Αυτή είναι η δίαιτα του λάχανου-Χάνεις 10 κιλά σε 7 ημέρες! Απίστευτα γρήγορα αποτελέσματα!

Το λάχανο είναι ένα πραγματικά μοναδικό λαχανικό ειδικά για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος. Έχει πολλά οφέλη για την υγεία και μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη διαδικασία απώλειας βάρους. Εδώ είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική διατροφή σούπας λάχανου που θα σας βοηθήσει να χάσετε 10 κιλά μόνο σε 7 ημέρες…..

Πολλοί ειδικοί γυμναστικής δεν συνιστούν να ακολουθείτε γρήγορες δίαιτες, αλλά προσωπικά, μου αρέσουν πολύ καθώς δίνουν ένα γρήγορο αποτέλεσμα. Ναι, δεν δίνει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, μόλις αρχίσετε να τρώτε γλυκά και υδατάνθρακες, θα πάρετε αμέσως το βάρος σας. Ωστόσο, αν δεν μπορείτε να περιμένετε και πρέπει να χάσετε το βάρος σας αμέσως, θα σας βοηθήσει! Συνήθως, χρησιμοποιώ αυτήν τη διατροφή ενώ προετοιμάζομαι για ειδικές εκδηλώσεις ή σεζόν μαγιό και σας διαβεβαιώνω ότι λειτουργεί πραγματικά. Αλλά φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν κόψετε τις θερμίδες σας έτσι.

Όπως καταλαβαίνετε ότι η διατροφή αποτελείται κυρίως από την κατανάλωση σούπας λάχανου, ωστόσο, ορισμένα τρόφιμα μπορούν να συμπεριληφθούν επίσης. Θα πρέπει να ακολουθείτε ένα συγκεκριμένο τρόπο διατροφής κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας. Μπορείτε να φάτε σούπα λάχανου όποτε θέλετε, δεν υπάρχει όριο. Το καλύτερο πράγμα για αυτήν τη δίαιτα είναι ότι δεν χρειάζεται να λιμοκτονείτε. Και φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια καθαρό νερό την ημέρα, καθώς θα επηρεάσει άμεσα το αποτέλεσμα απώλειας βάρους σας.

Πώς να προετοιμάσετε μια σούπα λάχανου

Οι περισσότερες συνταγές σούπας λάχανου περιλαμβάνουν βραστά λαχανικά μόνο, ωστόσο, προτιμώ να προσθέσω ζωμό κοτόπουλου ή ζωμό λαχανικών με καρυκευμένες ντομάτες σε κονσέρβα και ποτέ δεν επηρέασε τα αποτελέσματα απώλειας βάρους μου. Απλώς προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τις εκδόσεις με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο εάν είναι δυνατόν. Μπορείτε να προσθέσετε αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, μπαχαρικά και λίγο βούτυρο την ημέρα της πατάτας.

Το φαγητό σας για τις επόμενες 7 ημέρες

Ημέρα 1 – Την πρώτη ημέρα της διατροφής σας, πρέπει να τρώτε φρούτα (εκτός από την μπανάνα) και τη σούπα λάχανου (όσο θέλετε). Μπορείτε να φάτε τα μήλα το πρωί, να έχετε μια μεγάλη σαλάτα φρούτων και σούπα λάχανου για μεσημεριανό γεύμα, και σούπα λάχανου και σαλάτα πεπονιού για δείπνο. Σνακ με φρούτα όλη την ημέρα, μπορείτε να φάτε αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη και να πιείτε smoothies φρούτων.

Ημέρα 2 – Αυτή είναι μια ημέρα λαχανικών. Φάτε μια ποικιλία από λαχανικά εκτός από καλαμπόκι ή άλλα αμυλούχα λαχανικά. Θα πρέπει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια ψητή γλυκοπατάτα. Κόβουμε τις πατάτες σε κύβους και πασπαλίζουμε με ελαιόλαδο και κανέλα. Ψήστε τις στο φούρνο. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μερικές πιπεριές και κρεμμύδια. Φάτε μια σούπα λάχανου και μια σαλάτα λαχανικών για μεσημεριανό γεύμα. Μπορείτε να προσθέσετε αλάτι, πιπέρι και ελαιόλαδο. Όσον αφορά το δείπνο, συνήθως, ετοιμάζω το κουνουπίδι ρυζιού με τηγανητά κολοκυθάκια, καρότα και πιπεριές με ελαφριά σάλτσα σόγιας. Ψήστε σπανάκι για σνακ.

