Αυτή είναι η νούμερο 1 άσκηση για να καθαρίσετε το μυαλό σας και να ανακουφιστείτε από το άγχος!

ασκησεις χαλαρωσης,ασκησεις χαλαρωσης γναθου,ασκησεις χαλαρωσης πριν τον υπνο,ασκησεισ χαλαρωσησ,ασκησεισ χαλαρωσησ για το αγχοσ,ασκησεισ χαλαρωσησ μυων,ασκησεις χαλαρωσης και διαλογισμου,ασκησεις χαλαρωσης για κρισεις πανικου,ασκησεις χαλαρωσης για εγκυους,ασκησεις χαλαρωσης μεσης

Χωρίς να κοιτάξετε ένα λεξικό, ορίστε την αναπνοή. Πιθανότατα, θα βρείτε κάτι σύμφωνα με την «πιο φυσική ανθρώπινη δράση» ή «δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτήν». Η αναπνοή είναι ένα τόσο βαθύ αλλά απλό πράγμα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν χιλιάδες ετών πρακτικές που διερευνούν διαφορετικές τεχνικές……

αναπνοής και τον τρόπο που επηρεάζουν την ευημερία μας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Μία από αυτές τις μεθόδους είναι οι ασκήσεις βαθιάς αναπνοής. Γρήγορα και εύκολα, μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής σας. Δεν χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός ή καθορισμένος χρόνος. Εξασκηθείτε όποτε νιώθετε την ανάγκη.

Αρχικά, ας δούμε τα οφέλη. Οι ασκήσεις αναπνοής μειώνουν τα επίπεδα άγχους , δηλαδή, μειώστε τη φυσική σας ανταπόκριση στο άγχος. Λιγότερο άγχος σημαίνει καθαρότερη κατάσταση του μυαλού, καλύτερη οξυγόνωση των εσωτερικών σας οργάνων και, ναι, λιγότερο άγχος σημαίνει επίσης καλύτερη κίνηση του εντέρου.

Εδώ είναι τα βήματα μιας «προπόνησης αναπνοής». Και πάλι, είναι απλοί αλλά αποτελεσματικοί και είστε ελεύθεροι να στραφείτε σε αυτήν την τεχνική σε τακτική βάση… ή μόνο μία φορά.

Βήμα πρώτο. Πάρτε μια βαθιά, αργή αναπνοή μέσω της μύτης σας, τεντώστε την για περίπου 4-5 δευτερόλεπτα.

Βήμα δυο. Παύστε και κρατήστε το για 16 δευτερόλεπτα.

Αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να φτάσετε σε μια κατάσταση ηρεμίας και ευεξίας και να ισορροπήσετε τη ζωή σας χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό καθοδηγούμενων διαλογισμών και τεχνικών συνειδητοποίησης. Οι τεχνικές είναι μια απλή, πρακτική μέθοδος χαλάρωσης για όλους.

Βήμα τρίτο. Επίσης αργά, για διάστημα περίπου οκτώ δευτερολέπτων, εκπνεύστε από τη μύτη σας.

Αυτό είναι! Τώρα επαναλάβετε εννέα φορές.

Το κόλπο, εδώ, είναι να το κάνετε αυτό μια συνειδητή δραστηριότητα, οπότε να γνωρίζετε πώς αντιδρά το σώμα σας. Εάν είστε ένταση – και πολλοί από εμάς δεν καταλαβαίνουμε πόσο ένταση είμαστε συνεχώς επειδή έχει γίνει η φυσική μας κατάσταση – πείτε στους μυς σας να χαλαρώσουν.

Σαρώστε το σώμα σας, λέγοντας σε κάθε μεμονωμένο μέρος και μυ να χαλαρώσει και να απελευθερώσει την ένταση.

Θυμηθείτε ότι κάτι που λειτουργεί για άλλους μπορεί να μην λειτουργεί για εσάς και αυτό είναι εντάξει. Ίσως θα χρειαστείτε περισσότερο χρόνο ή περισσότερη πρακτική!

Για να κρατήσετε το μυαλό σας καθαρό , μην εστιάζετε σε συγκεκριμένη σκέψη ή συναίσθημα που αναδύεται. Απλά αναγνωρίστε και αναγνωρίστε τους, χωρίς καμία ανάλυση ή κρίση, και προχωρήστε. Συνεχίστε να αναπνέετε συνειδητά και αργά, λέγοντας στο σώμα σας να χαλαρώσει.

 

Διαβάστε περισσότερα