Αισθάνεσαι συνέχεια κουρασμένος; Εδώ είναι οι 5 λόγοι που σε οδηγούν στην κόπωση-Μάθε την αντιμετώπισή τους!

κόπωση,κόπωση και εξάντληση,κόπωση κορονοιοσ,κόπωση συνώνυμα,κόπωση των επινεφριδίων,κόπωση αιτίεσ,κόπωση στα πόδια,κόπωση και υπνηλία,κόπωση υλικών

Όλοι αισθανόμαστε κουρασμένοι σε κάποιο σημείο της ζωής μας λόγω των φιλονικιών, των προβλημάτων στο γραφείο, των οικονομικών δυσκολιών ή κάποιων άλλων. Οι έντονες ασκήσεις ή η σκληρή σωματική εργασία μπορεί επίσης να οδηγήσουν σε ακραία άσκηση και κόπωση. Αλλά τι να κάνετε, εάν η κούραση σας δεν…. εξαφανιστεί μετά από ξεκούραση και ύπνο, που διαρκεί πολλές εβδομάδες ή μήνες;

Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων διαθέτει στατιστικά στοιχεία, τα οποία δείχνουν ότι σχεδόν το 15% των γυναικών και το 10% των ανδρών στις ΗΠΑ αισθάνονται συνεχώς εξαντλημένοι.

Η χρόνια κόπωση είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο μπορεί να συμβάλει σε σοβαρές συνέπειες. Φανταστείτε ότι συμβαίνουν περισσότερα από 6000 τροχαία ατυχήματα με θανατηφόρα έκβαση λόγω της υπνηλίας των οδηγών στο τιμόνι.

Μπορεί να είναι δύσκολο να πούμε ακριβώς, ποια είναι η κύρια αιτία μόνιμης κόπωσης . Δεν είναι ασυνήθιστο ότι ο συνδυασμός παραγόντων οδηγεί σε αυτήν την κατάσταση.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για πιθανούς λόγους για τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας και τι να κάνετε με αυτό.

# 1. Ανεπαρκής ύπνος

Σύμφωνα με πρόσφατες συστάσεις, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται τουλάχιστον επτά ώρες ύπνου υψηλής ποιότητας κάθε βράδυ. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, το σώμα μας αποκαθιστά τον κατεστραμμένο ιστό, βελτιώνει την ψυχική υγεία και ομαλοποιεί τα ορμονικά επίπεδα.

Εάν δεν έχετε αρκετό ύπνο, οι αμυντικές σας ικανότητες μπορεί να διαταραχθούν που προκαλούν υπερβολική κόπωση, υπνηλία και μπορεί να αυξήσουν τους κινδύνους καρδιακών παθήσεων, παχυσαρκίας, αντίστασης στην ινσουλίνη και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Για να το αποφύγετε αυτό, δημιουργήστε ένα άνετο περιβάλλον ύπνου, κάνοντας το υπνοδωμάτιο σας σκοτεινό, ήσυχο και δροσερό. Προσπαθήστε να μείνετε μακριά από ποτά με καφεΐνη και καπνό το βράδυ, καθώς μπορεί να θέσει τον οργανισμό σας σε υψηλή προειδοποίηση και να προκαλέσει αϋπνία.

# 2. Όντας καθιστικός

Η σωματική αδράνεια μπορεί να είναι ένοχος μυϊκής αδυναμίας και έλλειψης ενέργειας.

Ακόμα κι αν αισθάνεστε πολύ κουρασμένοι για να ανυψώσετε βάρη και να εκτελέσετε μαραθώνιο, κάντε τουλάχιστον 20 λεπτά ασκήσεων μέτριας ή περπατήστε στο πάρκο. Αφήστε τη σωματική δραστηριότητα να γίνει μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας και θα δείτε πώς η κόπωση αφήνει το σώμα σας.

# 3. Κακές διατροφικές επιλογές

Φαίνεται ότι το παγωτό σοκολάτας αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και βελτιώνει τη διάθεση. Στην πραγματικότητα, τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη δρουν μόνο σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά φέρνουν πολλές θερμίδες.

Εάν ακολουθείτε πολύ αυστηρή διατροφή, η κόπωση και η γενική αδυναμία μπορεί να είναι αναπόφευκτο μέρος της ζωής σας.

Ισορροπήστε το μερίδιό σας, προσθέτοντας περισσότερα φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Μην παραλείψετε το πρωινό, καθώς αυτό το γεύμα σας δίνει ενέργεια και καθορίζει, πώς θα νιώσετε καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε να τηρείτε το πρόγραμμα φαγητού και τρώτε τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα.

Η κόπωση είναι συχνά ένα πρώτο σημάδι αφυδάτωσης, οπότε πίνετε αρκετό νερό για να την αποτρέψετε.

# 4. Στρες

Το βραχυπρόθεσμο στρες μπορεί να προκαλέσει απελευθέρωση αδρεναλίνης και κορτιζόλης που αυξάνει την εγρήγορση και την απόδοση. Το πρόβλημα είναι, εάν το άγχος και τα αρνητικά συναισθήματα διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό εξαντλεί τις πηγές του σώματος και οδηγεί σε ορμονική ανισορροπία.

Αναγνωρίστε τον κύριο ένοχο του άγχους σας και εξαλείψτε το. Μάθετε να αντιμετωπίζετε αρνητικά συναισθήματα χρησιμοποιώντας τεχνικές χαλάρωσης όπως βαθιά αναπνοή, γιόγκα, διαλογισμό κ.λπ. Και μάθετε να συγχωρείτε τους ανθρώπους. Όλοι κάνουμε λάθη από καιρό σε καιρό. Η κατανόηση αυτού μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη συναισθηματική υγεία σας ισορροπημένη.

# 5. Προβλήματα υγείας

Δυστυχώς, οι αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορεί να φανούν αναποτελεσματικές, εάν ο λόγος της κόπωσης είναι η ιατρική κατάσταση.

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία ασθενειών που μπορεί να προκαλέσουν κόπωση. Τα πιο συνηθισμένα από αυτά είναι υποθυρεοειδισμός, αναιμία, διαβήτης, καρδιαγγειακές παθήσεις, ανεπάρκεια βιταμινών και καρκίνος.

Σε αυτήν την περίπτωση, ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείτε από την κούραση είναι να αντιμετωπίσετε την υποκείμενη ασθένεια το συντομότερο δυνατό.