Δοκίμασε την δίαιτα των 21 ημερών-Το απόλυτο όπλο κατά του λίπους!

Η σύγχρονη ζωή κάνει ένα άτομο να κάνει έναν καθιστικό τρόπο ζωής. Εάν προσθέσετε γρήγορο φαγητό και γλυκά σε αυτό, όλα φυσικά οδηγούν στην εμφάνιση υπερβολικού βάρους. Εάν οι άνδρες δεν αντιδράσουν σε αυτό, οι γυναίκες προσπαθούν να ανακτήσουν την αρμονία και την ομορφιά του σώματος με κάθε τρόπο.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, αν όχι με λίγα λόγια, και σε έναν πιο αποδεκτό χρόνο χωρίς τη λήψη διαφόρων χαπιών διατροφής και την άσκηση στο γυμναστήριο; Σίγουρα, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μια διατροφή 21 ημερών. Το όνειρο κάθε γυναίκας μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Υπάρχουν πολλές παραλλαγές συστημάτων απώλειας βάρους για 21 ημέρες

Φυσικά, εάν χρειαστεί να χάσετε μερικά κιλά για μερικές ημέρες για να φορέσετε το αγαπημένο σας φόρεμα, οι μονοφωνικές δίαιτες θα λειτουργήσουν. Ωστόσο, οι δίαιτες για 21 ημέρες έχουν μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Είναι σχεδιασμένα για μακροχρόνια δράση και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αρκετούς μήνες.

Σύμφωνα με κριτικές, μια δίαιτα για 21 ημέρες δίνει την ευκαιρία να απαλλαγούμε αποτελεσματικά από 15-20 κιλά υπερβολικού βάρους. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε μια δίαιτα είναι να προετοιμάσετε το σώμα. Κάθε μέρα, σιγά-σιγά πρέπει να μειώσετε μερίδες φαγητού και να αυξήσετε τον αριθμό των γευμάτων.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Αυτή η διατροφή 21 ημερών είναι ένα πραγματικό εύρημα για εκείνους τους ανθρώπους των οποίων το βάρος είναι πάνω από 200 κιλά. Έδειξε εξαιρετικά αποτελέσματα και αποδείχθηκε όχι μόνο στους ανθρώπους που θέλουν να χάσουν βάρος, αλλά και στους γιατρούς και τους διατροφολόγους. Ας δούμε λοιπόν λεπτομερώς:

Ημέρες 1-8: Carb Detox and Reset

Πρέπει να τρώτε τροφές με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, όπως μπρόκολο, σπανάκι, σπαράγγια, κουνουπίδι, άπαχο στήθος κοτόπουλου, βόειο κρέας με γρασίδι, άπαχο στήθος γαλοπούλας. Τα πρωτεϊνικά τρόφιμα θα είναι καλά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Ημέρες 9-13: Πρωτεΐνες και λαχανικά

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερα τρόφιμα που περιέχουν πρωτεΐνες και υγιή λίπη . Επίσης, τα τρόφιμα χαμηλών υδατανθράκων είναι καλά για εσάς.

Ημέρες 14-21. Ποδηλασία Carb

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πρέπει να τρώτε όσο λιγότερα τρόφιμα περιέχουν υδατάνθρακες όσο μπορείτε.