Δες τις 6+1 εκπληκτικές αλλαγές που θα συμβούν στο σώμα σου μόλις κόψεις την ζάχαρη!

επιπτωσεις ζαχαρης,αρνητικες επιπτωσεις ζαχαρης, ζαχαρη,ζαχαρη και χασιμοτο,ζαχαρη και αλατι χανια,ζαχαρη καρυδασ,ζαχαρη και επιληψια,ζαχαρη χρωμα,ζαχαρη και αλατι,ζαχαρη και αλευρι,ζαχαρη θερμιδεσ

Η κατανάλωση ζάχαρης επηρεάζει το σώμα σας με περισσότερους τρόπους που μπορείτε να φανταστείτε. Δεν θα πιστέψετε τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν σταματήσετε. Σήμερα, υπάρχει ζάχαρη σε σχεδόν όλα όσα τρώμε. Βρίσκεται συνήθως σε έτοιμα για κατανάλωση τρόφιμα και, φυσικά, σόδες, αλλά προστίθεται επίσης σε….

ορισμένα άλλα τρόφιμα που δεν προορίζονται να είναι γλυκά. Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι ο εθισμός στη ζάχαρη είναι μια δύσκολη συνήθεια να σπάσει. Ωστόσο, μόλις σταματήσετε να τρώτε επεξεργασμένη ή προσθήκη ζάχαρης, θα παρατηρήσετε πολλές αλλαγές στο σώμα και το μυαλό σας.

# 1: Η καρδιά σας θα σας ευχαριστήσει
Για αρχάριους, η εξάλειψη πρόσθετων σακχάρων από τη διατροφή σας θα σας βοηθήσει να αποφύγετε προβλήματα. Τα πρόσθετα σάκχαρα προκαλούν αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης, η οποία θα προκαλέσει αύξηση του καρδιακού ρυθμού και της αρτηριακής πίεσης. Επιπλέον, μέσα σε λίγες εβδομάδες, η διακοπή της ζάχαρης φαίνεται ότι μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης κατά 10%. Ένα μεγάλο βήμα για την υγεία σας.

# 2: Το δέρμα σας θα σας ευχαριστήσει επίσης
Τι γίνεται αν η ζάχαρη φταίει για τα σπυράκια σας; Ίσως, σύμφωνα με το American Journal of Clinical Nutrition , το οποίο δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με τη σχέση μεταξύ ζάχαρης και ακμής το 2016. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το 87% των συμμετεχόντων που έπιναν τουλάχιστον ένα δοχείο σόδας την ημέρα για 3 εβδομάδες είχαν μια απότομη αύξηση των σπυριών στο δέρμα τους. Αν και δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τη διατροφή των συμμετεχόντων, είναι μια καλή αρχή.

# 3: Θα μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη (που είναι καλό)
Δεν είναι μυστικό ότι η μεταποιημένη ή προστιθέμενη ζάχαρη είναι μία από τις αιτίες του διαβήτη τύπου 2. Τα επίπεδα ινσουλίνης αυξάνονται από την κατανάλωση σακχάρου, αλλά το πάγκρεας χάνει τότε την ικανότητά του να το επεξεργάζεται. Σύμφωνα με τη μελέτη, η τακτική κατανάλωση πρόσθετων σακχάρων σας κάνει έντεκα φορές πιο πιθανό να αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2.

# 4: Η διάθεσή σας θα είναι πιο σταθερή
Λίγο μετά τη διακοπή της ζάχαρης , θα είστε λίγο ασταθής, κάτι που είναι φυσιολογικό. Με τον ίδιο τρόπο που ένας καπνιστής λαχταρά νικοτίνη, το σώμα θα ζητήσει ζάχαρη, θα είναι σε απόσυρση. Αλλά μόλις το ξεπεράσεις αυτό, το άγχος σου θα μειωθεί, όπως και η διάθεση σου και η αρνητικότητα. Δεν λέμε ότι η διακοπή της ζάχαρης είναι το μυστικό της αιώνιας ευτυχίας. Ακριβώς ότι θα σας βοηθήσει να χαμογελάσετε λίγο περισσότερο.

# 5: Τελικά θα μπορείτε να κοιμηθείτε καλά
Χωρίς καρδιακά προβλήματα, χωρίς ξεσπάσματα, χωρίς διαβήτη, βελτιωμένη διάθεση … όλα τα συστατικά για ύπνο καλύτερης ποιότητας. Επίσης, τα πρόσθετα σάκχαρα αυξάνουν την ποσότητα κορτιζόλης, μιας ορμόνης που επηρεάζει τον ύπνο, στο σώμα. Η διακοπή της ζάχαρης θα σας επιτρέψει να είστε πιο προσεκτικοί και εστιασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας και το βράδυ, θα έχετε λιγότερα προβλήματα να κοιμηθείτε.

# 6: Πείτε αντίο στην απώλεια μνήμης βραχυπρόθεσμα
Οι επιστήμονες έχουν παρατηρήσει ότι όταν αυξάνετε την πρόσληψη πρόσθετης ζάχαρης , ο εγκέφαλός σας έχει μεγαλύτερο πρόβλημα να συγκεντρωθεί και έτσι να απομνημονεύσει τις πληροφορίες. Μόλις σταματήσετε τη ζάχαρη, θα μπορείτε τελικά να θυμάστε το όνομα του νέου σας συναδέλφου. Ωστόσο, εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε το άτομο με το οποίο συνδέσατε χθες το βράδυ, ίσως θελήσετε να σκεφτείτε να κόψετε κάτι άλλο.

# 7: Θα χάσετε πολύ λίπος
Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το ένα προνόμιο που γνωρίζουμε ότι ελπίζατε να δείτε στη λίστα! Πράγματι, η εξάλειψη των πρόσθετων ή επεξεργασμένων σακχάρων από τη διατροφή σας θα επηρεάσει τη μέση σας. Μόλις σταματήσετε να τρώτε μπισκότα, η πρόσληψη θερμίδων θα είναι σημαντικά χαμηλότερη. Ως αποτέλεσμα, μέσα σε λίγες εβδομάδες, θα παρατηρήσετε – τη στιγμή που περιμένατε – μείωση του αριθμού στην κλίμακα . Αλλά για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή συνολικά.

Διαβάστε περισσότερα