Connect with us

LIFE

Ανακάλυψε γιατί πρέπει να βάλεις τα κάσιους στην διατροφή σου-Οι 5 λόγοι που θα σε πείσουν!

Published

on

κασιους,ξηροι καρποι,ξηροι καρποι με β12,ξηροι καρποι αγγλικα,ξηροι καρποι πρωτεινη,ξηροι καρποι χονδρικη,ξηροι καρποι θερμιδεσ,ξηροι καρποι για διαβητικουσ,ξηροι καρποι ονομασιεσ,ξηροι καρποι θεσσαλονικη

Γνωρίζατε ότι τα κάσιους έχουν εκπληκτικά θρεπτικά οφέλη; Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτό το μικρό, αλλά απίστευτο θαύμα. Οι ξηροί καρποί είναι γνωστοί για τα πολλά οφέλη για την υγεία τους , και μεταξύ αυτών είναι και το ανακαρδιοειδές. Αυτό το μικρό καρύδι είναι εγγενές στη Βραζιλία……. Μπορεί να καταναλωθεί σε πολλές διαφορετικές μορφές: αναμειγνύεται για να φτιάξει βούτυρο ή τυρί βίγκαν, σε σαλάτες για να προσθέσει λίγη τραγανή υφή, σε σούπες ή σε αρτοσκευάσματα . Ένα πράγμα είναι σίγουρο, αυτός ο ελαιούχος σπόρος είναι γνωστός για τα πολλά οφέλη του. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τι είναι!

Είναι καλά για την καρδιά

Αν θέλετε να φροντίσετε καλά την καρδιά σας, τα κάσιους είναι απαραίτητα. Η τακτική κατανάλωση (αλλά σε μικρές δόσεις) θα μπορούσε να συμβάλει στη διατήρηση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων . Πλούσια σε καλά λίπη, μειώνουν τα επίπεδα κακής χοληστερόλης και μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

Είναι συμβατά με μια δίαιτα

Εάν προσπαθείτε να ισορροπήσετε τη διατροφή σας ή θέλετε να χάσετε βάρος , τα κάσιους μπορεί να είναι χρήσιμα. Πλούσια σε φυτικές ίνες, έχουν κατασταλτικό αποτέλεσμα στην όρεξη επιταχύνοντας το αίσθημα πληρότητας. Επιπλέον, έχουν χαμηλές θερμίδες, ειδικά σε σύγκριση με άλλους ξηρούς καρπούς. Έτσι μπορείτε να τα φάτε ως σνακ όταν αισθάνεστε πεινασμένοι ή απλά να τα προσθέσετε στα γεύματά σας. Ωστόσο, προσέξτε να μην τρώτε πάρα πολλά από αυτά ή μπορεί να έχετε το αντίθετο αποτέλεσμα.

Μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου

Τα κάσιους είναι πλούσια σε χαλκό και βιταμίνη Ε , καθιστώντας τα αποτελεσματικά αντιοξειδωτικά. Χάρη σε αυτές τις ιδιότητες, τα καρύδια ανακαρδιοειδών βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες (εκφυλισμός των κυττάρων) και έτσι να περιορίσει την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων . Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στον περιορισμό του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου ή του εντέρου.

Περιορίζουν τον κίνδυνο διαβήτη

Τα άτομα που είναι επιρρεπή σε υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα δεν πρέπει να διστάζουν να τρώνε κάσιους κάθε μέρα. Στην πραγματικότητα, τα κάσιους είναι ιδανικά για τον περιορισμό του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 . Είναι γεμάτα ακόρεστα λιπαρά οξέα και, ως εκ τούτου, μπορούν να δράσουν απευθείας στο αίμα για να μειώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Μπορούν επίσης να καταναλωθούν ακόμη και αν έχετε ήδη διαβήτη επειδή βοηθούν στην εξομοίωση του σακχάρου στο αίμα. Καλα ΝΕΑ!

Είναι ένας ιδανικός τρόπος για την καταπολέμηση της επιθυμίας

Νιώθετε λίγο υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας; Ξεχάστε τα ζαχαρούχα δημητριακά και επιλέξτε τα κάσιους. Είναι ένας ιδανικός τρόπος για να δώσετε στο σώμα σας λίγο ώθηση όταν είναι κουρασμένος. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο και βιταμίνες, είναι ιδανικά για την καταπολέμηση της κόπωσης.

Trending