Αυτή είναι η ιδανική ώρα για να ολοκληρώνεις τα γεύματά σου καθημερινά για να χάσεις βάρος!

διατηρηση βαρους,διατηρηση βαρουσ θερμιδεσ,διατηρηση βαρουσ,διατηρηση βαρουσ στην εγκυμοσυνη,διατηρηση ιδανικου βαρους,συμβουλεσ για διατηρηση βαρουσ

Η λέξη λέει ότι ο κίνδυνος αύξησης του βάρους γίνεται πολύ περισσότερο εάν συνεχίσετε να τρώτε μετά από μια συγκεκριμένη ώρα της νύχτας. Αλλά, πριν κάνετε δραστικές αλλαγές για να διατηρήσετε τη μέση σας, ας δούμε μερικά γεγονότα. Η λέξη λέει ότι ο κίνδυνος αύξησης του βάρους γίνεται πολύ περισσότερο εάν…. συνεχίσετε να τρώτε μετά από μια συγκεκριμένη ώρα της νύχτας . Αλλά, πριν κάνετε δραστικές αλλαγές για να διατηρήσετε τη μέση σας , ας δούμε μερικά γεγονότα.

Τι ώρα πρέπει να σταματήσετε να τρώτε ήταν πάντα μια τεράστια συζήτηση. Παρόλο που ορισμένοι μπορεί να μην προτείνουν πλέον φαγητό μετά τις 18:00 , πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αν δεν κοιμηθείτε νωρίς και ξυπνήσετε νωρίς τότε σίγουρα θα αισθανθείτε πόνους πείνας ξανά στις 9 μ.μ.

Όμως, εάν απολαύσετε λίγο σνακ αργά το βράδυ ή καθυστερημένο δείπνο , μπορεί να εξακολουθείτε να χωνεύετε τα γεύματά σας όταν πηγαίνετε στο κρεβάτι και να μην δίνετε στο σώμα σας αρκετό χρόνο για να κάψετε τις θερμίδες.

Getty Images
Τι συμβαίνει εάν τρώτε αργά το βράδυ;
Η ώρα της νύχτας όπου θα πρέπει να κόψετε τα σνακ και τα γεύματα ήταν πολύ αμφιλεγόμενη. Μερικοί πιστεύουν ότι αυτό που καταναλώνεις έχει σημασία και όχι πότε. Όμως, και οι δύο παράγοντες έχουν σημασία και μπορούν να έχουν αντίκτυπο στο σώμα σας.

Εάν τυχαίνει να τρώτε αργότερα το βράδυ τότε μπορεί να δείτε κάποιες αλλαγές στο σώμα σας όπως αύξηση βάρους , αλλαγές κορεσμού, μεγαλύτερη όρεξη και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε αύξηση της πιθανότητας εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και διαβήτη.

Το Medical News Today εξήγησε ότι οι αλλαγές στα επίπεδα όρεξης και κορεσμού σας οφείλονται όλες στις ορμόνες λεπτίνη και γκρελίνη . Για εκείνους που τρώνε νωρίτερα την ημέρα, τα επίπεδα αυτών των ορμονών είναι πιθανό να αυξηθούν και νωρίτερα την ίδια ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα είστε λιγότερο πεινασμένοι και πιο ικανοποιημένοι. Ωστόσο, εάν τρώτε αργότερα, αυτές οι ορμόνες αυξάνονται αργότερα και σας κάνουν να θέλετε να τρώτε περισσότερο αργότερα το βράδυ.

Μία μελέτη που δημοσιεύθηκε στο The Endocrine Society έδειξε επίσης ότι οι κίνδυνοι καρδιακών παθήσεων και διαβήτη θα μπορούσαν επίσης να επιδεινωθούν όταν αρχίσετε να τρώτε αργότερα το βράδυ. Αυτή η κατάσταση μπορεί να οδηγήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας να αυξηθούν κατά 18% και μπορεί να μειώσει την ποσότητα του λίπους που καίγεται τη νύχτα κατά 10%, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε νεφρική νόσο, ηπατική βλάβη, διαβήτη και καρδιαγγειακές παθήσεις.

Getty Images

Τι ώρα πρέπει λοιπόν να σταματήσουμε να τρώμε για να διατηρήσουμε το βάρος μας;
Οι ώρες διακοπής της διανυκτέρευσης μπορεί να ποικίλλουν από άτομο σε άτομο και εξαρτάται πραγματικά από την ώρα που συνήθως πηγαίνετε στο κρεβάτι.

Ο γενικός κανόνας είναι ότι πρέπει να αφήσετε το σώμα σας τρεις ώρες μετά το φαγητό να αφομοιώσει έτσι ώστε να μην κοιμάστε με το στομάχι σας γεμάτο.

Εάν τυχαίνει να τρώτε ακριβώς πριν από το κρεβάτι, τότε το στομάχι σας δεν θα έχει δοθεί αρκετός χρόνος για να αφομοιώσει, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα GERD, καθώς και αϋπνία και αύξηση βάρους .

Συγκεκριμένα, τα τρόφιμα που πολλοί από εμάς τείνουν να τρώνε αργά το βράδυ δεν είναι ακριβώς σαλάτες, αλλά είναι πιο πιθανό να είναι σνακ γεμάτα ζάχαρη όπως μπισκότα ή παγωτό .

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Penn Medicine News δείχνει ότι αυτές οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες σε συνδυασμό με το φαγητό αργά το βράδυ μπορούν επίσης να προκαλέσουν αιχμές ινσουλίνης καθώς και να αυξήσουν την αύξηση βάρους. Ας το παραδεχτούμε, η μείωση της ζάχαρης , γενικά, έχει αποδειχθεί ότι είναι καλύτερη για την υγεία μας για πολλούς λόγους.

Έτσι, εάν προσπαθείτε να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος σας, τότε καλό είναι να λάβετε υπόψη αυτό που επιλέγετε να καταναλώσετε και να προσπαθήσετε να εστιάσετε στη λήψη υγιεινών επιλογών.

Ωστόσο, εάν προτιμάτε να τηρείτε μια συγκεκριμένη ώρα, στοχεύστε να σταματήσετε να τρώτε μετά τις 9 ή τις 10 μ.μ. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Medical News Today , υπογράμμισε ότι οποιοδήποτε γεύμα ή σνακ μετά τις 10 μ.μ. μπορεί να καθυστερήσει την ικανότητα του σώματος να διασπάσει τα αχρησιμοποίητα μακροθρεπτικά συστατικά και θα καταλήξει να αποθηκεύεται ως λίπος.

Έτσι, αντί να επιλέξετε ένα ελαφρύ πρωινό και να έχετε ένα πλούσιο γεύμα στο δείπνο, σκεφτείτε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα μεγαλύτερο πρωινό και να τελειώσετε με μια μικρότερη μερίδα, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε το βάρος σας, καθώς και τα επίπεδα κορεσμού και όρεξης.