Δεν φαντάζεσαι ποιος είναι ο νούμερο ένα τρόπος να γιατρέψεις την ημικρανία!

ημικρανία, ημικρανία τι είναι, ημικρανία πόνος στο μάτι, ημικρανία πως περνάει, ημικρανία συμπτώματα, ημικρανία φάρμακα, ημικρανία αριστερά, ημικρανία αιτία, ημικρανία εγκυμοσύνη

Κανείς δεν αισθάνεται σαν καλά ενώ υποφέρει από ημικρανία. Όμως, νέα έρευνα δείχνει ότι οι οpγασμοί θα μπορούσαν να είναι εξίσου αποτελεσματικοί με τα παυσίπονα. Οι ημικρανίες μπορεί να είναι εξουθενωτικές και η εξάντληση των παυσίπονων κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου είναι ο χειρότερος εφιάλτης όλων.

Ωστόσο, φαίνεται ότι ο οργασμός μπορεί να είναι το μυστικό για την εναλλακτική ανακούφιση από τον πόνο. Η καθηγήτρια Amanda Ellison του Πανεπιστημίου Durham δημοσίευσε πρόσφατα ένα βιβλίο που μπορεί να αλλάξει γνώμη για το σεχ όταν πρόκειται για πονοκεφάλους. Το βιβλίο με τίτλο Splitting αποκαλύπτει ότι το σεχ παρέχει και «ένεση σεροτονίνης» που παρεμπιπτόντως είναι ιδανικό για την ανακούφιση της ημικρανίας.

Ο καθηγητής υπενθύμισε περιπτωσιολογικές μελέτες που έδειξαν ότι οι πάσχοντες από χρόνια ημικρανία μπορεί επίσης να υποστούν χαμηλότερα επίπεδα σεροτονίνης. Υπενθύμισε μελέτες στις οποίες συμμετείχαν δύο άνδρες, ένας από τους 61 και οι άλλοι 47, οι οποίοι ανέφεραν ότι έχουν επεισόδια κεφαλαλγία. Ο καθηγητής Ellison αποκάλυψε:

Στο σημείο του οpγασμού με τους αντίστοιχους συντρόφους τους, και οι δύο άνδρες ανέφεραν ότι οι πονοκέφαλοι τους εξαφανίστηκαν ξαφνικά.

Πρόσθεσε επίσης ότι όσοι πάσχουν από αυτόν τον τύπο πόνου στο κεφάλι επιθυμούν επίσης το σεχ περίπου 20% περισσότερο από εκείνους των οποίων ο πόνος προκαλείται από ένταση. Μια γερμανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στην Κεφαλαγιά κατέληξε σε παρόμοια συμπεράσματα προσθέτοντας:

Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η σεξοuαλική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια μιας ημικρανίας μπορεί να ανακουφίσει ή ακόμη και να σταματήσει μια επίθεση σε ορισμένες περιπτώσεις και ότι η σεξοuαλική δραστηριότητα παρουσία πονοκέφαλου δεν είναι μια ασυνήθιστη συμπεριφορά.
Η γερμανική μελέτη έφτασε σε συνολικά 800 πάσχοντες από ημικρανία και 200 ​​πάσχοντες από κεφαλαλγία. Από εκείνους που απάντησαν, το 34% των ασθενών αποκάλυψε ότι είχαν βιώσει σεχ κατά τη διάρκεια μιας ημικρανικής επίθεσης, με το «60% να αναφέρει βελτίωση της ημικρανίας (70% από αυτούς ανέφεραν μέτρια έως πλήρη ανακούφιση) και το 33% ανέφερε επιδείνωση».

Ωστόσο, εάν μια μικρή οικειότητα δεν προσφέρει αρκετή ώθηση, ο καθηγητής Έλισον επεσήμανε ότι υπάρχουν μερικά ακόμη πράγματα που μπορείτε να κάνετε αμέσως μετά το σεχ για να συνεχίσετε να αυξάνετε τα επίπεδα σεροτονίνης σας. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η κατανάλωση σοκολάτας ή ο καφές.

Τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να ανακουφίσετε την ημικρανία;
Για εκείνους των οποίων η ναυτία, η ζάλη και η ευαισθησία στο φως είναι αρκετά για να βάλει την ιδέα του σεχ στο κρεβάτι, ο καθηγητής Ellison εξήγησε ότι η αγκαλιά μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου σας καθώς μπορεί να δώσει ώθηση στην οξυτοκίνη:

Επιλέξτε έναν αγκαλιά για έναν σύντροφο. Δεν το αποκαλούν νευροχημεία για τίποτα.
Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διευκολύνετε την ημικρανία, όπως:

Τοποθετώντας μια κρύα ή ζεστή συμπίεση στο μέτωπό σας
Κάνοντας έναν υπνάκο σε ένα κρύο, σκοτεινό και ήσυχο δωμάτιο
Κάντε μασάζ στους ναούς σας
Μείνετε ενυδατωμένοι
Χρήση αρωματικών αλάτων
Πίνοντας τσάι τζίντζερ
Εξάσκηση γιόγκα, διαλογισμού ή άλλων τεχνικών χαλάρωσης
Λήψη εξειδικευμένων φαρμάκων για την ανακούφιση του πόνου όπως η ημικρανία λιώνει
Ωστόσο, εάν έχετε ημικρανία που συνεχίζει να επιδεινώνεται μετά από παυσίπονα, προκαλεί σύγχυση και προβλήματα ομιλίας ή έχετε ημικρανία που ακολουθεί τραυματισμό στο κεφάλι, τότε είναι καλύτερο να κάνετε check-in με ιατρό.