Διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες έναντι κέτο — Ποια θα πρέπει να επιλέξετε;

διαιτα,διαιτα τριων φασεων,διαιτα για διαβητικουσ,διαιτα νασα,διαιτα ντουκαν,διαιτα μοναδων,διαιτα με αυγα,διαιτα dukan,διαιτα κετο

Μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε μια νέα διατροφή ή να επιλέξετε ένα νέο καθεστώς που θα ακολουθήσετε. Ορίστε λοιπόν μερικές οδηγίες που θα σας βοηθήσουν να λάβετε μια πιο ενημερωμένη απόφαση. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτά τα δύο δημοφιλή καθεστώτα διατροφής…..

και ανακαλύψτε ποιο είναι το καλύτερο και πιο κατάλληλο για εσάς.

Τι είναι η δίαιτα κετο;
Διατροφή κετο, κετογονική δίαιτα, κέτωση… Αυτή η δίαιτα έχει πολλά ονόματα και η βασική ιδέα είναι περισσότερο λίπος και λιγότερη ζάχαρη . Οι κανόνες είναι απλοί, όχι περισσότερο από 50 γραμμάρια υδατανθράκων ανά ημέρα, πολλές πρωτεΐνες , λαχανικά, «καλά λιπαρά» και ειδικά πρέπει να αποφύγετε τη ζάχαρη. Αλλά πριν ξεκινήσετε αυτό το είδος δίαιτας, είναι πάντα καλή ιδέα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει τίποτα που θα σας εμποδίσει από τη μετάβαση σε κετο.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διατροφής κετο;
Η δίαιτα κετο είναι καλή για την υγεία σας, καθώς περιορίζει την πρόσληψη ζάχαρης που μπορεί να προκαλέσει διαβήτη και καρδιακές παθήσεις. Σύμφωνα με τη Δρ Alexandra Dalu, μπορεί να είναι καλό μόνο για την υγεία σας. Αλλά πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι δεν καταναλώνετε υπερβολικά λίπος και καταλήγετε να τρώτε πάρα πολλές θερμίδες ως αποτέλεσμα.

Από τη θετική πλευρά, υπάρχουν θεραπευτικά αποτελέσματα που λέγεται ότι βοηθούν στη μείωση των επιπτώσεων της επιληψίας . Η κετο διατροφή μπορεί επίσης να βοηθήσει στη ρύθμιση της όρεξής σας και να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης σας, αλλά μπορεί επίσης να είναι πηγή δυσκοιλιότητας λόγω του γεγονότος ότι δεν τρώτε πολλές φυτικές ίνες. Όταν οι άνθρωποι ξεκινούν για πρώτη φορά αυτήν τη δίαιτα, μπορεί να καταλήξουν να πάσχουν από « κετο γρίπη », η οποία χαρακτηρίζεται από κόπωση , πονοκέφαλο και έλλειψη κινήτρων . Επιπλέον, αυτή η διατροφή είναι μάλλον περιοριστική και μπορεί να είναι δύσκολο να τηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ποια είναι η δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων;
Η δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων περιλαμβάνει σημαντική μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων . Αυτό συμβαδίζει συνήθως με την αύξηση της ποσότητας πρωτεΐνης που τρώτε, καθώς και με υγιή λίπη και λαχανικά . Δεδομένου ότι τα τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες τείνουν να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, αυτή η δίαιτα σας επιτρέπει επίσης να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δίαιτας με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες;
Αυτή η δίαιτα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρήγορα, καθώς εξαλείφει τα επεξεργασμένα τρόφιμα που περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες. Είναι πολύ εύκολο να παραμείνουμε μακροπρόθεσμα και δεν είναι τόσο «ακραίο» όσο το κετό. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να βιώσετε πιο δυσκοιλιότητα και να αισθάνονται πιο αδύναμη . Οι επιλογές φαγητού μπορεί να είναι περιορισμένες και αυτό θα μπορούσε να έχει αρνητική επίδραση στην ποσότητα βιταμινών και μετάλλων που καταναλώνετε. Μπορεί επίσης να καταλήξετε να μειώσετε την κατανάλωση φρούτων σας ως αποτέλεσμα.

Ποια είναι η διαφορά και ποιο θα πρέπει να επιλέξετε;
Όπως θα έχετε συγκεντρώσει, η κύρια διαφορά μεταξύ αυτών των δύο δίαιτων είναι η κατανάλωση (ή όχι) υδατανθράκων . Εάν είστε σε δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων, η πρόσληψη υδατανθράκων περιορίζεται σε περίπου 50 έως 150 γραμμάρια την ημέρα, ενώ στην κετο, δεν πρέπει να υπερβαίνετε τα 50 γραμμάρια την ημέρα.

Η δεύτερη διαφορά σχετίζεται με την κατανάλωση πρωτεΐνης, η οποία θα πρέπει να είναι περίπου το 20% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων σας σε δίαιτα κετο. Η δίαιτα κετο μπορεί να είναι πιο περιοριστική και δύσκολο να τηρηθεί και να προκαλέσει περισσότερες αρνητικές παρενέργειες. Επομένως, οι περισσότεροι άνθρωποι θα δουν τη δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων ως καλύτερη επιλογή μακροπρόθεσμα.

Διαβάστε περισσότερα