Connect with us

LIFE

Ανακάλυψε πόσες θερμίδες πρέπει να τρως καθημερινά για να αδυνατίσεις!

Published

on

καταναλωση θερμιδων,καταναλωση θερμιδων περπατημα,καταναλωση θερμιδων με ποδηλατο,καταναλωση θερμιδων ανα αθλημα,καταναλωση ημερησιων θερμιδων,καταναλωση θερμιδων κολυμβηση,καταναλωση θερμιδων ανα δραστηριοτητα,καταναλωση θερμιδων ανα ηλικια

Οι υδατάνθρακες είναι αποτελούν πολύ θρεπτικά συστατικά που χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό για ενέργεια. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μετατρέπονται σε ζάχαρη και δίνουν στο σώμα σας γλυκόζη. Το σώμα χρειάζεται αρκετούς υδατάνθρακες για να φέρει τις ζωτικές του λειτουργίες.

Υπάρχουν απλοί και σύνθετοι υδατάνθρακες. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες χωνεύονται αργά, κάτι που δεν συμβαίνει με τους απλούς υδατάνθρακες, καθώς δεν βοηθούν στην γρήγορη πέψη. Οι απλοί υδατάνθρακες περιέχονται σε επεξεργασμένα και παρασκευασμένα τρόφιμα συχνά με τη μορφή εξευγενισμένων σακχάρων και μεταποιημένων γλυκαντικών.

Ορισμένοι υδατάνθρακες είναι πιο υγιείς από άλλους, και σε αυτό το άρθρο θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές για το πώς να επιλέξετε τον σωστό τύπο.

Ο «σωστός» αριθμός υδατανθράκων

Η πρόσληψη υδατανθράκων εξαρτάται από την ηλικία, το φύλο, το επίπεδο δραστηριότητας και τη συνολική υγεία της διαφήμισης. Οι ειδικοί της κλινικής Mayo προτείνουν ότι το 45-65 τοις εκατό των ημερήσιων θερμίδων σας πρέπει να λαμβάνεται από υδατάνθρακες. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να λαμβάνετε 225-325 γραμμάρια υδατανθράκων εάν καταναλώνετε 2.000 θερμίδες την ημέρα.

Η μέτρηση των υδατανθράκων είναι μερικές φορές δύσκολη, αλλά προτείνουμε να δοκιμάσετε αυτήν την απλή στρατηγική για να «χτίσετε» το πιάτο σας και να πάρετε την υγιή μερίδα υδατανθράκων:

Χωρίστε το πιάτο σας σε τρία μέρη. Μπορείτε να το κάνετε αυτό σχεδιάζοντας μια φανταστική κάθετη γραμμή και, στη συνέχεια, χωρίστε το μισό με μια φανταστική οριζόντια γραμμή.
Το μεγάλο τμήμα πρέπει να είναι πάντα γεμάτο με μη αμυλούχα λαχανικά. Αυτά περιλαμβάνουν σπανάκι, καρότα, μαρούλι, πράσινο λάχανο και μανιτάρια.
Ένα από τα μικρά τμήματα πρέπει να είναι γεμάτο με αμυλούχα λαχανικά όπως πατάτες και σκουός χειμώνα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε κόκκους όπως ζυμαρικά ολικής αλέσεως και καστανό ρύζι. Ο διατροφολόγος λέει ότι τα μαύρα μπιζέλια ή τα φασόλια pinto είναι επίσης μια ωραία επιλογή.
Το άλλο μικρό μέρος θα πρέπει να είναι γεμάτο με πρωτεΐνη, οπότε σκεφτείτε να τρώτε επιλογές με χαμηλά λιπαρά, όπως κοτόπουλο χωρίς δέρμα και γαλοπούλα, σολομό, γατόψαρο ή άπαχο βόειο κρέας.
Τρώτε μόνο μια μικρή μερίδα φρούτων ή γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά.
Να επιλέγετε πάντα τροφές πλούσιες σε υγιή λίπη όπως ελαιόλαδο, αβοκάντο, σπόρους και ξηρούς καρπούς.
Τα ποτά χαμηλών θερμίδων είναι πάντα μια υγιεινή επιλογή. Πίνετε περισσότερο νερό, τσάι χωρίς ζάχαρη ή πίνετε καφέ.
Άμυλα τρόφιμα

Το άμυλο περιέχεται σε αμυλώδη λαχανικά και προϊόντα σιτηρών. Εδώ είναι μερικά από αυτά:

καλαμπόκι
πατάτες
κολοκύθι
χειμώνας σκουός
αρακάς
ξεραμένα φασόλια
ψωμί και προϊόντα ψωμιού
σιτηρά
κόκκοι
Εάν στοχεύετε να τρώτε μόνο μια μικρή μερίδα δημητριακών και αμυλούχων λαχανικών, πάντα επιλέγετε επιλογές υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, μη επεξεργασμένες που δεν περιέχουν πολύ πρόσθετη ζάχαρη και λίπος. Τα αμυλώδη λαχανικά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι άφθονα σε μέταλλα, βιταμίνες και φυτικές ίνες.

