Ανακάλυψε το πλήρες πρόγραμμα εκγύμνασης στο σπίτι και γλίτωσε τα λεφτά του γυμναστηρίου!

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Η άσκηση παίζει τεράστιο ρόλο κατά την απώλεια βάρους . Το αποτέλεσμα εξαρτάται από τη σωστή διατροφή και το κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Αρχικά, πρέπει να σκεφτείτε τη διατροφή σας, πώς, πότε και σε ποιες ποσότητες τρώτε αυτό ή αυτό το φαγητό. Θα πρέπει να εξαλείψετε εντελώς το αλεύρι, τα λιπαρά και τα γλυκά τρόφιμα από τη διατροφή σας…..

Τότε πρέπει να επιλέξετε τις καλύτερες ασκήσεις. το οποίο πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση προκειμένου να επιτευχθεί ένα καλό αποτέλεσμα. Για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο, γιατί μπορείτε να κάνετε τα πάντα στο σπίτι. Απλά πρέπει να επιλέξετε άνετα αθλητικά ρούχα και ένα ειδικό χαλί. Επίσης, θα πρέπει να έχετε μικρούς αλτήρες. Αυτό θα συμβάλει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μαθημάτων και θα επιταχύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Θέλετε να έχετε ένα επίπεδο και ελαστικό στομάχι; Αυτή είναι μια υπέροχη και αξιέπαινη επιθυμία! Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί κατά την επίτευξη του στόχου σας. Για να μην βλάψετε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της προπόνησης , σας προσφέρουμε να δοκιμάσετε αυτήν την εξαιρετική προπόνηση που δημιουργήθηκε από έναν προσωπικό γυμναστή:

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ο στόχος σας είναι να μετακινηθείτε από μια θέση ψηλής σανίδας σε θέση σανίδας αντιβράχιου.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Πάρτε μια θέση σανίδας και στη συνέχεια σηκώστε τους γοφούς σας όσο πιο ψηλά μπορείτε.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Σηκώστε τα πόδια σας λίγο και αρχίστε να τα κινούνται πάνω-κάτω.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Τεντώστε τον αριστερό σας αγκώνα στο δεξί γόνατο και το αριστερό σας πόδι, ισιώνοντάς το, Μην κατεβάζετε τον πυρήνα, επαναλάβετε τις άρσεις προς την άλλη κατεύθυνση.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Στη συνέχεια λυγίστε τα γόνατά σας και σηκώστε τον πυρήνα σας. Πάρτε βάρος 5 κιλών στα χέρια σας και αρχίστε να περιστρέφετε τον πυρήνα σας προς τα πλάγια.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Στη συνέχεια λυγίστε τα γόνατά σας. Σηκώστε το κεφάλι, τους ώμους και την άνω πλάτη σας από το πάτωμα.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Πάρτε μια θέση σανίδας και τοποθετήστε τα πόδια σας στην ελβετική μπάλα. Στη συνέχεια λυγίστε τα γόνατά σας.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ξαπλώστε στο πάτωμα με το πρόσωπό σας προς τα κάτω. Στη συνέχεια σηκώστε το πάνω μέρος του σώματός σας.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Ξαπλώστε στο πάτωμα και τεντώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι κρατώντας την ελβετική μπάλα. Στη συνέχεια, σηκώστε το πάνω μέρος του σώματος και των ποδιών σας και αγγίξτε τα πόδια με τη μπάλα.

γυμναστικη,ασκησεις ενδυναμωσης,ασκησεις ενδυναμωσης μεσης,ασκησεις ενδυναμωσης οσφυικης μοιρας,ασκησεις ενδυναμωσης κορμου,ασκησεις ενδυναμωσης αυχενα,ασκησεις ενδυναμωσης για παιδια

Κάντε μια πλευρική σανίδα και μετακινήστε τους γοφούς σας πάνω και κάτω.

Διαβάστε περισσότερα