Αισθάνεσαι έντονη πείνα μετά το γυμναστήριο; 4+1 τρόποι για να ξεχάσεις την ανάγκη για φαγητό ΑΜΕΣΩΣ!

πεινα,πειναω,πειναω συνεχεια,πεινα μετα το γυμναστηριο

Πολλοί άνθρωποι που ασκούνται σε τακτική βάση αισθάνονται τη βάναυση πείνα μετά την προπόνηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι εξαιρετικά δύσκολο να παλέψεις με την επιθυμία για φαγητό, όπως και ο έλεγχος της ποσότητας τροφής που έχει καταστραφεί. Ως αποτέλεσμα, παρά τις προσπάθειες, το σωματικό βάρος δεν μειώνεται και φαίνεται σαν να μην αλλάζει τίποτα…

Γιατί συμβαίνει αυτό? Είναι δυνατόν να εξαπατήσουμε κάπως την όρεξη ; Πρώτα απ ‘όλα, μην πανικοβληθείτε: το αίσθημα της πείνας είναι μια φυσική αντίδραση του σώματος που προκύπτει ως απάντηση στην απώλεια ενέργειας. Και δεδομένου ότι πολλές θερμίδες καίγονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ο εγκέφαλος ξεκινά επειγόντως ένα πρόγραμμα για την αποκατάσταση των αποθεμάτων ενέργειας.

Οι φυσιολόγοι που μελέτησαν αλλαγές στο μεταβολισμό κατά τη διάρκεια της προπόνησης, διαπίστωσαν ότι η πείνα μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί ανάλογα με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, την ένταση της άσκησης και το φύλο του αθλητή.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αεροβικές ασκήσεις όπως τρέξιμο, περπάτημα, ποδηλασία, ενεργά παιχνίδια, καταστέλλουν την όρεξη περισσότερο από ασκήσεις δύναμης.

Εάν δεν μπορείτε να ελέγξετε την πείνα μετά την προπόνηση και δεν ξέρετε τι να κάνετε με αυτό το πρόβλημα, έχουμε κάτι ενδιαφέρον και αποτελεσματικό για εσάς. Έχουμε ετοιμάσει μια λίστα με 5 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε την επιθυμία των τροφίμων μετά από μια προπόνηση. Λοιπόν, μετακινηθείτε προς τα κάτω για να τα δείτε!

# 1. Κάντε HIIT τρεις φορές την εβδομάδα

Το γεγονός είναι ότι, όταν κάνετε σκληρές προπονήσεις, το σώμα σας αντιδρά μειώνοντας την πείνα σας. Η άσκηση εκτρέπει το αίμα από το γαστρεντερικό σύστημα έτσι ώστε περισσότερο από αυτό να φτάσει στους μυς σας. Αυτό καταστέλλει τη γκρελίνη και επιβραδύνει την απορρόφηση των τροφίμων από τα έντερα.

Σε ορισμένες μελέτες, διαπιστώθηκε ότι όσοι πραγματοποίησαν συνεδρίες HIIT τριάντα εβδομαδιαίως 30 έως 45 λεπτών με στατικό ποδήλατο έτρωγαν περίπου 120 θερμίδες λιγότερο μετά την προπόνηση από εκείνους που έκαναν συνεχή ρυθμό με μέτριο ρυθμό. Όπως μπορείτε να δείτε, για να ελέγξετε την πείνα μετά την προπόνηση , θα πρέπει να κάνετε προπόνηση HIIT τρεις φορές την εβδομάδα.

Μπορείτε ακόμη και να μετατρέψετε την αγαπημένη σας καρδιο συνεδρία σε προπόνηση HIIT με σκληρή δουλειά για 15 έως 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια εύκολη για ένα έως δύο λεπτά. Όταν κάνετε HIIT, βεβαιωθείτε ότι οι προπονήσεις σας σε σταθερή κατάσταση είναι αρκετά έντονες.

# 2. Μετακινήστε περισσότερο και μειώστε τη συνεδρίαση

Στην πραγματικότητα, ο τύπος της κίνησής σας επηρεάζει επίσης την πείνα. Μια μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που έκαναν παράλειψη για 30 λεπτά ενδιαφέρθηκαν λιγότερο για λιπαρές τροφές μετά την προπόνηση από αυτούς που πέρασαν τον ίδιο χρόνο στην ποδηλασία. Η θεωρία είναι ότι το έντερο τσακίζει λόγω του άλματος μειώνει την παραγωγή γκρελίνης.

# 3. Δώστε προσοχή σε ασκήσεις με βάση τη γη

Είτε το γνωρίζατε είτε όχι, αλλά το κολύμπι δεν θεωρείται αποτελεσματική προπόνηση για την απώλεια βάρους . Αυτό συμβαίνει επειδή το κολύμπι διεγείρει την πείνα. Σε αυτήν την περίπτωση, σας συνιστούμε να δώσετε προσοχή σε ασκήσεις εδάφους, όπως το τρέξιμο.

# 4. Προσθέστε πρωτεΐνες και υγιή λίπη στη διατροφή σας

Ίσως γνωρίζετε ότι η πρωτεΐνη μετά την προπόνηση βοηθά στην αποκατάσταση των μυών σας. Το δροσερό γεγονός για την πρωτεΐνη είναι ότι είναι πολύ κορεσμένο και διατηρεί την πείνα σας στον κόλπο. Όσον αφορά το υγιές λίπος, βοηθά στη συμπλήρωση και την πρόληψη της ανάκαμψης της πείνας. Σε αυτήν την περίπτωση, σας συνιστούμε να καταναλώνετε πρωτεΐνες και υγιή λίπη αμέσως μετά την προπόνηση για να αποφύγετε την επιθυμία για φαγητό.

# 5. Γεμίστε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια σκληρών προπονήσεων

Όταν ασκείτε έντονα για περισσότερο από μία ώρα, θα πρέπει να ανεφοδιάσετε τον εαυτό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να μειώσετε την έντονη πείνα και να αποφύγετε την επιθυμία για φαγητό αργότερα. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να σνακ στο μεταξύ σας, η προπόνησή σας διαρκεί 45 λεπτά ή μία ώρα ή είναι αρκετά μέτρια.

 

Διαβάστε περισσότερα