Αυτά είναι τα κορυφαία 10 αθλήματα που καίνε τις περισσότερες θερμίδες-Θα τα δοκιμάσεις;

καψιμο θερμιδων,καψιμο θερμιδων κολυμπι,καψιμο θερμιδων ανα αθλημα,καψιμο θερμιδων τρεξιμο,καψιμο θερμιδων με στατικο ποδηλατο,καψιμο θερμιδων στον υπνο,καψιμο θερμιδων με βαρη,καψιμο θερμιδων με ποδηλατο,κάψιμο θερμίδων περπάτημα

Ψάχνετε για ένα άθλημα ή προπόνηση που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος; Εδώ είναι οι 10 πιο αποτελεσματικές φυσικές δραστηριότητες για μέγιστο κάψιμο θερμίδων! Είτε αναζητάτε έναν τρόπο για να καθαρίσετε το μυαλό σας είτε θέλετε να αποκτήσετε φόρμα , η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι απαραίτητη! Στην πραγματικότητα, δεν μπορείτε να πάτε χωρίς αυτό εάν θέλετε να παραμείνετε σε φόρμα και ήπια . Αν ο στόχος σας είναι να αντισταθμίσετε το γλυκό δόντι ή τις αλκοολικές σας επιδοτήσεις ή απλώς θέλετε να χάσετε αυτά τα επιπλέον κιλά που μπορείτε να κερδίσετε κατά τη διάρκεια των διακοπών, εδώ είναι μια λίστα με τα πιο αποτελεσματικά αθλήματα για την καύση θερμίδων!

1. Πυγμαχία
Η πυγμαχία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκτοξεύσετε λίγο ατμό, ειδικά μετά από μια δύσκολη μέρα στο γραφείο. Εκτός από τα οφέλη του για το ηθικό μας, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να ρίξετε επιπλέον κιλά. Μπορείτε να κάψετε ένα επιβλητικό 800 έως 1000 θερμίδες σε μια προπόνηση πυγμαχίας μιας ώρας . Απαιτεί όλους τους μυς σας, οπότε θα φαίνεστε τόσο λεπτός όσο ποτέ σε χρόνο μηδέν! Είστε έτοιμοι να λάβετε μέρος σε μια τάξη;

2. Τρέξιμο
Το τρέξιμο δεν ξεφεύγει ποτέ από τη μόδα ! Και για καλό λόγο, σας επέτρεψε να κάψετε 700 έως 900 θερμίδες ανά ώρα . Είναι το τέλειο άθλημα που αδυνατίζει το κάτω μέρος του σώματός σας Είναι εύκολο να το κάνετε, καθώς απαιτεί πολύ μικρό εξοπλισμό: απλά ένα καλό ζευγάρι παπούτσια, κολάν ή σορτς, ένα ελαφρύ μπλουζάκι και είστε καλοί να πάτε! Μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε μια λίστα αναπαραγωγής για να παραμείνετε παρακινημένοι.

3. Κολύμπι
Εάν κολυμπάτε το κτύπημα της πεταλούδας ή την μπροστινή ανίχνευση, μπορείτε να κάψετε έως και 900 θερμίδες ανά ώρα . Το πλεονέκτημα της κολύμβησης είναι ότι μπορείτε να τονίσετε ολόκληρο το σώμα σας χωρίς να διατρέχετε τον κίνδυνο τραυματισμού. Η χαμηλή πρόσκρουση κάνει το κολύμπι ιδανικό για άτομα που έχουν ευαίσθητες αρθρώσεις.

4. Πατινάζ
Ανάλογα με το πόσο γρήγορα πατινάζ, το rollerblading μπορεί να κάψει κατά μέσο όρο 800 θερμίδες ανά ώρα . Όπως το τρέξιμο, είναι το τέλειο άθλημα να τονίσετε το κάτω μισό του σώματος (μηρός, γλουτοί, γοφοί, μέση). Προσέξτε, ωστόσο, να μην υποτιμήσετε τους κινδύνους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ποιοτικά πατίνια και συμπαγή προστατευτικά εργαλεία και πατινάζ κάπου ασφαλές, όπως ένα δασικό μονοπάτι.

5. Spinning
Το Spinning είναι ένα χορογραφημένο μάθημα ποδηλασίας εσωτερικού χώρου που έχει τάσεις εδώ και αρκετά χρόνια! Και για καλό λόγο, εκτός από το ότι είναι ένας καλός τρόπος για να εκτοξεύσετε λίγο ατμό, θα σας βοηθήσει να κάψετε έως και 700 θερμίδες ανά ώρα . Σε μια τυπική τάξη, θα εναλλάσσεστε μεταξύ ρυθμικής χορογραφίας, στη σέλα και όρθια, και πιο μετριοπαθώς έντονες χορογραφίες για ανάκαμψη. Πιάσε την πετσέτα σου ιδρώτα!

6. Ποδηλασία
Η εξωτερική ποδηλασία είναι επίσης αποτελεσματική για την απώλεια βάρους. Μπορείτε να κάψετε έως 800 θερμίδες ποδηλασία ! Δεν χρειάζεται σπριντ, αλλά θα πρέπει να διατηρήσετε έναν καλό ρυθμό. Είναι το ιδανικό άθλημα για να τονίσετε την πλάτη σας και να αμβλύνετε τους μηρούς σας.

7. Αναρρίχηση
Θέλετε να φτάσετε ψηλά; Όπως κυριολεκτικά! Δοκιμάστε αναρρίχηση, ένα συναρπαστικό άθλημα που σας επιτρέπει να καίτε θερμίδες ενώ διασκεδάζετε. Η αναρρίχηση θα τονώσει ολόκληρο το σώμα σας και θα αυξήσει την ευελιξία σας. Μια ώρα αναρρίχησης καίει πάνω από 750 θερμίδες . Μπορείτε να το κάνετε σε εσωτερικούς ή εξωτερικούς χώρους.

8. Αερόβιο
Πιάστε το βήμα σας και ασκήστε μια ρυθμική και αναζωογονητική προπόνηση. Ένα μάθημα αερόβιου χορού βήμα μίας ώρας θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από περισσότερες από 700 θερμίδες . Για βέλτιστα αποτελέσματα, εναλλάξτε μεταξύ γρήγορων και αργών χορογραφιών.

9. Ζούμπα
Αν σας αρέσει ο χορός και το γυμναστήριο, θα πρέπει σίγουρα να δοκιμάσετε το Zumba. Αναζωογονητικές κινήσεις χορού, υπέροχη μουσική και κάψιμο 750 θερμίδων / ώρα. .. Τι δεν αγαπάς; Επιπλέον σημεία: σίγουρα θα ενισχύσει τη διάθεσή σας!

10. Σκανδιναβικό περπάτημα
Βγάλτε τους πόλους σας και πηγαίνετε για έναν καλό βόρειο περίπατο μίας ώρας. Όχι μόνο αυτή η δυναμική προπόνηση με τα πόδια ασκείται σε εξωτερικούς χώρους, μόνη ή σε μια ομάδα, αλλά μπορεί να κάψει έως και 600 θερμίδες ανά ώρα . Θυμηθείτε να εμπλέξετε τους μυς σας καθ ‘όλη τη διάρκεια της βόλτας για να αισθανθείτε πραγματικά και να δείτε τα αποτελέσματά του.

Λοιπόν, ποιο θα δοκιμάσετε;