Connect with us

LIFE

Δες γιατί δεν πρέπει να τρως τα ίδια τρόφιμα κάθε μέρα-Μία συνήθεια που αν την κάνεις πρέπει να την κόψεις!

Published

on

υγιεινη διατροφη,υγιεινη διατροφη προγραμμα για γυναικεσ,υγιεινη διατροφη νηπιαγωγειο,υγιεινη διατροφη προγραμμα για αντρεσ,υγιεινη διατροφη για εφήβουσ,υγιεινη διατροφη για παιδια,υγιεινη διατροφη συνταγεσ,υγιεινη διατροφη για παιδια συνταγεσ,υγιεινη διατροφη για αθλητεσ

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να κάνουν μια αλλαγή στη διατροφή τους, είτε επειδή θέλουν να χάσουν βάρος είτε απλώς να είναι «πιο υγιείς», τείνουν να κάνουν το ίδιο λάθος που κάνουν πολλοί άνθρωποι, πέφτουν σε συνήθεια να τρώνε τα ίδια πράγματα κάθε μέρα. Αλλά αυτός είναι ένας υγιής τρόπος για την υγιεινή διατροφή;

Είτε πρόκειται για το πρωινό σας smoothie είτε για απογευματινή σαλάτα, ίσως είναι πιο εύκολο να κάνετε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα. Η ποικιλία μπορεί να είναι δύσκολη ειδικά όταν προσπαθείτε να συνηθίσετε την υγιεινή διατροφή . Οι ρουτίνες τείνουν να μας βοηθούν να σταθεροποιήσουμε τις συνήθειες. Ωστόσο, εάν τείνετε να τρώτε τα ίδια «υγιή» τρόφιμα κάθε μέρα, θα μπορούσατε να κάνετε περισσότερο κακό παρά καλό!

Αλλάξτε τα γεύματά σας
Ένας από τους κύριους λόγους που είναι τόσο σημαντικό να έχετε ποικιλία στις πηγές θρεπτικών συστατικών σας είναι επειδή τόσα πολλά τρόφιμα, φρούτα και λαχανικά ειδικά, ποικίλλουν στους τύπους μικροθρεπτικών συστατικών που περιέχουν. Από βιταμίνες και μέταλλα έως φυτοθρεπτικά συστατικά, διαφορετικά τρόφιμα περιέχουν διαφορετικές ποικιλίες αυτών των ωφέλιμων θρεπτικών συστατικών και η κατανάλωση των ίδιων ουσιών κάθε μέρα θα περιορίσει τους τύπους θρεπτικών συστατικών που παίρνετε.

Πράσινα Smoothies
Μια από τις τελευταίες τάσεις για την υγεία και τη διατροφή ήταν οι «πράσινοι smoothies», οι οποίοι μπορούν να είναι απολύτως επωφελείς, αλλά είναι σημαντικό να αλλάξετε τα χόρτα που βάλετε σε αυτό το smoothie. Ουσιαστικά, όλα τα φυτά περιέχουν μερικές τοξίνες που, εάν καταναλώνονται υπερβολικά, μπορεί να είναι επιβλαβείς για το σώμα μας. Μία από τις πιο συχνές καταστάσεις είναι η υπερκατανάλωση σπανάκι που μπορεί να οδηγήσει σε πέτρες στα νεφρά. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να τα αλλάζετε πολύ συχνά, μια εβδομαδιαία βάση θα πρέπει να είναι μια χαρά. Απλά προσπαθήστε να αποφύγετε να έχετε το ίδιο πράγμα για εβδομάδες στο τέλος.

Διατροφικές ανεπάρκειες και ο κίνδυνος μεταβολικών ασθενειών
Όταν αρχίζετε να τρώτε το ίδιο πράγμα μέρα με τη μέρα, καταναλώνετε μόνο τα θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται σε αυτά τα τρόφιμα, ωστόσο τόσα πολλά διαφορετικά τρόφιμα έχουν διαφορετικές θρεπτικές ιδιότητες και αποτελούνται από διαφορετικούς τύπους θρεπτικών ουσιών. Η καλή ισορροπία των τροφίμων βοηθά να διασφαλιστεί ότι δεν θα αντιμετωπίσετε επιπλοκές που μπορεί να προέρχονται από ορισμένες διατροφικές ανεπάρκειες. συχνές επιπλοκές μπορεί να είναι αναιμία (από έλλειψη σιδήρου) και μειωμένη λειτουργία του θυρεοειδούς (από έλλειψη ιωδίου). Μια πρόσφατη μελέτη πραγματοποιήθηκε από την Oxford Academic και έδειξε επίσης ότι το να έχεις ένα καλό μείγμα τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά μπορεί να βελτιώσει την υγεία του μεταβολισμού, που σημαίνει χαμηλότερη χοληστερόλη και χαμηλότερο αρτηριακό πιέστη

Ποιο είναι το νόημα?
Το θέμα είναι ότι πρέπει να υπάρχει ποικιλία! Όχι μόνο το να τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα περιέχει κινδύνους ενδεχομένως για την υγεία σας, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά βαρετό! Μέρος της χαράς της ζωής είναι να υπάρχουν ευκαιρίες να δοκιμάσει κανείς διαφορετικά πράγματα, να πειραματιστεί και να είναι περιπετειώδης. Μην κολλάτε στο ίδιο πράγμα γιατί είναι εύκολο, δοκιμάστε νέα πράγματα γιατί είναι δύσκολο, και μπορεί απλά να σκοντάψετε σε ένα νέο αγαπημένο!

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεό για περισσότερα σχετικά με το γιατί η διαφοροποίηση των πηγών θρεπτικών συστατικών σας είναι τόσο σημαντική.

Trending