Το διατροφικό πλάνο της Σερένα Γουίλιαμς

Σερένα Γουίλιαμς

Η Σερένα Γουίλιαμς αποτελεί αθλήτρια-σύμβολο του τένις, έχοντας καταφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Παίζοντας από το 1999 στο επαγγελματικό γυναικών, έχει κερδίσει συνολικά 23 τίτλους Grand Slam στο μονό, περισσότερους δηλαδή από οποιονδήποτε άλλο τενίστα, άνδρα ή γυναίκα.

Στα 41 της χρόνια, η κορυφαία τενίστρια αγωνίζεται ακόμη και παραμένει σε εξαιρετικά καλή φυσική κατάσταση. Μπορεί να μην αγωνίζεται πλέον για μια θέση ανάμεσα στις πρώτες της βαθμολογίας, όμως αποτελεί το ίνδαλμα για κάθε τενίστρια μέχρι σήμερα.

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για τις επιδόσεις της είναι η διατροφή της και φυσικά η συνεχής εξάσκηση. Η Σερένα κάνει εδώ και χρόνια χορτοφαγική διατροφή, ενώ επανήλθε στις προπονήσεις μετά από ελάχιστο διάστημα απ’ όταν γέννησε την κόρη της. Μετά από έναν τοκετό με σοβαρές επιπλοκές μάλιστα, τον οποίον ακολούθησε ενάμιση μήνας πλήρους ακινησίας.

Όσον αφορά στο φαγητό, η ίδια η Γουίλιαμς έχει δηλώσει ότι το αντιμετωπίζει σαν κάτι συνοδευτικό, που δεν ορίζει τη ζωή της. «Η φιλοσοφία μου είναι ότι τρώω για να ζήσω. Δε ζω για να τρώω. Θέλω να έχω ένα σωστό μοντέλο διατροφής και επιλέγω πολλά λαχανικά, κυρίως χορτοφαγική διατροφή, και γενικά πολύ υγιεινές τροφές. Χρειάζομαι το φαγητό για να ζήσω. Και ενώ μου αρέσουν πολύ τα σνακ, προσπαθώ να ζω με αυτό τον τρόπο. Αυτός είναι ο στόχος μου».

Μια αθλήτρια με φοβερό μυϊκό σύστημα και μια καριέρα που ζηλεύουνε πολλές. Μάλιστα φέτος είχε τραυματιστεί και δε συμμετείχε στα κορυφαία GrandSlamτουρνουά σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Το επόμενο GrandSlamείναι το Ρολάν Γκαρός στη Γαλλία και  το στοίχημα της bwin δείχνει φαβορί τις Σφιόντεκ και Χάλεπ για την κατάκτηση του τίτλου. Σύμφωνα με δηλώσεις, η Σερένα μάλλον θα επιστρέψει στα κόρτ ένα μήνα μετά, για το Γουίμπλεντον. Με 3 τίτλους στο Ρολάν Γκαρός και 7 στο Γούιμπλεντον, σίγουρα η Γουίλιαμς θα προτιμήσει η επιστροφή της να γίνει στο Λονδίνο.

Η Σερένα τα έχει καταφέρει όλα με σκληρή προπόνηση και ένα διατροφικό πλάνο γεμάτο λαχανικά και σούπερ τροφές, με ελάχιστη ενίσχυση από πρωτεΐνη μέσω κατανάλωσης κρέατος. Με αυτή τη διατροφή κατάφερε να είναι στην κορυφή για πολλά χρόνια και να θεωρείται ως μια εκ των κορυφαίων αθλητριών στο τένις.

Όμως περισσότερο απ’ όλα έχει παίξει ρόλο η αντιμετώπιση του φαγητού από μέρους της. Ότι πρέπει να τρώμε για να ζούμε, και όχι το αντίστροφο.

Ακολουθήστε το Neoblogs.gr στο Google News

Written by ΝΤΙΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ

Είμαι απόφοιτη της Πάντειου και αγαπώ πολύ την δημοσιογραφία, θα ήθελα μέσα απο τα κείμενα μου να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτεται ο κόσμος. Λατρεύω τα σκυλιά και ειδικά τον αγαπημένο μου Μίσα