Ανακάλυψε τις 5 τροφές που θα σου ανεβάσουν την διάθεση στα ύψη-Τέλεια ψυχολογία και τέλειο ΚΟPΜΙ!

καταθλιψη,κατάθλιψη συμπτώματα,καταθλιψη θεραπεια δωρεαν,καταθλιψη και δεκατα,καταθλιψη τεστ,καταθλιψη αντιμετωπιση,καταθλιψη αγγλικα,καταθλιψη θεραπεια

Αντιμετωπίστε την κατάθλιψη με φαγητό! Γνωρίζατε ότι η επιλογή υγιεινών σνακ μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την κατάθλιψη; Τα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν βλάβη και να σας θεραπεύσουν. Επομένως, στοχεύστε να κάνετε έξυπνες επιλογές φαγητού. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), η κατάθλιψη είναι…..

μια διαδεδομένη ψυχική ασθένεια: η θλίψη, η χαμηλή αυτοεκτίμηση, οι αλλαγές στη διάθεση, το άγχος, η έλλειψη ενδιαφέροντος και η ευχαρίστηση είναι όλα σημάδια κατάθλιψης. Το σώμα σου φωνάζει για βοήθεια. Φωνάζει: SOS! Αυτή η ψυχική διαταραχή επηρεάζει σχεδόν όλους μας από καιρό σε καιρό, αλλά μερικές φορές γίνεται χρόνια. Παρεμβαίνει στις καθημερινές δραστηριότητες και σκοτώνει τη λίμπιντο για να ζήσει!

Φάτε αυτά τα 5 υγιεινά σνακ για τη θεραπεία της κατάθλιψης

1. Βρώμη

Οι ίνες είναι το κλειδί για την εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Οι υγιείς κόκκοι ισορροπούν τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης, τα οποία προστατεύουν τον εγκέφαλο από τις βλαβερές επιπτώσεις των απλών υδατανθράκων και της ζάχαρης. Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και εξισορροπεί τα επίπεδα γλυκόζης, ενώ ηρεμεί επίσης το πεπτικό σύστημα, ενισχύοντας τη συναισθηματική ευεξία. Είναι πλούσιες σε βιταμίνες Β, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και τη συναισθηματική σταθερότητα. Απολαύστε τα ζεστά μαγειρεμένα όλη τη νύχτα σε ένα βάζο με φρούτα και γάλα λαχανικών, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς και μέλι. Γίνετε δημιουργικοί και διακοσμήστε πάντα το σνακ βρώμης σας! Μπορείτε επίσης να τα ψήσετε και να φτιάξετε granola.

2. Καρύδια και αμύγδαλα

Τα καρύδια αντιμετωπίζουν την κατάθλιψη επειδή είναι πλούσια σε ωμέγα-τρία λιπαρά οξέα, τα οποία είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του εγκεφάλου. Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι τα χαμηλά επίπεδα ωμέγα 3 οδηγούν σε κατάθλιψη. Επίσης, τα καρύδια βελτιώνουν τη συγκέντρωση και τη μνήμη.

3. Σκοτεινή σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. Εκτός αυτού, διεγείρει την παραγωγή σεροτονίνης στον εγκέφαλο, βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει την κορτιζόλη. Βεβαιωθείτε ότι η σοκολάτα περιέχει τουλάχιστον 75% κακάο!

4. Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε μαγνήσιο και βοηθούν στην αντιμετώπιση του στρες, της κατάθλιψης ή του άγχους.

5. Σπανάκι και Κάλε

Χρειάζεστε αντιοξειδωτικά για την καταπολέμηση της κατάθλιψης και τα πράσινα φύλλα είναι οι καλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών. Εκτός αυτού, βοηθούν στην απελευθέρωση της ντοπαμίνης του νευροδιαβιβαστή, η οποία βελτιώνει τη διάθεσή σας!

Αποφύγετε αυτά τα τρόφιμα εάν ξεπερνάτε την κατάθλιψη: καφές και καφεΐνη, πρόχειρο φαγητό, αλκοόλ, ζάχαρη και αναψυκτικά. Έχετε τη δύναμη να ελέγχετε τη διάθεσή σας και μπορείτε να αντισταθείτε στην κατάθλιψη! Μην τα παρατάτε, φάτε για να χαμογελάσετε, μην κλαίτε!

Διαβάστε περισσότερα