Connect with us

LIFE

Δες πόσο περπάτημα χρειάζεσαι μέσα στη μέρα για να αδυνατίσεις!

Published

on

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το περπάτημα είναι ένας καλός τρόπος για να παραμείνετε σε φόρμα, αλλά τελικά ξέρουμε πόσο περπάτημα χρειάζεται για να χάσετε ένα κιλό. Όλοι γνωρίζουμε ότι για να έχεις ένα υγιές σώμα πρέπει να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής με ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή, συνοδευόμενη από τακτική άσκηση.

Ενώ το HIIT cardio και το τζόκινγκ συνιστώνται ιδιαίτερα εάν θέλετε να δουλέψετε με το βάρος σας , το περπάτημα αναγνωρίζεται επίσης ως δραστηριότητα που μπορεί να κάψει πολλές θερμίδες. Αν και είναι πιο ήρεμο από άλλους τρόπους άσκησης, εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως δραστηριότητα αντοχής.

Πώς να χάσετε ένα κιλό;
Η απώλεια βάρους σημαίνει καύση λίπους. Ένα γραμμάριο λίπους είναι περίπου ισοδύναμο με εννέα θερμίδες . Έτσι για να χάσετε ένα κιλό πρέπει να εξαλείψετε 9.000 θερμίδες σε μία εβδομάδα, δηλαδή περίπου 1.285 θερμίδες την ημέρα. Αυτά τα στοιχεία λαμβάνουν υπόψη τα γεύματα, δεδομένου ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί μια κανονική διατροφή.

Πόσο βάρος μπορείτε να χάσετε περπατώντας;
Η ενεργειακή δαπάνη κάποιου κατά το περπάτημα είναι 250 έως 400 θερμίδες ανά ώρα, ανάλογα με το βάρος του ατόμου. Για να κάψετε τον αριθμό των θερμίδων που χρειάζεστε για να χάσετε ένα κιλό θα πρέπει να περπατήσετε για 30 ώρες χωρίς να κάνετε ένα διάλειμμα , κάτι που φαίνεται αρκετά υψηλό.

Αλλά μην ανησυχείτε, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να χάσετε βάρος εκτός από ένα ταξίδι σε όλο τον κόσμο με τα πόδια. Πρώτα απ ‘όλα, μπορείτε να αυξήσετε το ρυθμό της βόλτας σας ή να εξασκηθείτε σε χωριστούς περιπάτους που εναλλάσσονται μεταξύ περπατήματος και τζόκινγκ.

Επίσης, ακόμα κι αν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος , μην παραμείνετε εστιασμένοι στο βάρος που βλέπετε στην κλίμακα. Είναι όλα σχετικά με την ισορροπία εάν θέλετε να είστε υγιείς και ελπίζετε να χάσετε εκείνα τα επιπλέον κιλά. Με μια ποικίλη διατροφή, περπατώντας καθημερινά και τουλάχιστον 3 προπονήσεις την εβδομάδα, θα πετύχετε να αδυνατίσετε αποτελεσματικά και βιώσιμα.

Trending