Connect with us
  1. Κεντρική
  2. /
  3. ΥΓΕΙΑ
  4. /
  5. Ανακάλυψε πως να αυξήσεις...

LIFE

Ανακάλυψε πως να αυξήσεις τη βιταμίνη D χωρίς να βγεις από το σπίτι!

Το να περνάς πολύ χρόνο σε εσωτερικούς χώρους μπορεί να προκαλέσει ανεπάρκεια βιταμίνης D. Εδώ είναι πώς να το αποφύγετε εάν είστε κολλημένοι μέσα. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του σώματος. Δεδομένου ότι εμπλέκεται στην απορρόφηση ασβεστίου και φωσφόρου , βοηθά στη διαδικασία ορυκτοποίησης των οστών….

Αλλά αυτό δεν κάνει μόνο αυτή η βιταμίνη ! Η έλλειψη μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση κάποιου και είναι επίσης απαραίτητο για το ανοσοποιητικό σύστημα.

Χωρίς εξωτερική βοήθεια, το σώμα δεν μπορεί να παράγει αυτή τη βιταμίνη από μόνη της . Χρειάζεται οι υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου να λάμπουν απευθείας στο δέρμα για να παραχθεί.

Σημάδια ανεπάρκειας βιταμίνης D
Δεδομένου ότι όλοι έχουμε κλειστεί στο εσωτερικό για μήνες τώρα, είναι πολύ πιθανό ότι τα πρώτα σημάδια ανεπάρκειας βιταμίνης D έχουν ήδη εμφανιστεί. Αυτά τα σημεία μπορεί να είναι:

Αίσθημα υπερβολικής κούρασης ή εξάντλησης
Μυϊκή αδυναμία
Κατάθλιψη
Ξηρό δέρμα
Ευθραυστότητα των οστών
Κράμπες
Εκτός από τη δυσάρεστη ζωή, αυτά τα συμπτώματα που προκαλούνται από ανεπάρκεια βιταμίνης D σχετίζονται επίσης με λοιμώξεις, καρδιαγγειακές παθήσεις και αυτοάνοσες και φλεγμονώδεις ασθένειες.

Για να το αποφύγετε αυτό, είναι καλή ιδέα να προσαρμόσετε την καθημερινή σας ρουτίνα για να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας λαμβάνει την ελάχιστη δόση βιταμίνης D.

Βιταμίνη D στη διατροφή σας
Ευτυχώς, είναι δυνατόν να ενσωματώσετε τη βιταμίνη D στη διατροφή σας, καθώς υπάρχει σε πολλά διαφορετικά τρόφιμα. Ρέγγα, σολομός, οι σαρδέλες, το σκουμπρί, πέστροφα, κονσέρβες τόνου … Σε γενικές γραμμές, λιπαρά ψάρια περιέχουν πολλή βιταμίνη D . Μπορεί επίσης να βρεθεί σε αυγά, γάλα, ποτά σόγιας και μαύρη σοκολάτα (τουλάχιστον 40% κακάο). Αν θέλετε άμεση ώθηση, η καλύτερη επιλογή παραμένει λάδι από συκώτι γάδου…

Βιταμίνη D σε συμπληρώματα διατροφής
Εάν αισθάνεστε κάτω λόγω του ότι έχετε κολλήσει στο εσωτερικό, είναι πιθανό να μην έχετε βιταμίνη D. Μόλις προσαρμόσετε τη διατροφή σας για να προσθέσετε αυτήν τη βιταμίνη, μπορείτε στη συνέχεια να στραφείτε σε συμπληρώματα διατροφής . Σε κάψουλα ή υγρή μορφή, συνιστάται να τα παίρνετε κατά τη διάρκεια ή στο τέλος ενός γεύματος για βέλτιστη απορρόφηση.

Βιταμίνη D μέσα από το παράθυρο
Χωρίς μπαλκόνι ή κήπο; 10 έως 20 λεπτά μπροστά από το παράθυρό σας θα είναι αρκετά για να παράγουν βιταμίνη D την άνοιξη ή το καλοκαίρι. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του χειμώνα, θα χρειαστούν περίπου 2 ώρες . Όσο υψηλότερος είναι ο ήλιος στον ουρανό, τόσο περισσότερες ακτίνες UV παράγει, οπότε φροντίστε να εκτεθείτε κοντά στο παράθυρό σας μεταξύ 12 μ.μ. και 2 μ.μ. Και μην ξεχνάτε την αντηλιακή κρέμα!

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Trending