Connect with us
  1. Κεντρική
  2. /
  3. ΥΓΕΙΑ
  4. /
  5. Ανακάλυψε τι θα σου...

LIFE

Ανακάλυψε τι θα σου συμβεί εάν τρως πολύ γρήγορα!

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Τείνετε να τρώτε γρήγορα; Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι για να αφιερώσετε χρόνο! Πάρτε το χρόνο σας, είστε στο τραπέζι, όχι σε αγώνα της Φόρμουλα 1! Πολλοί άνθρωποι τρώνε τα γεύματά τους σε χρόνο ρεκόρ. Εξοικονόμηση χρόνου, σίγουρα, αλλά όχι χωρίς συνέπειες για το σώμα. Εδώ τι συμβαίνει εάν τρώτε πολύ γρήγορα …

Ο ελάχιστος χρόνος για ένα γεύμα
Κατά το γεύμα, είτε είναι πρωινό, μεσημεριανό είτε για δείπνο, συνιστάται να αφιερώσετε το χρόνο σας, μεταξύ 20 και 30 λεπτών . Πράγματι, κάτω από 20 λεπτά, είναι πιθανό ότι το αίσθημα κορεσμού δεν μεταδίδεται στον εγκέφαλο. Αυτό σημαίνει ότι θα νιώσετε ακόμα να τρώτε, παρόλο που οι ποσότητες ήταν επαρκείς . Το ιδανικό είναι λοιπόν να τρώτε, μικρά, μασωμένα τσιμπήματα για να αισθάνεστε γεμάτα, και επομένως να χωνεύετε καλά.

Εάν τρώτε βιαστικά, με λίγο μάσημα και μεγάλα τσιμπήματα, μπορεί να αισθανθείτε κάποιες αλλαγές στο σώμα σας. Υπάρχουν οι συνέπειες του φαγητού πολύ γρήγορα.

Κακή πέψη
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ένα γεύμα που τρώγεται πολύ γρήγορα μπορεί να σας προκαλέσει πεπτικά προβλήματα . Εάν τρώτε γρήγορα, δεν έχετε χρόνο να μασάτε. Εάν το φαγητό μασάτε άσχημα, είναι πιο δύσκολο να αφομοιωθεί όταν φτάνει στο στομάχι. Εάν το στομάχι σας πονάει μετά το φαγητό, πιθανότατα επειδή τρώγατε πολύ γρήγορα και σε πολύ μεγάλα κομμάτια.

Μεγάλη κόπωση
Η κακή πέψη σημαίνει κόπωση . Στην πραγματικότητα, το σώμα σας θα ξοδέψει πολλή ενέργεια για να ξεπεράσει αυτά τα μεγάλα τσιμπήματα που λαμβάνονται σε λίγα λεπτά. Η κακή πέψη θα οδηγήσει σίγουρα σε μια μεγάλη φάση κόπωσης. Η λύση εδώ δεν έγκειται στην κατανάλωση καφέ, αλλά στο χρόνο που αφιερώνετε στο γεύμα σας.

Αύξηση βάρους
Εάν το γεύμα σας διαρκεί μόνο 10 λεπτά, είναι απίθανο να αισθανθείτε γεμάτοι, δηλαδή ότι έχετε φάει αρκετά και σε καλή ποσότητα. Επομένως, θα τείνετε να αισθάνεστε πεινασμένοι, παρόλο που μόλις τελειώσατε το πιάτο σας. Θα ορίσετε αυτόματα τα αξιοθέατα σας σε ένα δεύτερο επιδόρπιο ή μια δεύτερη μερίδα . Είναι εγγυημένη η αύξηση βάρους!

Οι συμβουλές μας για φαγητό αργά
Εάν έχετε συνηθίσει να τρώτε γρήγορα από την παιδική ηλικία, δεν είναι εύκολο να υιοθετήσετε ένα νέο τελετουργικό και να τρώτε αργά . Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να το κάνετε αυτό:

Βάλτε το πιρούνι σας κάτω από κάθε δάγκωμα.
Προετοιμάστε τον εαυτό σας όμορφα πιάτα, θα θελήσετε να αφιερώσετε το χρόνο σας.
Κάντε διαλείμματα για να μιλήσετε με άτομα στο τραπέζι και να φάτε όταν τελειώσει η συνομιλία.
Φάτε ωμά: τα ωμά τρόφιμα απαιτούν περισσότερο μάσημα από τα ζεστά, μαγειρεμένα τρόφιμα.
Πίνετε νερό καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, αυτό θα ρυθμίσει τον κορεσμό και θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την ορμή στο πιάτο σας.

Advertisement
Advertisement

Trending