Αυτός είναι ο νούμερο 1 τρόπος να διατηρήσετε το σπίτι σας ζεστό χωρίς να χαλάσετε χρήματα!

χειμωνας,θερμανση,θερμανση εξωτερικου χωρου,θερμανση χωρισ ρευμα,θερμανση πισινασ,θερμανση μπανιου,θερμανση σπιτιου,θερμανση με υγραεριο,θερμανση με υγραεριο σε φιαλεσ,θερμανση με πελλετ

Οι ειδικοί αποκαλύπτουν μερικές συμβουλές και κόλπα για το πώς να παραμείνετε ζεστοί κατά τους ψυχρότερους μήνες του έτους χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε περισσότερα για τον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος. Τώρα που βρισκόμαστε πολύ καλά στους πιο κρύους μήνες του έτους, χρειάζεται να χρησιμοποιούμε πιο πολύ καλοριφέρ ή κλιματιστικά.

Αποφασίσαμε λοιπόν να συντάξουμε μια συνοπτική λίστα με πράγματα που πρέπει να κάνουμε ώστε να διατηρούμε υψηλή θερμοκρασία χωρίς να χαλάμε χρήματα σε ρεύμα ή σε πετρέλαιο. Η πρώτη χρήσιμη συμβουλή έχει να κάνει με τις κουρτίνες σας.  Κλείστε τις κουρτίνες σας το σούρουπο για να σταματήσετε τη διαφυγή θερμότητας από τα παράθυρα.

χειμωνας,θερμανση,θερμανση εξωτερικου χωρου,θερμανση χωρισ ρευμα,θερμανση πισινασ,θερμανση μπανιου,θερμανση σπιτιου,θερμανση με υγραεριο,θερμανση με υγραεριο σε φιαλεσ,θερμανση με πελλετ

Εγκαταστήστε βαριές, επενδεδυμένες κουρτίνες ως έναν τρόπο δημιουργίας μόνωσης. Ωστόσο, οι ίδιες οι κουρτίνες μπορεί να είναι λίγο ακριβές, οπότε μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί χρησιμοποιώντας παλιές κουβέρτες για να κάνετε το κόλπο.

Μια άλλη τεχνική συντήρησης θερμότητας που περιλαμβάνει κουρτίνες που μπορείτε να κάνετε, είναι να τις αφήσετε ανοιχτές όταν ο ήλιος γυρίζει , ειδικά σε δωμάτια με νότιο προσανατολισμό, αν μπορείτε.

Προσέξτε τι τρώτε και πίνετε εάν θέλετε να μείνετε πιο ζεστοί
Ο Δρ John Eric Smith, επίκουρος καθηγητής στο τμήμα κινησιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μισισιπή, συνιστά τη λήψη:

πιο δύσκολο να αφομοιωθούν τρόφιμα – που έχουν υψηλότερο λίπος και έχουν περισσότερη πρωτεΐνη – το σώμα θα πρέπει να εργαστεί σκληρότερα, κάτι που θα αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος για να [τροφοδοτήσει] αυτές τις μεταβολικές διεργασίες.
Και φυσικά, οι σούπες και το τσάι είναι ιδιαίτερα παρηγορητικά κατά τις ψυχρότερες εποχές . Κάτι που πρέπει να αποφύγετε να βάλετε στο σώμα σας εάν σκοπεύετε να παραμείνετε ζεστοί σε εσωτερικούς χώρους είναι το αλκοόλ, καθώς το φαινομενικά θερμαινόμενο αποτέλεσμα λίγο ουίσκι είναι μόνο προσωρινό, αντιδραστικό και αντιπαραγωγικό.

χειμωνας,θερμανση,θερμανση εξωτερικου χωρου,θερμανση χωρισ ρευμα,θερμανση πισινασ,θερμανση μπανιου,θερμανση σπιτιου,θερμανση με υγραεριο,θερμανση με υγραεριο σε φιαλεσ,θερμανση με πελλετ

Όταν απορροφάτε θερμότητα, τα αιμοφόρα αγγεία σας διαστέλλονται, τα οποία μπορούν να εξηγήσουν τα κόκκινα μάγουλα στο πρόσωπο που θα έκανε το άτομο να αισθάνεται σαν να ζεσταίνεται. Όταν, στην πραγματικότητα, καταλήγετε να χάνετε περισσότερη θερμότητα καθώς το σώμα σας προσπαθεί να κρυώσει .

Και τέλος, όσον αφορά το αλκοόλ, ο Δρ Σμιθ πιστεύει ότι:

Πρόκειται να σας κάνει πιο ανενεργούς και στην πραγματικότητα χάνετε περισσότερη θερμότητα επειδή είστε στάσιμοι και δεν έχετε τόσο μεταβολική δραστηριότητα.
Σηκωθείτε και μετακινηθείτε!
Αυτό μας φέρνει στο τελευταίο μας σημείο: μείνετε δραστήριοι ! Εάν μπορείτε να κάνετε λίγη άσκηση, αυτό θα κάνει μια τεράστια διαφορά στο πόσο κρύο ή ζεστό νιώθετε σαν στο σπίτι σας. Καθώς το σώμα σας κινείται, το αίμα σας αντλείται γύρω και αυτό δημιουργεί περισσότερη κυκλοφορία και ως εκ τούτου παράγεται περισσότερη θερμότητα . Αλλά μην το κάνετε υπερβολικά γιατί:

χειμωνας,θερμανση,θερμανση εξωτερικου χωρου,θερμανση χωρισ ρευμα,θερμανση πισινασ,θερμανση μπανιου,θερμανση σπιτιου,θερμανση με υγραεριο,θερμανση με υγραεριο σε φιαλεσ,θερμανση με πελλετ

Ένα πράγμα που πρέπει να προσέχετε είναι ότι, εάν αρχίσετε να ιδρώνετε, θα χάσετε τη θερμότητα του σώματός σας γρηγορότερα και θα σας κάνει κρύο γρηγορότερα. Επομένως, πρέπει να βρείτε αυτή την ευτυχή ισορροπία μεταξύ της σωματικής δραστηριότητας ώστε να παράγετε θερμότητα για να παραμείνετε ζεστοί, αλλά όχι στο σημείο που θα ιδρώνετε για να προσπαθήσετε να κρυώσετε.