Connect with us

LIFE

Αυτός είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να αντιμετωπίσεις την καραντίνα και τα παιδιά όλη μέρα στο σπίτι!

Published

on

καραντινα και παιδια,καραντινα ,καραντινα ξανα,καραντινα αθηνα,καραντινα μεχρι ποτε,καραντινα θεσσαλονικη,καραντινα ελλαδα

Μπορεί η προσοχή να διδαχθεί στα παιδιά; Απολύτως. Και ο καλύτερος τρόπος για να εισαγάγετε τα παιδιά σε αυτήν την πρακτική είναι με μέσα που καταλαβαίνουν, μαθαίνουν και θυμούνται καλύτερα: κάποιο είδος διασκεδαστικής δραστηριότητας, όπως κίνηση, οπτικοποίηση και παιχνίδια. Εδώ, θα επικεντρωθούμε στη σφαίρα Hoberman….. Αυτός ο γεωδαιτικός θόλος διπλώνεται και ξεδιπλώνεται εύκολα, με τις κινήσεις διαστολής και μείωσης να μοιάζουν με τον τρόπο που ο αέρας γεμίζει και φεύγει από τους πνεύμονές μας.

Διαλέξτε οποιοδήποτε μέγεθος, χρώμα και άλλα χαρακτηριστικά (όπως λάμψη στο σκοτάδι) θα προκαλέσει την μεγαλύτερη περιέργεια και απόλαυση από τα παιδιά σας.

Ας δούμε πώς μπορείτε να τους παρουσιάσετε την αναπνοή μαζί με τη γενική ιδέα της προσοχής .

Μπορείτε να ξεκινήσετε ζητώντας από τα παιδιά να μαντέψουν τι κάνετε, να βάλετε το χέρι σας στην κοιλιά σας και να κάνετε μια επίδειξη εισπνοής μέσω της μύτης σας και εκπνοής μέσω του στόματος. Θα σπάσουν εύκολα αυτό το παντομίμα.

Στη συνέχεια, δηλώστε τον σκοπό της μικρής σας συγκέντρωσης: Πείτε στα μικρά που πρόκειται να κυριαρχήσουν στην αναπνοή τους και ανοίξτε το μυαλό και το σώμα τους έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν το καλύτερο δυνατό στις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Ώρα για την παρουσίαση της μπάλας αναπνοής και της τελετής ονοματολογίας. Ίσως θα συμφωνήσετε να εγκατασταθείτε σε μια απλή αναπνοή, ή στην πιο sci-fi αναπνοή, ή στο παραμύθι σαν σφαίρα προσοχής.

Τέλος, βρείτε παρακάτω τις πέντε ασκήσεις αναπνευστικής μπάλας.

# 1. Τα βασικά. Κάνω έναν κύκλο. Ως δάσκαλος, είστε ο πρώτος που κρατάτε την μπάλα. Κρατήστε το με τα δύο χέρια στην κοιλιά σας. Καθώς αναπνέετε αργά, αφήστε την μπάλα να επεκταθεί. Σταματήστε ελαφρώς στο πάνω μέρος της αναπνοής και κρατήστε την εκτεταμένη αναπνοή για λίγο. Το, αργά, εκπνεύστε και αφήστε την μπάλα να καταρρεύσει κατά τη διαδικασία.

Μερικές συμβουλές: αναπνεύστε με ακουστικό τρόπο, ώστε τα παιδιά να μπορούν να συνεχίσουν και να συμβαδίσουν με το μοτίβο εισπνοής-εκπνοής. Επίσης, θα ήταν καλή ιδέα να μετράτε όλα τα στάδια της αναπνοής, για παράδειγμα, ένα-δύο-τρία για αναπνοή, ένα-δύο-τρία-τέσσερα για να κρατάτε την αναπνοή σας και ένα-δύο-τρία- τέσσερα πέντε για αναπνοή. Επαναλάβετε αυτόν τον κύκλο για περίπου τρεις φορές και αφήστε τα παιδιά να ηγηθούν της ομάδας με αυτήν τη συγχρονισμένη αναπνευστική άσκηση , ένα προς ένα. Πιθανότατα θα παρατηρήσετε πώς τα πρότυπα αναπνοής του καθενός είναι διαφορετικά, οπότε συζητήστε το επίσης: η αναπνοή κάποιου είναι πιο αργή, πιο ρηχή ή βαθύτερη, κ.λπ.

Αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να φτάσετε σε μια κατάσταση ηρεμίας και ευεξίας και ισορροπήστε τη ζωή σας χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό καθοδηγούμενων διαλογισμών και τεχνικών συνειδητοποίησης. Οι τεχνικές είναι μια απλή, πρακτική μέθοδος χαλάρωσης για όλους.

# 2. Σύνδεση μέσω αναπνοής. Μόλις το ομαδικό στάδιο αναπνοής κατακτηθεί, ζητήστε από τα παιδιά να χωρίσουν σε ζευγάρια (είτε καθισμένα είτε όρθια) και δώστε σε κάθε ζευγάρι μια μπάλα αναπνοής, με κάθε συμμετέχοντα να κρατάει ένα τετράγωνο στην αντίθετη πλευρά της μπάλας. Ζητήστε τους να συντονίσουν την αναπνοή τους έτσι ώστε να κινούνται μαζί. Μπορούν να μετρήσουν μαζί ή να προσπαθήσουν να συντονίσουν την αναπνοή τους στη σιωπή. Μέσω αυτής της απλής άσκησης, θα διδάξετε στα παιδιά την αίσθηση της κοινότητας, της καλοσύνης και της ενασχόλησης μεταξύ τους.

# 3. Παίξτε ένα παιχνίδι ονόματος. Έτσι μπορείτε να βοηθήσετε τα παιδιά (και τον εαυτό σας) να μάθουν τα ονόματα του άλλου ταχύτερα: στρέψτε σε κάποιον που γνωρίζετε ήδη, καλέστε το με το όνομά τους και αφήστε τους να απαντήσουν χρησιμοποιώντας το όνομά σας επίσης. “Kate, μπορώ να σου δώσω το Breath Orb;” – «Σίγουρα, Αλίκη, παρακαλώ περάστε μου το Breathing Orb». Αφήστε το παιδί να κάνει την αναπνευστική άσκηση τρεις φορές και περάστε την μπάλα αναπνοής σε κάποιον άλλο στην ομάδα και ανταλλάξτε ονόματα.

Λοιπόν, το έχετε, μια διασκεδαστική και ελαφριά εισαγωγή στη συνείδηση !

 

Trending