ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ! Έτσι θα αποκτήσεις σώμα κλεψύδρα-Πήγαινε κόντρα στα γονίδιά σου!

διατροφή,διατροφή και νέα ζωή,διατροφή για απώλεια βάρουσ,διατροφή για διαβητικούσ,διατροφή για γράμμωση,διατροφή για κοιλιακούσ,διατροφή για ογκο,διατροφή για χοληστερίνη,διατροφή για παιδιά

Η απόκτηση αυτού του ιδανικού σχήματος σώματος – 36 “στήθη – 24” κοιλιά – 36 “λεία – δεν είναι για όλους. Είναι δύσκολο να φτάσουμε όλες μας αυτές τις διαστάσεις σώματος όταν είμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί, ιδίως ανάλογα με τα γονίδια του καθενός. Γι ‘αυτό το “τέλειο” σχήμα κλεψύδρας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με:

1. Ύψος

2. Τύπος σώματος.

3. Δομή των οστών.

Αυτό σημαίνει ότι όλα τα μεγέθη της κλεψύδρας θα διαφέρουν. Επομένως, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για 36 ″ – 24 ″ – 36 ″ (ή 90 – 60 – 90 σε cm), εκτός εάν έχετε μια τέλεια υψηλή δομή, τύπο σώματος και οστά. Θα πρέπει να εστιάσετε στην επίτευξη μιας αξιοπρεπούς αναλογίας σώματος, παρά να μετράτε και την παραμικρή ίντσα.

Η αναλογία που πρέπει να ακολουθήσετε για ένα σχήμα κλεψύδρας πρέπει να είναι κατά μέσο όρο 3: 2: 3 ίντσες (αυτό σημαίνει ότι μπορεί επίσης να είναι 32 “- 22” – 32 “ή 32” – 22 “- 34”). Αλλά αν είστε κάπου εκεί, ο στόχος σας επιτυγχάνεται!

3 βήματα για να πάρετε μια εικόνα κλεψύδρας

Η επίτευξη φιγούρας κλεψύδρας δεν είναι εύκολη και η γενετική σίγουρα δεν βοηθάει. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο. Συνεπώς, συνεχίστε να εστιάζετε και ξεκινήστε με αυτό το σχέδιο τώρα!

1. Διατροφή

Για να κατακτήσετε το όνειρο, το 60% εξαρτάται από τη διατροφή που ακολουθείτε. Ό, τι κι αν κάνετε, βεβαιωθείτε ότι η πρόσληψη θερμίδων δεν υπερβαίνει τις 1200 θερμίδες την ημέρα. Διαιρέστε τις 1200 θερμίδες ως εξής:

Πρωτεΐνη: 65%

Αυτό περιλαμβάνει κάθε είδους άπαχο κρέας, ψάρι, tofu, αυγά, αμύγδαλο, γιαούρτι, όσπρια, αποβουτυρωμένο γάλα, σόγια κ.λπ.

Λίπος: 25%

Τυρί με χαμηλά λιπαρά, ελαιόλαδο, λίπος από κρέας κ.λπ.

Ίνες: 12%

Έχετε φυλλώδη λαχανικά, αγγούρι, καρότα, κλπ. Οι ίνες είναι πολύ απαραίτητες για τη σωστή ρύθμιση του πεπτικού σας συστήματος.

Υδατάνθρακες: 3%

Συνήθως θα προέρχεται από ό, τι τρώτε. Τα λίγα πράγματα που μπορείτε να λάβετε υπόψη είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, η βρώμη και το καστανό ρύζι (αλλά όχι πολύ συχνά)!

Υγιεινά ποτά: 10 – 12 ποτήρια

Η επόμενη διαδικασία στη διατροφή σας θα είναι η αποτοξίνωση όπου μπορείτε να ξεπλύνετε αυτές τις τοξίνες από το σώμα σας και σίγουρα θα φαίνεστε καλύτερα! Οι καλύτεροι τρόποι είναι να έχετε πράσινο τσάι (πλούσιο σε αντιοξειδωτικά) και να πίνετε 10-12 ποτήρια νερό καθημερινά.

2. Άσκηση

Το επόμενο 30% του αριθμού της κλεψύδρας εξαρτάται από τον τύπο άσκησης που παρακολουθείτε. Πρέπει να εστιάσετε ατομικά σε κάθε μέρος του σώματος μαζί με αεροβικές και αναερόβιες ασκήσεις.

Προπόνηση με βάρη:

Η προπόνηση με βάρη είναι το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνετε 3 ημέρες την εβδομάδα. Μπορείτε να αγοράσετε εξοπλισμό και να το κάνετε στο σπίτι ή, για καλύτερο αποτέλεσμα, κάντε γυμναστήριο! Δείτε αυτό το υπέροχο κύκλωμα καύσης λίπους ολόκληρου του σώματος:

Εάν νομίζετε ότι αυτό θα σας κάνει να μοιάζετε άντρας, τότε κάνετε λάθος. Πρώτα θα διασπαστεί το υπερβολικό λίπος. Επίσης, όσο πιο δυνατοί είναι οι μύες σας, τόσο καλύτερο σχήμα έχει το σώμα σας!

Προπόνηση HIIT

Για τις επόμενες τρεις ημέρες της εβδομάδας, εκτελέστε κάποια προπόνηση υψηλής έντασης που θα κάψει το λίπος. Ακόμα και όταν το σώμα σας είναι σε ηρεμία, θα κάψει ακόμα θερμίδες. Εδώ είναι ένα πρότυπο γυμναστικής:

Προπόνηση σχήμα κλεψύδρας

Αφού συνεχίσετε την παραπάνω ρουτίνα προπόνησης, τότε μπορείτε να αλλάξετε την προπόνηση υψηλής έντασης με προπόνηση σε σχήμα κλεψύδρας. Εδώ είναι το πρότυπο προπόνησης:

3. Κοιμηθείτε καλά

Ο μόνος τρόπος για να επιτύχετε τον στόχο σας είναι όταν το σώμα σας παίρνει αρκετή ξεκούραση. Κάνετε το σημείο να έχετε έναν καλό ύπνο 6 – 8 ώρες καθημερινά.

Μερικές άλλες συμβουλές για ένα σχήμα κλεψύδρας είναι:

• Αποφύγετε το αλκοόλ.

• Μην καπνίζετε πάρα πολύ (κατά προτίμηση καθόλου).

• Μετρήστε τις θερμίδες σας (ώστε να μην ξεπερνάτε τις 1200 θερμίδες την ημέρα).

• Μειώστε την πρόσληψη αλατιού και ζάχαρης.

Διαβάστε περισσότερα