Αυτοί είναι οι 5 τρόποι για γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους-Θα μείνετε άφωνοι με το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

Γνωρίζατε ότι δεν είναι πάντα οι θερμίδες που αυξάνουν τον αριθμό στην κλίμακα; Θα μπορούσε να είναι οι ορμόνες σας, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να λύσετε το μπερδεμένο παζλ της απώλειας βάρους. Οι ορμόνες ρυθμίζουν το σωματικό βάρος, την πείνα και το μεταβολισμό. Εδώ είναι 5 τρόποι για να κάνετε τις ορμόνες σας να……

λειτουργούν για το σώμα σας και όχι εναντίον του.

1. Τρώτε θρεπτικά και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι αφού τρώτε ορισμένα τρόφιμα, αισθάνεστε γεμάτοι περισσότερο και είναι πιο ικανοποιητικοί από άλλους. Ως αποτέλεσμα, έχετε λιγότερες επιθυμίες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εδώ είναι η μαγεία της λεπτίνης, μιας ορμόνης απώλειας βάρους που είναι υπεύθυνη για την πληρότητά σας. Πηγαίνετε για πρωτεΐνες και υγιή λίπη, καταναλώνοντας που είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να θρέψετε το σώμα σας και να ενεργοποιήσετε τη λεπτίνη. Η λεπτίνη σηματοδοτεί τον εγκέφαλο ότι δεν πεινάτε πλέον. Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition επιβεβαιώνει ότι μια μέτρια αύξηση της διαιτητικής πρωτεΐνης, των υγρών λιπών και των γαλακτοκομικών προϊόντων με πλήρη λιπαρά βελτιώνει τη ρύθμιση του κορεσμού και, κατά συνέπεια, του σωματικού βάρους.

2. Τεστοστερόνη και ανάπτυξη μυών

Η τεστοστερόνη είναι υπεύθυνη για την οικοδόμηση μυών και είναι επίσης ένα μεγάλο εργαλείο απώλειας βάρους. Μπορείτε εύκολα να πάρετε αυτήν την ορμόνη φύλου με άρση βαρών! Όσο περισσότερη τεστοστερόνη έχετε, τόσο περισσότερο βάρος μπορείτε να χάσετε ενώ παίρνετε υγιείς και άπαχοι. Θα πρέπει να αισθανθείτε λίγο πόνο στους μύες μετά τη σωστή επανάληψη. Ωστόσο, δεν χρειάζεται απαραίτητα να πάτε στο γυμναστήριο για να ενεργοποιήσετε την τεστοστερόνη! Σηκώστε ένα μικρό παιδί, ένα κάθισμα αυτοκινήτου, κάντε παντοπωλεία και θα παρατηρήσετε τα αποτελέσματα!

3. Το πρωινό είναι η βασίλισσα της απώλειας βάρους

Το πρωί, σπάζετε τη νύχτα σας γρήγορα όταν το σώμα σας καίει ενεργά θερμίδες. Ο καρδιακός ρυθμός και ο ρυθμός αναπνοής του σώματος επιβραδύνονται, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε αργό μεταβολισμό ενώ ξεκουράζεστε. Πρέπει να ξεκινήσετε το μεταβολισμό σας, κατά προτίμηση με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Επιλέξτε αυγά, αβοκάντο, πράσινη σαλάτα, ξηρούς καρπούς και τοστ ολικής αλέσεως!

4. Κοιμηθείτε 7-8 ώρες!

Η ορμόνη της πείνας σας, η γκρελίνη, αυξάνεται εάν δεν κοιμάστε αρκετά. ενώ τα επίπεδα της ορμόνης απώλειας βάρους, λεπτίνης, μειώνονται. Επομένως, υπερφαγείτε για να πάρετε περισσότερη ενέργεια και να αντισταθμίσετε την έλλειψη ξεκούρασης, καθώς το σώμα σας πιστεύει ότι εάν είστε κουρασμένοι, χρειάζεστε ενέργεια με τη μορφή τροφής!

5. Αναπνεύστε

Οι γιόγκι ασκούν τεχνικές αναπνοής, οι οποίες επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας μεταβάλλοντας τα επίπεδα των επινεφριδίων ορμονών στο σώμα. Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι επιστήμονες ζήτησαν από τους συμμετέχοντες να αναπνέουν ένα μόνο ρουθούνι, το οποίο επαναλάμβαναν 3-5 φορές την ημέρα για ένα μήνα. Ανακάλυψαν ότι οι συμμετέχοντες είχαν αύξηση στην κατανάλωση μεταβολικού οξυγόνου ανάπαυσης έως και 40%, και αυτή η απλή πρακτική τους βοήθησε να μειώσουν κατά μέσο όρο 5-7 κιλά.

Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε στις καθημερινές σας συνήθειες, ή μπορείτε να δοκιμάσετε αυτές τις 5 συμβουλές και να πειραματιστείτε με την απώλεια βάρους. Πιστέψτε με, αν οι ορμόνες σας είναι υπό έλεγχο, θα πέσετε κιλά χωρίς να πεινάσετε ή να φουσκώσετε στο γυμναστήριο!

Διαβάστε περισσότερα