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Πόσοι υδατάνθρακες πρέπει να τρώω ανά ημέρα για να χάσω βάρος γρήγορα;
Πόσοι υδατάνθρακες πρέπει να τρώω ανά ημέρα για να χάσω βάρος γρήγορα;

Οι ίνες είναι ευεργετικές για το πεπτικό σας σύστημα. Αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα, μειώνει τη χοληστερόλη, ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και διαβήτη. Οι άνδρες κάτω των 50 πρέπει να τρώνε 38 γραμμάρια ινών την ημέρα και οι γυναίκες πρέπει να τρώνε 25 γραμμάρια. Οι άνδρες άνω των 50 πρέπει να τρώνε 30 γραμμάρια ινών και οι γυναίκες πρέπει να τρώνε 21 γραμμάρια.

Τα ακόλουθα τρόφιμα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες:

Φρούτα
Λαχανικά
Ολικής αλέσεως
Ξηροί καρποί, σπόροι και όσπρια
Πάντα να αγοράζετε προϊόντα που περιλαμβάνουν ολικής αλέσεως ως το κύριο συστατικό. Τα προϊόντα με 3-5 γραμμάρια ινών αποτελούν υγιεινές επιλογές υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες. Ολόκληρα τα βρασμένα στον ατμό ή βραστά είναι επίσης μια καλή εναλλακτική λύση Αυτά περιλαμβάνουν καστανό ρύζι, άγριο ρύζι, φαγόπυρο, κεχρί, κινόα και βρώμη.

Ζαχαρούχα τρόφιμα

Πόσοι υδατάνθρακες πρέπει να τρώω ανά ημέρα για να χάσω βάρος γρήγορα;
Πόσοι υδατάνθρακες πρέπει να τρώω ανά ημέρα για να χάσω βάρος γρήγορα;

Συμπληρώστε το αμυλούχο γεύμα σας με αρκετές ίνες και φυσικά σάκχαρα. Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι απόλυτα «πρέπει», οπότε προσπαθήστε να τρώτε περισσότερα από αυτά.

Μείνετε μακριά από εκλεπτυσμένα και πρόσθετα σάκχαρα. Αυτά δεν είναι παρά άδειες θερμίδες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα πάρετε θρεπτικά συστατικά. Τα προϊόντα με προσθήκη ζάχαρης παρέχουν λιγότερα θρεπτικά συστατικά από τα τρόφιμα άφθονα σε φυσικά σάκχαρα.

Αποφύγετε τα ακόλουθα συστατικά με ζάχαρη:

καστανή ζάχαρη
γλυκαντικό καλαμποκιού
σιρόπι καλαμποκιού
σταφυλοσάκχαρο
συμπυκνωμένο χυμό φρούτων
φρουκτόζη
σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης
μέλι
λακτόζη
αναστρέψτε τη ζάχαρη
μαλτόζη
σιρόπι βύνης
μέλασσα
ακατέργαστη ζάχαρη
ζάχαρη
σακχαρόζη
σιρόπι
Περιορίστε την πρόσληψη αυτών των τροφίμων και λάβετε υπόψη ότι τα συστατικά αναφέρονται πάντα κατά ποσότητα, από τα περισσότερα έως τα λιγότερα. Τα προϊόντα με υψηλή ποσότητα γλυκαντικών περιέχουν τόνους πρόσθετης ζάχαρης, γι ‘αυτό να είστε προσεκτικοί όταν τα αγοράζετε.

Λάβετε τους σωστούς υδατάνθρακες

Πόσοι υδατάνθρακες πρέπει να τρώω ανά ημέρα για να χάσω βάρος γρήγορα;
Πόσοι υδατάνθρακες πρέπει να τρώω ανά ημέρα για να χάσω βάρος γρήγορα;

Μερικές απλές οδηγίες μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε τη σωστή ποσότητα υδατανθράκων κάθε μέρα:

Η σόδα και τα φρούτα “ades” δεν είναι καλά για εσάς, οπότε προσπαθήστε να φάτε ολόκληρα φρούτα αντί να πιείτε το χυμό φρούτων σας.

Το ψωμί ολικής αλέσεως, τα ζυμαρικά, τα κράκερ και τα δημητριακά είναι καλύτερες επιλογές από εναλλακτικές λύσεις εξευγενισμένου κόκκου. Προσθέστε περισσότερο καστανό ρύζι, ολόκληρο κριθάρι και πλιγούρι βρώμης στο μενού σας.

Τα λευκά ζυμαρικά και τα ψωμιά πρέπει να αντικατασταθούν με επιλογές πλήρους σίτου ή κόκκους υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες.

Η κοπή υδατανθράκων είναι καλή για εσάς;

Η κοπή υδατανθράκων απαιτεί προσοχή, επειδή το σώμα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αρκετούς υδατάνθρακες. Εάν αποφασίσετε να το κάνετε αυτό, ακολουθούν μερικά από τα συμπτώματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε:

Ζάλη
Κούραση
Αδυναμία
Πονοκέφαλοι
Δυσκοιλιότητα
Τα υγιεινά γεύματα είναι σημαντικά, πράγμα που σημαίνει ότι ο περιορισμός των υδατανθράκων από μόνος του δεν θα σας βοηθήσει πολύ. Οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες προάγουν την απώλεια βάρους, αλλά επίσης προκαλούν διατροφικές ελλείψεις Συμβουλευτείτε το γιατρό σας προτού αλλάξετε οτιδήποτε σχετικά με τις διατροφικές σας συνήθειες.

Trending