Ημέρα 3 – Αυτή είναι η ημέρα με φρούτα και λαχανικά, αλλά φροντίστε να αποφύγετε να τρώτε μπανάνες, καλαμπόκι και άλλα αμυλούχα λαχανικά. Επαναλάβετε το γεύμα της ημέρας 1 και 2, ωστόσο, αποφύγετε να τρώτε πατάτες.

Ημέρα 4 – Σήμερα μπορείτε να απολαύσετε τρώγοντας μπανάνες και γάλα / γιαούρτι. Αυτή η μέρα θα είναι η πιο δύσκολη, καθώς μπορείτε να έχετε μπανάνες, γιαούρτι και σούπα λάχανου, αυτό είναι όλο. Για να παραμείνετε υγιείς, κάντε smoothie μπανάνας ή παγωτό μπανάνας (παγώστε τις φέτες μπανάνας και ανακατέψτε τις). Μπορείτε επίσης να φάτε μερικές αποξηραμένες μπανάνες.

Ημέρα 5 – Αυτή η μέρα θα είναι καλύτερη. Μπορείτε να φάτε έως και 8 ντομάτες και πρωτεΐνες όπως ψάρι, γαλοπούλα και κοτόπουλο. Και, φυσικά, μην ξεχνάτε τη σούπα λάχανου.

Ημέρα 6 – Μπορείτε να φάτε μια ποικιλία από λαχανικά και πρωτεΐνες. Φτιάξτε ένα λουκάνικο γαλοπούλας με ψητά λαχανικά για το πρωινό σας και ένα τηγανητό κοτόπουλο με λαχανικά για μεσημεριανό γεύμα. Όσο για το δείπνο, τρώω σπαγγέτι σκουός με σάλτσα ντομάτας και γαλοπούλα. Εναλλακτικά, μπορείτε να έχετε σούπα λάχανου για δείπνο εάν δεν το έχετε ακόμα.

Ημέρα 7 – Και τέλος, η τελευταία μέρα. Μπορείτε να φάτε φρούτα, λαχανικά και να πιείτε χυμό. Μπορείτε να φτιάξετε ένα smoothie φρούτων και λαχανικών, ο καλύτερος συνδυασμός θα είναι το σπανάκι, τα μήλα, τα πορτοκάλια, τα σταφύλια και το νερό. Κάντε μια μεγάλη σαλάτα, σούπα λάχανου και σούσι καρπουζιού για το μεσημεριανό σας γεύμα. Όσο για το δείπνο, μπορείτε να κάνετε ένα τηγανητό κουνουπίδι με ψητά λαχανικά. Σνακ σε ψημένα μήλα και πεπόνι.

Ημέρα 8 – Ζυγίσου, τα αποτελέσματα θα πρέπει να είναι εκπληκτικά. Συνήθως, οι άνθρωποι που τηρούν αυτή τη διατροφή χάνουν έως και 5-10 κιλά. Όπως βλέπετε, αυτή η διατροφή σούπας λάχανου είναι καλή για καθαρισμούς, γρήγορη απώλεια βάρους νερού και ώθηση πριν από τη διατροφή, ωστόσο, είναι ένα σχέδιο διατροφής χαμηλών θερμίδων, μην το ακολουθείτε περισσότερο από 7 ημέρες.

Διαβάστε περισσότερα
ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗ

Δημοσίευση από ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗ

Πάντοτε με τραβούσε η δημοσιογραφία. Είμαι απόφοιτη Ιδ.ΙΕΚ και απο την πρώτη στιγμή ξεκίνησα να γράφω πρώτα ως blogger και στην συνέχεια κάνοντας την πρακτική μου σε διάφορες ιστοσελίδες. Πλέον θεωρώ ότι είμαι κατασταλαγμένη και ξέρω ποια είναι η είδηση που ενδιαφέρει τον κόσμο. Μου αρέσει να ταξιδεύω και όποτε μπορώ το κάνω. Λατρεύω την χώρα μας και την φωτογραφία. Δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις στην φύση και να μην έχω φωτογραφική μηχανή μαζί μου