Αυτό είναι το νούμερο 1 μυστικό που θα σε κάνει ΤΑYΡΟ στο κρεβάτι!

αναπνοη,αναπνοη φυτων,αναπνοη cheyne stokes,αναπνοη βρεφουσ,αναπνοη στον ανθρωπο,αναπνοη και υγεια,αναπνοη kussmaul,αναπνοη απο το στομα,αναπνοη σκυλου

Εάν ψάχνετε φυσικούς τρόπους για να ενισχύσετε τη σεξοuαλική σας ζωή, σας καλύπτουμε. Το σεχ είναι σαν μια προπόνηση υψηλής έντασης . Έτσι, αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν πρέπει να ξεχάσετε όταν το κάνετε, είναι να αναπνέετε! Δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς ανάσα, και όμως, είναι κάτι που τείνουμε να αγνοούμε…..

Ίσως σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε ότι παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στη σεξοuαλική απόδοση. Η μη προσοχή στην αναπνοή σας μπορεί να προκαλέσει μείωση κατά 90% στην αίσθηση ευχαρίστησης. Κατά τη διάρκεια του σεχ, τόνοι πραγμάτων συμβαίνουν μέσα στο σώμα που δεν γνωρίζουμε απαραίτητα. Τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ έντονα και να προκαλέσουν δυσκολία στην αναπνοή, γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της διέγεpσης. Ενώ η διέγεpση είναι καλή , πάρα πολύ καλό πράγμα μπορεί να οδηγήσει σε απότομο τέλος.

Για να ελέγξετε την αναπνοή σας κατά τη σεξοuαλική επαφή, πρέπει να καταλάβετε ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να πάρετε οξυγόνο. Πρώτον, υπάρχει κοιλιακή αναπνοή, η οποία θα χαλαρώσει όλους τους μυς σας, θα ρυθμίσει την διέγεpση και θα μειώσει το άγχος. Για να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να εισπνέετε για 5 δευτερόλεπτα και μετά να εκπνέετε για 5 δευτερόλεπτα.

Είναι πιο εύκολο να αναπνέετε σε ορισμένες θέσεις
Στη συνέχεια, υπάρχει θωρακική αναπνοή, η οποία αυξάνει τον μυϊκό τόνο και τη δύναμη. Η σωστή θωρακική αναπνοή κατά τη συνοuσία αυξάνει την αντοχή. Όταν αισθάνεστε ότι πρόκειται να φτάσετε κορύφωσn, απλώς σταματήστε και πάρτε μια βαθιά ανάσα. Θα σας ηρεμήσει και θα βοηθήσει να κρατήσει περισσότερο η διέγερσn!

Επίσης, ορισμένες θέσεις διευκολύνουν την αναπνοή κατά τη διάρκεια του σεχ. Μπορείτε να τα βρείτε στο βίντεο.

Διαβάστε περισσότερα