Αγάπησε τη γιόγκα και γέμισε ηρεμία και ενέργεια ολόκληρο το σώμα σου-Εξάσκηση για το σπίτι!

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς κάθε εκπαιδευτής γιόγκα που συναντάτε το πρωί έχει περισσότερη ενέργεια από οποιονδήποτε άλλο; Ναι, η καφεΐνη μπορεί να παίζει ρόλο, αλλά αυτή δεν είναι η μόνη εξήγηση. Το αληθινό μυστικό της ενέργειάς τους είναι η γιόγκα. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αλλά η γιόγκα είναι ένας απίστευτος τρόπος…. να γεμίσετε το σώμα σας με ενέργεια , να χαλαρώσετε το σώμα σας, να ενισχύσετε την ευελιξία σας και να σας βοηθήσουμε να βρείτε μια ισορροπία. Γι ‘αυτό, σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε μια χαλαρωτική προπόνηση γιόγκα για να τεντώσετε απαλά ολόκληρο το σώμα. Αυτή η προπόνηση είναι καλή για αρχάριους και μπορεί πραγματικά να μεταμορφώσει το σώμα σας αν το σκεφτείτε. Το κλειδί για την επιτυχία είναι να εστιάσετε τη συγκέντρωσή σας στο σώμα σας ενώ εκτελείτε θέσεις. Ενδιαφέρεσαι?

Για να ξεκινήσετε αυτήν τη ρουτίνα γιόγκα , θα χρειαστείτε ένα χαλάκι γιόγκα. Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε; Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να δείτε πώς να εκτελέσετε αυτές τις θέσεις σωστά, για να λάβετε αισθητά αποτελέσματα σε χρόνο μηδέν. Ας ξεκινήσουμε, κυρίες! Δείτε πώς πρέπει να κάνετε αυτή την απαλή και χαλαρωτική προπόνηση γιόγκα:

# 1. Επαναλάβετε τους πυελικούς ανελκυστήρες για δέκα αναπνοές.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 2. Επαναλάβετε το τέντωμα της γάτας για τέσσερις έως έξι αναπνοές, κινώντας αργά μεταξύ κάθε πόζας.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 3. Κρατήστε μια στάση παιδιού για δέκα αναπνοές.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 4. Κρατήστε αυτή τη θέση για τρεις αναπνοές.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 5. Επαναλάβετε τεντώματα πέντε φορές.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 6. Κρατήστε τη γέφυρα για τρεις αναπνοές.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 7. Τεντώστε την πλάτη τρεις φορές σε κάθε πλευρά.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ

# 8. Μείνετε για πέντε λεπτά.

γιογκα,γιογκα ασκησεισ,γιογκα νιντρα,γιογκα για παιδια,γιογκα για αρχαριουσ,γιογκα στο σπιτι,γιογκα οφελη,γιογκα θεσσαλονικη,γιογκα στασεισ