Αυτή είναι η συχνότητα της άσκησης που αντισταθμίζεται με την καθιστική ζωή-Το ήξερες;

καραντινα,καραντινα παραταση,καραντινα αττικη,καραντινα ξανα ελλαδα,καραντινα ξανα,καραντινα ελλαδα,καραντινα μεχρι ποτε,καραντινα αθηνα,καραντινα αγγλικα

Η «καραντίνα» έχει γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Μέσα σε όλες αυτές τις άπειρες ώρες που περνάμε έγκλειστοι στο σπίτι, όλοι αναρωτηθήκαμε πόσο άσκηση πρέπει να κάνουμε για να αντισταθμίσουμε μια ολόκληρη μέρα καθιστοί. Αυτό το έτος ήταν δύσκολο τόσο στο μυαλό μας όσο και στο σώμα μας και δεν…… υπάρχει αμφιβολία ότι για πολλούς ανθρώπους στόχος της καινούριας χρονιάς θα είναι να χάσετε κάποιο βάρος ή να βγείτε πιο συχνά έξω.

Μπορούμε σίγουρα να σας πούμε ότι αν έχετε κερδίσει ένα ή δύο πέτρα φέτος, δεν είναι πρόβλημα, πολλοί από εμάς έχουμε υποστεί την ίδια μοίρα, οπότε κάντε τον εαυτό σας ένα διάλειμμα.

Ωστόσο, πολλοί έχουν περάσει μήνες κάνοντας ασκήσεις στο σπίτι , τρέξιμο και γιόγκα για να προσπαθήσουν να διατηρήσουν μια υγιή ισορροπία στον τρόπο ζωής ή να ρίξουν λίρες . Ποιο θέτει το ερώτημα: Πόσο άσκηση αντισταθμίζει την ημέρα του καθίσματος;

Πόση άσκηση χρειαζόμαστε αφού καθόμαστε όλη μέρα;
Φέτος, πολλοί από εμάς έχουν μετατρέψει τα εφεδρικά δωμάτιά μας, τα σαλόνια και το τραπέζι φαγητού σε οικιακά γραφεία και όποιο περπάτημα μπορεί να έχετε κάνει για να φτάσετε στη δουλειά, ή ακόμη και οποιαδήποτε αγγειοπλαστική έχει εξαφανιστεί ως επί το πλείστον.

Ωστόσο, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δήλωσε ότι οι αρνητικές συνέπειες του καθίσματος όλη την ημέρα θα μπορούσαν να μετριαστούν με επαρκή άσκηση.

Η σύσταση δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Sports Medicine και αποτελεί πλέον μέρος των οδηγιών για άσκηση και καθιστική συμπεριφορά.

Νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε επίσης στο ειδικό τεύχος του περιοδικού απέδειξε επίσης ότι η επαρκής άσκηση μπορεί να αντισταθμίσει τις αρνητικές επιπτώσεις των καθιστικών τρόπων ζωής.

Ο συν-συντάκτης του ειδικού τεύχους, Εμμανουήλ Σταματάκης από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ, δήλωσε ότι ενώ αυτό μπορεί να είναι πολύ καλά νέα, ακόμα δεν μπορούν να προσδιορίσουν πραγματικά πόσο μεγάλη είναι η συνεδρίαση . Δήλωσε:

Αν και οι νέες κατευθυντήριες γραμμές αντικατοπτρίζουν την καλύτερη διαθέσιμη επιστήμη, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένα κενά στις γνώσεις μας. Δεν είμαστε ακόμα σαφείς, για παράδειγμα, πού ακριβώς βρίσκεται η μπάρα για «πάρα πολύ καθιστικό». Αλλά αυτό είναι ένα γρήγορο πεδίο έρευνας, και ελπίζουμε ότι θα έχουμε απαντήσεις σε λίγα χρόνια.

Getty Images
Συνέχισε να δηλώνει ότι ο χρόνος της έρευνας είναι άψογος δεδομένου ότι η πανδημία οδήγησε πολλούς από εμάς να περπατήσουμε συνολικά περίπου 10 βήματα την ημέρα.

