Connect with us
  1. Κεντρική
  2. /
  3. ΥΓΕΙΑ
  4. /
  5. Ανακάλυψε ποια είναι τα...

NEWS

Ανακάλυψε ποια είναι τα 5 πιο τοξικά τρόφιμα-Μάθε πως πρέπει να τα μαγειρεύεις!

Η καλή κατανάλωση είναι απαραίτητη για να παραμείνετε σε καλή υγεία, αλλά μερικές φορές είναι καλή ιδέα να αποφύγετε ορισμένα δυνητικά τοξικά τρόφιμα. Επιτρέψτε μας να σας πούμε ποια. Ενώ τα περισσότερα τρόφιμα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ευεργετικά για την υγεία σας, ορισμένα μπορεί να είναι αρκετά επικίνδυνα . Πολλά βρώσιμα προϊόντα μπορούν ακόμη και να γίνουν τοξικά αν δεν παρασκευαστούν σωστά . Εδώ είναι πέντε από αυτούς…..

Φιστίκια
Τα φιστίκια μπορούν συνήθως να βρεθούν ως σνακ μπαρ ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το μαγείρεμα διεθνών πιάτων, όπως το ταϊλανδέζικο ή το κοτόπουλο σε σάλτσα Satay. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι είναι ευαίσθητοι σε αυτούς. Στην πραγματικότητα, το 1% του πληθυσμού είναι αλλεργικό στα αράπικα φιστίκια , εκ των οποίων το φυστίκι είναι ο σπόρος. Αλλεργικές αντιδράσεις όπως πρήξιμο των χειλιών και του λαιμού ή ναυτία προκαλούν πολλούς θανάτους κάθε χρόνο.

Είναι σημαντικό να διαβάσετε τα συστατικά οποιουδήποτε φαγητού τρώτε. Η παρουσία φυστικιών υποδεικνύεται πάντα.

Μανιτάρια
Όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν ανήκουν όλα τα μανιτάρια σε μια ομελέτα . Υπάρχουν περισσότερα από 100.000 είδη μανιταριών , αλλά πολύ λίγα από αυτά μπορούν να καταναλωθούν. Τα περισσότερα μανιτάρια είναι δηλητηριώδη και μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή ασθένεια ή θάνατο. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να αναγνωρίζετε τα μανιτάρια που συλλέγετε στο δάσος με τη βοήθεια ενός οδηγού, παρόλο που μερικά από αυτά φαίνονται ίδια. Ο καλύτερος τρόπος για να τρώτε μανιτάρια με ασφάλεια είναι να πάτε σε γιατρό ή φαρμακοποιό και να τα ρίξετε μια ματιά.

Μερικά από τα πιο κοινά βρώσιμα μανιτάρια περιλαμβάνουν:

Μανιτάρια πορτσίνι
Μανιτάρια κουμπιών
Χαντερέλες
Μανιτάρια δασύτριχος χαίτης
Μανιτάρια ομπρέλας
Μοράλες
Μανιτάρια αγρού
Τρούφες
Μανιτάρια στρειδιών
Κασάβα
Αυτός ο κονδύλος της Λατινικής Αμερικής ή της Αφρικής είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά και είναι πολύ εύκολο να αφομοιωθεί καθώς είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες . Είναι ιδανικό για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας ή της διάρροιας. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό κατασταλτικό της φυσικής όρεξης .

Ωστόσο, εάν δεν μαγειρευτεί σωστά, η μανιόκα μπορεί να είναι ο χειρότερος εχθρός σας. Όταν είναι ωμό, περιέχει ένα ένζυμο που περιέχει κυανίδιο. Για να την αφαιρέσετε, μουλιάστε την μανιόκα, στεγνώστε την και στη συνέχεια μαγειρέψτε την.

Ραβέντι
Νόστιμο σε πίτα, θρυμματισμό ή μαρμελάδα, το ραβέντι είναι ένα πολύ δημοφιλές φρούτο στην κουζίνα . Ωστόσο, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι μόνο τα στελέχη είναι βρώσιμα . Τα φύλλα ραβέντι περιέχουν μεγάλες ποσότητες οξαλικού οξέος. Μπορούν να προκαλέσουν λοιμώξεις και ακόμη και κώμα στις πιο σοβαρές περιπτώσεις.

Τα φύλλα δεν πρέπει να τρώγονται . Ωστόσο, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για διακόσμηση ή κομπόστ, ειδικά αν έχετε ασβεστολιθικό έδαφος. Είναι επίσης πολύ αποτελεσματικά στη διατήρηση των εντόμων μακριά, ειδικά των αφίδων.

Elderberries
Τα Elderberries έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια. Μπορούν να βρεθούν σε μερικές συνταγές ποτών και επιδορπίων, παρέχοντας μια γλυκιά και ανθισμένη γεύση και προσθέτοντας μια πινελιά πρωτοτυπίας. Ωστόσο, προσέξτε, τα μούρα μπορεί να είναι τοξικά εάν τρώγονται ωμά και προκαλούν εμετό και διάρροια. Όταν μαγειρευτεί, η τοξική ουσία εξαφανίζεται.

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Trending