Αυτά είναι τα φαγητά που πρέπει να έχεις για πρωινό-Το ήξερες;

πρωινο,πρωινο ζωδια,πρωινο για παιδια,πρωινο αντ1,πρωινοσ τυποσ,πρωινο συνταγεσ,πρωινο με βρωμη,πρωινοι τυποι,πρωινοσ λογοσ

Όπως ίσως γνωρίζετε ήδη – το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά δεν σημαίνει ότι μπορείτε να φάτε τίποτα – μόνο για χάρη του φαγητού. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν ειδικοί τύποι τροφίμων που πρέπει να τρώτε το πρωί για να προγραμματίσετε το σώμα σας για την παραγωγική και θετική ημέρα….

Σήμερα πρόκειται να συζητήσουμε τι είναι καλύτερο για να μασάτε όταν χτυπά το πρωί, καθώς και τι να μείνετε μακριά. Η αλήθεια είναι ότι μόλις βρεθείτε σε υγιεινό πρωινό, θα έχετε πολύ περισσότερα οφέλη από το να προγραμματίσετε την ημέρα σας και να ξυπνήσετε το σώμα, θα προωθήσετε επίσης την αποτελεσματική απώλεια βάρους και ότι σε ορισμένες περιπτώσεις είναι η μεγάλη παρενέργεια, τι κάνετε νομίζεις?

# 1 Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Αυτό είναι ακριβώς αυτό που αναφέραμε τελευταία – αν προσπαθείτε να ρίξετε μερικά κιλά, τότε ξεκινώντας το πρωί σας με τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες είναι υπέροχο. Οτιδήποτε στην κλίμακα από ασπράδια αυγού, άπαχο κρέας έως ελληνικό γιαούρτι και tofu θα κάνει.

# 2 Τροφές πλούσιες σε ίνες

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε την επιτυχημένη και αποτελεσματική απώλεια βάρους σας είναι να ξεκινήσετε το πρωί σας με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Οτιδήποτε όπως το πλιγούρι βρώμης, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα φρούτα, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι θα αντιμετωπίσουν καλά το έργο. Επιπλέον, μπορείτε να συνδυάσετε μαζί τις τροφές με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες για να επιτύχετε ακόμη μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

# 3 Smoothies με πρωτεΐνη

Τα Smoothies με πρωτεΐνη είναι υπέροχα για πολλούς λόγους, ωστόσο προτού αποφασίσετε να ξεκινήσετε το πρωί σας με ένα ωραίο πρωτεϊνικό κούνημα – πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε το γιατρό μας. Υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι και όταν εξαλειφθούν, μπορείτε να συνεχίσετε με το υγιεινό πρωινό σας για όσο διάστημα θέλετε.

# 4 Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε

Τώρα, όταν ξέρετε τι να ξεκινήσετε ένα πρωί με είναι ωραίο να καταλάβετε τι δεν είναι τόσο υπέροχο να το ξεκινήσετε. Το θέμα είναι ότι οτιδήποτε είναι πολύ υψηλό σε θερμίδες είναι κακό για το πρωινό. Ντόνατς, ρολά κανέλας, μάφιν, τηγανίτες ή βάφλες με σιρόπι, κουλούρια – αυτά πρέπει να μείνετε όσο το δυνατόν πιο μακριά το πρωί!

 

Διαβάστε περισσότερα