Αμύγδαλα, ένα από τα πολυτιμότερα δώρα της φύσης-Δες τι σου προσφέρουν!

αμυγδαλα,αμυγδαλα πρωτεινη,αμυγδαλα παρενεργειεσ,αμυγδαλα με κελυφοσ τιμη,αμυγδαλα τιμη,αμυγδαλα θερμιδεσ,αμυγδαλα και νεφρα,αμυγδαλα οφελη,αμυγδαλακι τσακισα

Τα αμύγδαλα είναι ευεργετικά λόγω της φυσικής τους σύνθεσης. Θεωρείται εξαιρετική πηγή ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου, φωσφόρου, ψευδαργύρου και ωμέγα 3 οξέων. Περιέχει πολλή βιταμίνη Β (Β1, Β2, Β3, Β5, Β6, Β9), καθώς και τοκοφερόλη (βιταμίνη Ε). Αυτά τα στοιχεία είναι ευεργετικά για το ανθρώπινο σώμα……

Υποστηρίζουν την υγεία πολλών οργάνων και συστημάτων. Ωστόσο, τα θρεπτικά συστατικά, ιδίως τα ιχνοστοιχεία, απορροφώνται ελάχιστα από το σώμα όταν ένα άτομο τρώει ωμά αμύγδαλα γι ‘αυτό είναι καλύτερο να μουλιάζετε ξηρούς καρπούς πριν από το φαγητό. Η φλούδα αμυγδάλου περιέχει δύο τύπους ανασταλτικών ουσιών που επιβραδύνουν την πέψη: τανίνη και φυτικό οξύ. Εάν μουλιάσετε τους ξηρούς καρπούς όλη τη νύχτα, τότε η τανίνη και το φυτικό οξύ θα παραμείνουν στο νερό.

Η κατανάλωση εμποτισμένων αμυγδάλων παρέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και ενισχύει την πέψη. Οι ειδικοί προτείνουν να μουλιάσετε 4 αμύγδαλα όλη τη νύχτα και να τα φάτε το πρωί, τα αποτελέσματα θα είναι εκπληκτικά. Ας δούμε ποια είναι τα οφέλη για την υγεία από την καθημερινή πρόσληψη εμποτισμένων αμυγδάλων.

Ενισχύστε τα οστά

Η τακτική κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να αποτρέψει τα οστά σας από οστεοπόρωση, καθώς τα αμύγδαλα περιέχουν όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα για την ενίσχυση των οστών.

Χαμηλότερο επίπεδο χοληστερόλης

Μπορείτε να βελτιώσετε το επίπεδο χοληστερόλης σας τρώγοντας αμύγδαλα καθώς περιέχουν ασβέστιο και βιταμίνη Ε.

Αυξήστε τη λειτουργία του εγκεφάλου

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε ριβοφλαβίνη και L-καρνιτίνη. Αυτές οι βιταμίνες μπορούν να αυξήσουν την απόδοση του εγκεφάλου και ακόμη και να μειώσουν τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ.

Βελτιώστε την υγεία της καρδιάς

Τα αμύγδαλα περιέχουν δύο χημικές ενώσεις (μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά) που υποστηρίζουν την υγεία της καρδιάς και τα προλαμβάνουν από ασθένειες. Επίσης, περιέχουν βασικά θρεπτικά συστατικά για την υγεία της καρδιάς και μειώνουν τη φλεγμονή στις αρτηρίες: αργινίνη, μαγνήσιο, χαλκό, μαγγάνιο, ασβέστιο και κάλιο. Το μαγνήσιο και το φολικό οξύ που υπάρχουν στους σπόρους είναι χρήσιμα για τη μείωση της υπερφόρτωσης στις αρτηρίες. Επιπλέον, το μαγνήσιο αποτρέπει καρδιακές προσβολές και η βιταμίνη Α αντιμετωπίζει καρδιακά προβλήματα.

Ρυθμίστε την αρτηριακή πίεση

Τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και νάτριο που βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και στον έλεγχο των διακυμάνσεων της αρτηριακής πίεσης.

Αυξήστε τα επίπεδα ενέργειας

Η τακτική κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σας καθώς περιέχουν ριβοφλαβίνη, μαγγάνιο και χαλκό. Επιπλέον, τα αμύγδαλα μπορούν να ενισχύσουν το ενεργειακό σας επίπεδο, αυξάνουν τη μυϊκή δύναμη και τα κάνουν πιο ανθεκτικά.

Διαβάστε περισσότερα