Αυτές οι οδηγίες είναι πολύ έγκαιρες, δεδομένου ότι βρισκόμαστε στη μέση μιας παγκόσμιας πανδημίας, η οποία έχει περιορίσει τους ανθρώπους σε εσωτερικούς χώρους για μεγάλα χρονικά διαστήματα και ενθάρρυνε την αύξηση της καθιστικής συμπεριφοράς. Αλλά οι άνθρωποι μπορούν ακόμα να προστατεύσουν την υγεία τους και να αντισταθμίσουν τις βλαβερές συνέπειες της σωματικής αδράνειας. Όπως υπογραμμίζουν αυτές οι οδηγίες, όλες οι φυσικές δραστηριότητες μετράνε και κάθε ποσότητα είναι καλύτερη από καμία.
Υπάρχουν πολλές επιλογές εσωτερικού χώρου που δεν χρειάζονται πολύ χώρο ή εξοπλισμό, όπως αναρρίχηση στις σκάλες, ενεργό παιχνίδι με παιδιά ή κατοικίδια ζώα, χορό ή μαθήματα γιόγκα ή πιλάτες στο διαδίκτυο.
Η μελέτη που διεξήχθη αφορούσε πάνω από 44.000 άτομα από τέσσερις χώρες και είχε υψηλό αριθμό καθιστικού χρόνου που ορίζεται ως 10 ή περισσότερες ώρες την ημέρα.

Αυτό το είδος δραστηριότητας πατάτας μπορεί να οδηγήσει σε «σημαντικά αυξημένο κίνδυνο θανάτου, ιδιαίτερα σε άτομα που είναι σωματικά ανενεργά».

Ωστόσο, η μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο 30-40 λεπτά μέτριας έως «έντονης» σωματικής άσκησης μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτών των κινδύνων «να τον μειώσουν σε επίπεδα που σχετίζονται με πολύ χαμηλές ποσότητες καθιστικού χρόνου».

Αλλά, τι μπορεί να θεωρηθεί έντονη δραστηριότητα; Ο όρος διαφέρει προφανώς από άτομο σε άτομο ανάλογα με την φυσική τους κατάσταση και τα συνολικά επίπεδα υγείας τους, αλλά το «τεστ ομιλίας» είναι ένας καλός τρόπος να πάτε. Κατά τη διεξαγωγή έντονης άσκησης, κάποιος δεν πρέπει να μπορεί να πει περισσότερα από λίγα λόγια χωρίς να πάρει ανάσα. Η μέτρια άσκηση μπορεί να προσδιοριστεί εάν μπορείτε να μιλήσετε αλλά να μην κάνετε μια μελωδία.

Ο ΠΟΥ τόνισε ότι αν είστε ένας από αυτούς που έχουν εξοικειωθεί με τους τέσσερις τοίχους σας , συνιστάται εβδομαδιαία άσκηση 150-300 λεπτών μέτριας άσκησης ή 75-100 λεπτών έντονης άσκησης .

Ωστόσο, έχει επίσης σημειωθεί, και να θυμάστε αυτό, κάθε άσκηση είναι καλύτερη από καμία. Αυτό σημαίνει να κάνετε ό, τι μπορείτε, αν αυτό σημαίνει ότι δεν πληροίτε αυτές τις απαιτήσεις, τότε αυτό είναι εντελώς καλό.

Άλλες βασικές συστάσεις για ενήλικες που μπορεί να είναι άτομα με ειδικές ανάγκες ή αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες καταστάσεις περιλαμβάνουν ορισμένες δραστηριότητες ενίσχυσης των μυών σε μέτριο ή έντονο επίπεδο τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

Ο οδηγός υπογραμμίζει επίσης ότι όσοι άνω των 65 ετών θα πρέπει να συμμετέχουν σε μια άσκηση που βοηθά στη λειτουργική ισορροπία και επίσης στην προπόνηση δύναμης σε μέτριο ή έντονο επίπεδο τρεις ημέρες την εβδομάδα, προκειμένου να μειωθούν οι πιθανότητες πτώσης και να ενισχυθεί η λειτουργική ικανότητα.

Τι είδους άσκηση μπορούμε να κάνουμε;
Ανεξάρτητα από το εάν μένετε ή όχι, υπάρχουν τόνοι ασκήσεων που μπορούν να γίνουν από μέσα στο σπίτι.

Εάν βρίσκεστε στην πρώτη και στις δύο περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου, τα γυμναστήρια έχουν ανοίξει ξανά (hallelujah!), Αλλά μπορείτε επίσης να κάνετε βόλτες ή να τρέξετε αρκεί να μην βρίσκεστε έξω πολύ και να μην έρθετε κοντά επαφή με πάρα πολλά άτομα.

Διαφορετικά, η γιόγκα , οι πιλάτες και η προπόνηση σε κύκλωμα μπορούν να γίνουν από την άνεση του lounge σας, χάρη στο Youtube και σε μια ολόκληρη γκάμα αποκλειστικών εφαρμογών. Και, εάν έχετε σκάλες μέσα στο σπίτι σας, πηγαίνετε μερικούς γύρους και δείτε πώς αισθάνεστε.

Το πραγματικό πρόβλημα τώρα είναι η διατήρηση αυτού του κινήτρου!