενώ κάθεστε ή ξαπλώνετε είναι μια άσκηση που θα ενισχύσει αυτούς τους μυς και θα τους βοηθήσει να σταθεροποιήσουν το γόνατο. Επίσης, δώστε προσοχή σε άλλες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τον πόνο στο γόνατο, συμπεριλαμβανομένου του βήματος – βάζοντας το ένα πόδι πάνω σε ένα βήμα ακολουθούμενο από το άλλο, κατεβαίνοντας ξανά και επαναλαμβάνοντας τα βήματα.

# 3. Στάση και υποστήριξη

Για να αποφύγετε την πίεση στο γόνατο, απλώς πρέπει να αποφύγετε τις καρέκλες που είναι χαμηλές στο έδαφος ή καναπέδες στους οποίους ο φροντιστής «βυθίζεται». Το να κάθεται σε ένα μαξιλάρι μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό. Ωστόσο, η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού κάτω από τα γόνατα μπορεί να επιδεινώσει το πρόβλημα, καθώς μια καλή στάση καθίσματος είναι επίσης σημαντική σε αυτήν την περίπτωση.

Επιπλέον, σας προτείνουμε να αποφεύγετε μεγάλες περιόδους χωρίς να μετακινείτε. Για παράδειγμα, στην οστεοαρθρίτιδα – η παρατεταμένη συνεδρίαση μπορεί να προκαλέσει μια σκληρή, επώδυνη άρθρωση. Μην ξεχάσετε να φοράτε υποδήματα για τη θεραπεία και την πρόληψη του πόνου στο γόνατο.

# 4. Απώλεια βάρους και δίαιτα

Το γεγονός είναι ότι, εάν ένα άτομο έχει αυτά τα επιπλέον κιλά, είναι πιο επιρρεπές στον πόνο στο γόνατο από άλλους. Πρέπει να γνωρίζετε ότι το επιπλέον βάρος δίνει στις αρθρώσεις περισσότερη δουλειά. Εάν φτάσετε στο σωστό δρόμο και χάσετε αυτά τα επιπλέον κιλά, θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον μακροχρόνιο πόνο στο γόνατο , συμπεριλαμβανομένου του πόνου που προκαλείται από την αρθρίτιδα.

Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή. Μια υγιεινή διατροφή σημαίνει μια ισορροπημένη με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, υψηλή σε φρούτα, λαχανικά και φυτικές ίνες. Αποφύγετε πολύ κρέας και ζωικό λίπος. Μην ξεχάσετε να πίνετε αρκετό νερό όλη την ημέρα.

# 5. Εναλλακτικές θεραπείες

Σας συνιστούμε να δώσετε προσοχή στον βελονισμό, επειδή μπορεί να βοηθήσει σε ορισμένες μορφές πόνου. Το μασάζ μπορεί επίσης να ανακουφίσει τον πόνο. Μια υγιεινή διατροφή, άσκηση, απαλλαγή από επιπλέον κιλά και λήψη μη στεροειδών αντιφλεγμονωδών φαρμάκων μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τον πόνο στο γόνατο που προκαλείται από αρθρίτιδα.

 

 

Διαβάστε περισσότερα