Connect with us

NEWS

Έχεις ανάγκη από κάλιο; 10+1 τρόφιμα που θα λύσουν το πρόβλημά σου στιγμή-Τι λες, θα τα δοκιμάσεις;

Published

on

καλίο,υπερμαγγανικού καλίου,στυπτηρία καλίου-αργιλίου,τροφοπενία καλίου,έλλειψη καλίου,ακεσουλφάμη καλίου,πηγές καλίου,αμπούλες καλίου,λίπασμα καλίου

Λείπει από την διατροφή σας το κάλιο; Εδώ είναι 10 τρόφιμα που είναι όλα γεμάτα κάλιο! Το κάλιο είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του σώματός μας, και μπορεί να βρεθεί σε πολλά καθημερινά τρόφιμα. Εάν έχετε ανεπάρκεια και δεν θέλετε να πάρετε συμπληρώματα διατροφής, εδώ είναι αυτό που πρέπει να τρώτε!

Τι είναι το κάλιο και σε τι χρησιμοποιείται;
Το κάλιο είναι απαραίτητο για το σώμα και συμβάλλει στην καλή λειτουργία των μυών και των νεφρών ειδικότερα.

Είναι υπεύθυνη για συστολές των μυών σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς! Βοηθά στην εξισορρόπηση του πεπτικού συστήματος, όπως το στομάχι, και την ορθή λειτουργία των νεφρών. Συμμετέχει επίσης στην παραγωγή ινσουλίνης, η οποία επιτρέπει στη ζάχαρη να εισέλθει στα κύτταρα.

Τα επίπεδα καλίου είναι μία από τις παραμέτρους που ελέγχονται κατά τη διάρκεια μιας εξέτασης αίματος, επομένως είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η διατροφή σας περιέχει αρκετό από αυτό το μέταλλο.

Στιγμιαίος καφές
Πιείτε στιγμιαίο καφέ αραιωμένο σε ζεστό νερό για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με λίγο κάλιο! Αυτή είναι επίσης μια φυσική πηγή μαγνησίου και, σε μικρότερο βαθμό, του φωσφόρου. Επιπλέον, είναι πολύ πρακτικό και γρήγορο να προετοιμαστεί!

Μαγιά
Η μαγιά είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής με πολλαπλά οφέλη και μπορεί να αντικαταστήσει το τυρί παρμεζάνας σε πολλές συνταγές. Δεν είναι μόνο πηγή καλίου, αλλά και αμινοξέων, φωσφόρου, μαγνησίου, ασβεστίου, σιδήρου και πολλών άλλων ιχνοστοιχείων που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του σώματος.

Αποξηραμένα βερίκοκα
Τα αποξηραμένα βερίκοκα είναι μια ανεκτίμητη πηγή καλίου, καθώς και ένα νόστιμο σνακ. Ωστόσο, προσέξτε την υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες! Εάν θέλετε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να μην το παρακάνετε.

Μπανάνες
Αυτά τα φρούτα θα σας κρατήσουν μέχρι το επόμενο γεύμα σας και οι μπανάνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, από το πρωινό έως το δείπνο! Χρησιμοποιείται επίσης από αθλητές τόσο για το κάλιο που παρέχουν όσο και για την ενέργεια.

Φύτρο σιταριού
Το φύτρο σιταριού πρέπει σίγουρα να βρεθεί σε κάθε κουζίνα, λόγω των πολλών αρετών του! Μην διστάσετε να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη άχνη στις συνταγές σας με φύτρο σιταριού.

Μαύρη σοκολάτα
Δεν υπάρχει τίποτα κακό με τη θεραπεία του εαυτού σας μερικές φορές! Η μαύρη σοκολάτα που είναι τουλάχιστον 70% κακάο και χωρίς πρόσθετα σάκχαρα δεν είναι μόνο πλούσια σε κάλιο, αλλά και σε σίδηρο και μαγγάνιο.

Ψητό κοτόπουλο
Εάν διστάζετε μεταξύ δύο πηγών πρωτεΐνης για το κάλιο σας, όπως μεταξύ κόκκινου κρέατος ή ψητού κοτόπουλου, επιλέξτε πουλερικά, το οποίο είναι πολύ χαμηλότερο σε θερμίδες!

Σέσκουλο
Το Chard συχνά αποφεύγεται, αλλά είναι μια καλή πηγή καλίου. Παρέχει επίσης εξίσου πρωτεΐνη με υδατάνθρακες.

Σπανάκι
Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, το σπανάκι δεν είναι μόνο πλούσιο σε σίδηρο! Είναι επίσης μια καλή πηγή καλίου, μαγγανίου και μαγνησίου.

Καπνιστός σολωμός
Ο καπνιστός σολομός παρέχει καλή ποσότητα καλίου. Φροντίστε, ωστόσο, να αγοράσετε άγριο σολομό, επειδή είναι λιγότερο λιπαρό από τον σολομό εκτροφής.

Κόππα
Αν θέλετε λίγο άγγιγμα της Ιταλίας στις συνταγές σας ενώ γεμίζετε κάλιο, μπορείτε να απολαύσετε μερικές φέτες κόππα! Αυτό το ζαμπόν είναι επίσης πολύ πλούσιο σε βιταμίνη Β1 και νάτριο.

Trending