Έχεις φούσκωμα και κατακράτηση υγpών; Αν θες να τα ξεφορτωθείς ΓΡΗΓΟΡΑ ακολούθησε τους 7 αποτελεσματικούς τρόπους!

Η κατακράτηση νερού όχι μόνο αυξάνει το σωματικό βάρος αλλά επίσης επηρεάζει τη συνολική σας εμφάνιση. Είναι απογοητευτικό να βλέπεις ένα πρησμένο, θολωμένο πρόσωπο στον καθρέφτη όταν τα πόδια δεν ταιριάζουν στα αγαπημένα παπούτσια και οι δακτύλιοι φαίνεται να μεγαλώνουν σε δάχτυλα………..

Το λίπος δεν είναι ο μόνος λόγος για την αύξηση βάρους, η κατακράτηση νερού μπορεί να οδηγήσει σε αυτό που είναι γνωστό ως βάρος νερού. Το καλό είναι ότι το βάρος του νερού είναι πολύ εύκολο να χάσετε. Επομένως, ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να απαλλαγείτε από το βάρος του νερού γρήγορα και με ασφάλεια.

1. Άσκηση καθημερινά

Η άσκηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τη διατήρηση της υγείας, καθώς αυξάνει την κορτιζόλη, η οποία βοηθά στην καταπολέμηση του στρες και της έντασης. Η προπόνηση βοηθά επίσης στην απομάκρυνση όλων των τοξινών και του υπερβολικού υγρού. Η λογική εδώ είναι πολύ απλή: ιδρώνετε όταν ασκείστε, που σημαίνει ότι χάνετε νερό και, ως εκ τούτου, βάρος! Αυξήστε τη συχνότητα και την ένταση της προπόνησης για να αφαιρέσετε το υπερβολικό νερό από το σώμα.

2. Χαμηλώστε τα επίπεδα στρες

Η ορμόνη του στρες (κορτιζόλη) μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους καθώς επηρεάζει βαθιά την αντιδιουρητική ορμόνη, η οποία είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση της ισορροπίας του νερού στο σώμα σας. Επομένως, φροντίστε να διατηρείτε τα επίπεδα άγχους σας υπό έλεγχο για να χάσετε βάρος νερού.

3. Διαχειριστείτε την πρόσληψη ηλεκτρολύτη

Φάτε τρόφιμα πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο, αυτά τα στοιχεία θα είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τη διατήρηση της ισορροπίας του νερού στο σώμα σας. Εάν τείνετε να πίνετε πολύ νερό και να ασκηθείτε, αυξήστε ανάλογα την πρόσληψη ηλεκτρολύτη.

4. Μειώστε την πρόσληψη αλατιού.

Η υψηλή πρόσληψη νατρίου (αλάτι) μπορεί να οδηγήσει στη συσσώρευση υγρού στο σώμα και, κατά συνέπεια, σε φούσκωμα. Τρώτε όχι περισσότερο από 2000-2500 mg αλάτι την ημέρα – αυτό θα βελτιώσει το μεταβολισμό και το σώμα δεν θα συσσωρεύσει υγρό.

5. Πιείτε περισσότερο νερό

Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά για να απαλλαγείτε από την περίσσεια υγρών στο σώμα, πρέπει να πιείτε νερό. Η κατανάλωση αρκετού νερού βοηθά στην απομάκρυνση υγρών (συμπεριλαμβανομένου του νερού) από το σώμα και καθαρίζει το σώμα από οποιαδήποτε τροφή που μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα. Εάν το σώμα δεν έχει αρκετό νερό, αρχίζει να αποθηκεύει υγρό για να αντισταθμίσει την έλλειψή του, και αυτό οδηγεί σε αύξηση βάρους. Φροντίστε να πίνετε 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

6. Πείτε Όχι στους εξευγενισμένους υδατάνθρακες

Αυτή η προσέγγιση θεωρείται η πιο αποτελεσματική. Οι υδατάνθρακες αποθηκεύονται με τη μορφή γλυκογόνου που οδηγεί σε κατακράτηση νερού. Επιπλέον, αυξάνει την παραγωγή ινσουλίνης στο σώμα που προκαλεί κατακράτηση νατρίου, επομένως, κατακράτηση νερού.

7. Τρώτε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να αισθάνεστε καλύτερα και χωρίς νερό, απλώς ακολουθήστε μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη θα συμβάλει στη διατήρηση της ισορροπίας του νερού στο σώμα σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι τρώτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες (αυγά, κρέας, φασόλια, φακές, σόγια κ.λπ.).

Διαβάστε περισσότερα