Ακολούθησε την Μεσογειακή διατροφή και κέρδισε ΖΩΗ-7 λόγοι που θα σε κάνουν να την ΑΓΑΠHΣΕΙΣ!

Αν ψάχνετε για ένα ισορροπημένο, θρεπτικό πρόγραμμα διατροφής που μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την καρδιά σας υγιή, έχουμε κάτι για εσάς. Η μεσογειακή διατροφή είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία της καρδιάς σας. Αυτή η διατροφή περιλαμβάνει τους βασικούς κανόνες της υγιεινής διατροφής και του……

παραδοσιακού στιλ μαγειρέματος των μεσογειακών χωρών – συν λίγο ελαιόλαδο και ίσως ένα ποτήρι νόστιμο κόκκινο κρασί.Τα περισσότερα υγιεινά προγράμματα γεύματος συνίστανται στην κατανάλωση φρέσκων φρούτων, μούρων, λαχανικών, ψαριών και δημητριακών ολικής αλέσεως και στον περιορισμό των ανθυγιεινών λιπών. Ενώ αυτά τα μέρη μιας υγιεινής διατροφής είναι γνωστά, ορισμένες αλλαγές στη διατροφή μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε διάφορους τρόπους για να ακολουθήσετε τη διατροφή Διαλογισμού, προκειμένου να αποφύγετε την ανάπτυξη καρδιακών προβλημάτων. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

Εδώ είναι οι βασικοί κανόνες αυτής της διατροφής:

# 1. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο για μαγείρεμα.

Εάν μαγειρεύετε συνήθως με ηλιέλαιο, είναι καιρός να το αλλάξετε. Αγοράστε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο για να προετοιμάσετε σαλάτες λαχανικών, κρέας και ψάρι. Το ελαιόλαδο είναι γεμάτο με μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί να αυξήσουν την καλή χοληστερόλη.

# 2. Ισορροπήστε τη διατροφή σας με τα ψάρια.

Για να γεμίσετε το σώμα σας με πρωτεΐνες ενώ ακολουθείτε αυτήν τη δίαιτα, πρέπει να καταναλώσετε ψάρια. Ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και οι σαρδέλες είναι πλούσιες σε ωμέγα 3 λιπαρά, που είναι ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς σας.

# 3. Τρώτε περισσότερα λαχανικά.

Είναι πολύ σημαντικό να τρώτε όσα περισσότερα λαχανικά μπορείτε. Προσπαθήστε να τρώτε τουλάχιστον δύο μερίδες λαχανικών την ημέρα για να παρέχετε στο σώμα σας όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα.

# 4. Προσθέστε δημητριακά ολικής αλέσεως.

Η κατανάλωση κινόα, κριθάρι, βρώμη και ψωμί ολικής αλέσεως μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την πέψη και να αισθανθείτε γεμάτοι για περισσότερο.

# 5. Μην ξεχνάτε τα καρύδια.

Τα καρύδια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και κάλιο. Μελέτες δείχνουν ότι η αντικατάσταση επιβλαβών σνακ με μια χούφτα ξηρών καρπών μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους απώλειας βάρους και να ενισχύσετε την καρδιά σας.

# 6. Αντικαταστήστε τα επιδόρπια με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες με φρούτα .

Τα φρούτα είναι γεμάτα με φυτικές ίνες, βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά. Έτσι, εάν έχετε ένα γλυκό δόντι, τα φρούτα μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη.

# 7. Απολαύστε κάθε γεύση από τα νόστιμα γεύματά σας.

Να θυμάστε ότι αυτή η δίαιτα δεν είναι απλώς μια κοινή διατροφή, αλλά είναι ένας τρόπος ζωής. Για να επιτύχετε όλα τα θετικά αποτελέσματα για την υγεία σας, φροντίστε να τρώτε προσεκτικά και αργά.

 

Διαβάστε περισσότερα