Connect with us

LIFE

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να έχεις το κινητό σου κοντά όσο κάνεις γυμναστική-Οι ειδικοί προειδποιούν!

Published

on

διατροφη προπονησης,διατροφη ,διατροφη για διαβητικουσ,διατροφη για εγκυουσ,διατροφη για χασιμο λιπουσ,διατροφη για γραμμωση,διατροφη για ουρικο οξυ

Το τρέξιμο με το τηλέφωνό σας στο χέρι είναι κακή ιδέα. Στην πραγματικότητα, μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στο σώμα σας. Είτε πρόκειται για αναπαραγωγή μουσικής που σας παρακινεί να ασκηθείτε , για να παρακολουθήσετε την απόδοσή σας, ή ακόμα και σε περίπτωση που χρειαστεί να καλέσετε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, πολλοί από εμάς τρέχουμε με τα κινητά μας τηλέφωνα.

Ενώ αυτή η συνήθεια είναι φαινομενικά ασφαλής και ως επί το πλείστον ακίνδυνη, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σώμα σας και να μειώσει τα οφέλη από το τρέξιμο .

διατροφη προπονησης,διατροφη ,διατροφη για διαβητικουσ,διατροφη για εγκυουσ,διατροφη για χασιμο λιπουσ,διατροφη για γραμμωση,διατροφη για ουρικο οξυ

Είναι κακό το τρέξιμο με το τηλέφωνό σας στο χέρι σας;
Το τρέξιμο με το κινητό σας στο ένα χέρι και τίποτα στο άλλο δεν μπορεί να δημιουργήσει ανισορροπία και να οδηγήσει σε πόνο στους γοφούς, τους ώμους και τα γόνατά σας . Η ειδική για την αθλητική ιατρική Βικτώρια Τσαϊκόφσκι εξηγεί στη Madame Figaro:

Το βάρος του τηλεφώνου σας θα αυξήσει το εύρος περιστροφής του βραχίονα σας και αυτό μπορεί να προκαλέσει ένταση στους μυς, πόνο ή ακόμη και τενοντίτιδα.
Εάν πηγαίνετε τακτικά για τρεξίματα με το τηλέφωνό σας στο χέρι, τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να είναι σημαντικά. Ο Cécile Bertin, συγγραφέας και δημιουργός του blog Run, fit & fun λέει:

Συχνά, οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι η ανισορροπία που κρατά το τηλέφωνό τους προκαλεί στα άνω άκρα. Αλλά αν τρέχετε για μια ώρα 2-3 φορές την εβδομάδα, το σώμα σας μπορεί να γείρει μερικά χιλιοστά στην πλευρά που το κρατάτε, κάτι που δεν είναι αμελητέο.
Λιγότερα σημαντικά οφέλη γυμναστικής
Ενώ το τρέξιμο με το τηλέφωνο στο χέρι σας μπορεί να δημιουργήσει ανισορροπίες σώματος και ένταση στις αρθρώσεις, μπορεί επίσης να μειώσει την απόδοσή σας μειώνοντας την ταχύτητά σας . Πώς κι έτσι? Λοιπόν, η ορμή των χεριών σας είναι αυτό που καθορίζει πόσο γρήγορα τρέχετε. Εάν υπάρχει βάρος στο ένα χέρι (π.χ. τηλέφωνο), θα αντισταθμίσει το υπόλοιπό σας και θα αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας σας. Με άλλα λόγια, ο ρυθμός λειτουργίας σας μειώνεται αμέσως και η σωματική σας δραστηριότητα γίνεται λιγότερο αποτελεσματική.

Το τρέξιμο με το τηλέφωνό σας στο χέρι μπορεί επίσης να είναι ενοχλητικό . Το μόνο που χρειάζεται είναι μια κλήση, ένα κείμενο ή μια ειδοποίηση για να σας διακόψει ή να σας αποσπάσει από την εκτέλεση . Ο ρυθμός αναπνοής και η συνοχή των βημάτων σας επηρεάζονται επίσης.

Επίσης, το να κολλήσετε τα μάτια σας στην οθόνη του τηλεφώνου σας δεν σας επιτρέπει να δείτε πιθανά εμπόδια εκ των προτέρων, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο πτώσης.

Θυμηθείτε: το να τρέχετε είναι μια ευκαιρία αποσύνδεσης και εκτόξευσης ατμού, οπότε πάρτε μια βαθιά ανάσα και προσπαθήστε να αποσυνδέσετε το καλώδιο ενώ το κάνετε.

 

Trending