Ανακάλυψε τους 7 λόγους που θα σε πείσουν να ξεκινήσεις το καθημερινό περπάτημα-Θα το δοκιμάσεις;

περπατημα στισ μυτεσ,περπατημα και αδυνατισμα,περπατημα μετα απο καταγμα μεταταρσιου

Πώς μοιάζει η μέρα σας; Πηδείτε στο αυτοκίνητο, οδηγείτε στη δουλειά, σταθμεύστε δίπλα στην είσοδο, καθίστε σε μια καρέκλα, σηκωθείτε μία φορά στις 1/2 ώρες για τουαλέτα και μετά επιστρέψετε στο αυτοκίνητό σας και πέσετε σε έναν καναπέ; Αν αυτό είναι γνωστό σε εσάς, χάνετε μία από τις πιο υγιεινές απώλειες βάρους και καρδιαγγειακές ασκήσεις: περπάτημα!

Ενεργοποιεί πολλές φυσικές και χημικές διεργασίες στο σώμα σας που βοηθούν στη βελτίωση της υγείας σας. Μόλις 30 λεπτά με τα πόδια ενισχύει τις αρθρώσεις, τα οστά, διεγείρει το μεταβολισμό, καίει θερμίδες και βοηθά στην αποτελεσματική άντληση αίματος.

Εδώ είναι η λίστα με τα 7 οφέλη του περπατήματος! Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να μάθετε

1. Αυξάνετε την ενέργειά σας

Αισθάνεστε συχνά ληθαργικοί και αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τη συγκέντρωση; Εάν ναι, 30 λεπτά με τα πόδια κάθε μέρα μπορεί να βελτιωθεί η σωματική και ψυχική παραγωγικότητά σας. Η κυκλοφορία του αίματος και του οξυγόνου σας είναι βελτιστοποιημένη, έτσι τα κύτταρα σας παίρνουν αρκετό οξυγόνο για να λειτουργήσουν στο βέλτιστο επίπεδο. Επίσης, το περπάτημα απελευθερώνει δυσκαμψία και ένταση στις αρθρώσεις και τους μυς σας, βοηθώντας στην πρόληψη τραυματισμού και πόνου στις καθημερινές σας δραστηριότητες.

2. Βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος

Αυτή είναι πιθανώς η καλύτερη άσκηση για να κάψετε θερμίδες και να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία. Το γρήγορο περπάτημα ενισχύει τον καρδιακό ρυθμό και βοηθά στην άντληση αίματος χωρίς δυσκολίες. Έτσι, το περπάτημα αποτρέπει την υπέρταση. Επίσης, το περπάτημα μειώνει την κακή χοληστερόλη, τα τριγλυκερίδια και αυξάνει την καλή. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού επεισοδίου και άλλων αρτηριακών παθήσεων.

3. Χάστε βάρος

Ένας περίπατος είναι όπως όλες οι ασκήσεις καρδιαγγειακής άσκησης που βοηθούν στην καύση θερμίδων και διεγείρουν την καύση λίπους. Όσο γρηγορότερα και όσο περισσότερο περπατάτε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίγονται.

4. Τονίστε τα πόδια και τους γλουτούς

Η γλουτένη, τα μοσχάρια, τα τετρακέφαλα και ο πυρήνας σας εργάζονται σκληρά! Εάν περπατάτε σε έναν δρόμο με λόφους, τα πόδια και οι γλουτοί σας ενεργοποιούνται και μπορείτε να γυρίσετε τους γλουτούς σας χωρίς να καταλήξετε 100 φορές στο γυμναστήριο.

5. Υγεία των οστών

Το περπάτημα βοηθά στην πρόληψη της απώλειας πυκνότητας και της οστεοπόρωσης. Επίσης, μειώνει τη φλεγμονή στους ιστούς σας. Εκτός αυτού, λαμβάνετε βιταμίνη D χάρη στην έκθεση στον ήλιο, η οποία βοηθά στη σύνθεση του ασβεστίου.

6. Σταματήστε την κιρσό

Η κιρσοί και οι φλέβες αράχνης συμβαίνουν λόγω των προβλημάτων κυκλοφορίας στο κάτω μέρος του σώματος.

Το περπάτημα βοηθά στην άντληση αίματος και την επιστροφή του από τα πόδια στην καρδιά σας.

Τονώνει επίσης τα τριχοειδή αγγεία σας και μειώνει τον κίνδυνο κατακράτησης υγρών.

7. Άγχος και άγχος

Γεια σας σεροτονίνη και ενδορφίνες, που απελευθερώνονται στην κυκλοφορία του αίματος σας κατά τη διάρκεια του περπατήματος. Επίσης, ο εγκέφαλος παίρνει οξυγόνο και το περπάτημα καταπολεμά την κατάθλιψη και την ευερεθιστότητα.

Μην αφήσετε τον καθιστικό τρόπο ζωής να επηρεάσει την υγεία σας. Μετακινηθείτε, περπατήστε, πάρτε τον ήλιο και αντλήστε το αίμα σας. Χάστε βάρος και αποκτήστε ώθηση σεροτονίνης με τα πόδια!

Διαβάστε περισσότερα