Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να βάλεις το τζόκινγκ στην καθημερινότητά σου-Πολύ χρήσιμο!

Η πρόσφατη μελέτη μεγάλης κλίμακας έδειξε ότι το τρέξιμο μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά σχεδόν 40%. Θεωρείται η πιο αποτελεσματική, αν όχι η μόνη, άσκηση που παρατείνει τη ζωή. Ακόμα κι αν τρέχετε αργά, ανενεργά, όχι πολύ τακτικά και ταυτόχρονα μπορείτε να καπνίζετε ένα τσιγάρο, να πίνετε αλκοόλ και να είστε υπέρβαροι, έχετε πολύ……..

περισσότερες πιθανότητες να ζήσετε τρία χρόνια περισσότερο από εκείνους που δεν τρέχουν καθόλου.

Οι ερευνητές έχουν αναλύσει τον τρόπο ζωής περισσότερων από 232.000 ανθρώπων από τις ΗΠΑ, τη Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα για πάνω από 15 χρόνια και διαπίστωσαν ότι το τρέξιμο παρατείνει σημαντικά τη ζωή. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι δρομείς είναι 27% λιγότερο πιθανό να πεθάνουν για οποιονδήποτε λόγο και έχουν 30% και 23% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις και καρκίνο, σε σύγκριση με τους μη δρομείς.

Αποδεικνύεται ότι ούτε η ταχύτητά σας κατά το τρέξιμο, ούτε ο χρόνος ή το μήκος της απόστασης είναι σημαντικές. Ακόμα κι αν τρέχετε 1 φορά την εβδομάδα, η διαδρομή σας είναι μικρότερη από 50 λεπτά την εβδομάδα ή η συνολική απόσταση είναι μικρότερη από 9,5 χλμ. Οι ειδικοί λένε ότι ακόμη και μια μικρή ποσότητα σωματικής δραστηριότητας μπορεί να αποτρέψει την ανάπτυξη ασθενειών και να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Οι ειδικοί λένε ότι το τρέξιμο επηρεάζει τη γενική υγεία μας καθώς επηρεάζει σχεδόν όλο το σύστημα του σώματος. Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη του τρεξίματος είναι η βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας. Το τρέξιμο εκπαιδεύει την καρδιά κάνοντάς την πιο δυνατή, βελτιώνει την ελαστικότητα των αγγείων και μειώνει την αρτηριακή σας πίεση. Είναι γνωστό ότι οι καρδιακές παθήσεις είναι η κύρια αιτία θανάτου και η τακτική λειτουργία μπορεί να την αποτρέψει. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι το τρέξιμο προλαμβάνει τον καρκίνο καθώς καταναλώνει σάκχαρο στο αίμα, λιμοκτονώντας τα καρκινικά κύτταρα που βασίζονται σε αυτόν για καύσιμα.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι ο συνολικός χρόνος που αφιερώνεται στα αθλήματα πρέπει να είναι 75 λεπτά ενεργής σωματικής άσκησης την εβδομάδα (ή 150 λεπτά μέτριας δραστηριότητας). Εάν δυσκολεύεστε να τρέξετε ή δεν είστε λάτρεις αυτού του τύπου αθλητικής δραστηριότητας, κάντε βόλτες. Και όσο περισσότερο θα υπάρχει, τόσο το καλύτερο για την υγεία.

Η σωματική δραστηριότητα είναι ένα χάπι κατά πολλών ασθενειών και η πρόληψη του υπερβολικού βάρους. Ταυτόχρονα, όσο χαμηλότερο είναι το επίπεδο δραστηριότητας, τόσο υψηλότερος είναι ο κίνδυνος θνησιμότητας για οποιονδήποτε λόγο. Η σωματική αδράνεια είναι ο 4ος κύριος παράγοντας των πρόωρων θανάτων παγκοσμίως μετά το κάπνισμα, τον διαβήτη και την υψηλή αρτηριακή πίεση. Γι ‘αυτό προσπαθήστε να περάσετε όλη σας τη ζωή εν κινήσει. Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να κάνετε τζόκινγκ κάθε πρωί, θυμηθείτε ότι τα πάντα είναι καλύτερα από τίποτα.

Διαβάστε περισσότερα
ΕΛΛΗ ΜΑΤΙΑΜΠΑ

Δημοσίευση από ΕΛΛΗ ΜΑΤΙΑΜΠΑ

Έχω αποφοιτήσει απο ΙΙΕΚ δημοσιογραφίας. Λατρεύω να γράφω για gossip, showbiz και ότι έχει σχέση με αυτή. Βγάζω τα άπλυτα στην φόρα χωρίς φόβο και χωρίς πάθος. Εκνευρίζομαι με τα ψέματα. Λατρεύω το καλοκαίρι και την θάλασσα και δεν αλλάζω την Ελλάδα μας με τίποτα