Αυτά είναι τα 5 βασικά βήματα για να ισορροπήσετε τις ορμονικές διαταραχές που εμποδίζουν την απώλεια βάρους!

Αυτά είναι τα 5 βασικά βήματα για να ισορροπήσετε τις ορμονικές διαταραχές που εμποδίζουν την απώλεια βάρους!

Έχετε βρεθεί ποτέ σε μια τέτοια κατάσταση, όταν ακολουθείτε μια δίαιτα απώλειας βάρους, ασκείστε πολύ και κάνετε τα πάντα για να χάσετε επιπλέον κιλά, αλλά μάταια; Εάν ναι, πιθανώς έχετε μια ανισορροπία ορμονών που δεν σας επιτρέπει να χάσετε βάρος και τα κιλά σας παραμένουν ακίνητα…….

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσετε τη σωστή υγιή ισορροπία ορμονών, με αντίθετο τρόπο μπορεί να υποφέρετε από εκατοντάδες συμπτώματα, όπως κόπωση, κόπωση, τριχόπτωση, εύθραυστα νύχια, δυσκοιλιότητα, παχυσαρκία, πρήξιμο και άλλα.

Λοιπόν, τι να κάνετε για να ελέγξετε αν οι ορμόνες σας είναι εντάξει;

Πίστωση: Pixabay

# 1. Ελέγξτε τον θυρεοειδή αδένα σας

Είναι υπεύθυνο για το μεταβολισμό του σώματός μας, οπότε σε περίπτωση δυσλειτουργίας του, μπορεί να κερδίσετε βάρος χωρίς προφανείς λόγους. Ρωτήστε το γιατρό σας για τις κύριες ορμόνες του θυρεοειδούς σας – Τ3, Τ4 και ορμόνη διέγερσης του θυρεοειδούς. Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις, θα πρέπει επίσης να ελέγξετε αντισώματα θυρεοειδούς και αντισώματα κατά της θυρεοσφαιρίνης.

# 2. Αντιμετωπίστε την ανισορροπία των θυρεοειδικών ορμονών

Εάν έχετε μειωμένα επίπεδα T3 και T4, ρωτήστε το γιατρό σας σχετικά με τα συνθετικά, που θα αντικαταστήσουν το φυσικό και θα διατηρήσουν την ισορροπία.

Πίστωση: Pixabay

# 3. Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών

Προβλήματα με απώλεια βάρους μπορεί να οφείλονται σε ανεπάρκεια πρωτεΐνης στη διατροφή σας. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με αυτό, έτσι θα σας βοηθήσει να ελέγξετε το επίπεδο σακχάρου στο αίμα σας και την ινσουλίνη, αφενός, αφετέρου, βοηθά στην ομαλοποίηση του επιπέδου των ορμονών ελέγχου της όρεξης.

Πίστωση: Pixabay

# 4. Ελέγξτε την αϋπνία σας

Εάν κοιμάστε λιγότερο από 6 ώρες την ημέρα, το σώμα σας αντιδρά σε αυτό με την αύξηση της ορμόνης κορτιζόλης. Η κύρια λειτουργία του είναι η διατήρηση της ζωής και η διατήρηση του σώματος, οπότε λόγω αυτής αυξάνεται η όρεξή σας και αρχίζετε να τρώτε λιπαρά και ζαχαρούχα τρόφιμα.

Πίστωση: Pixabay

# 5. Φάτε βατόμουρα

Αυτό το καταπληκτικό μπλε φρούτο είναι πλούσιο σε ορμόνη καύσης λίπους Adiponectin. Απλώς πίνετε ένα smoothie την ημέρα και σε λίγες εβδομάδες, σίγουρα θα χάσετε επιπλέον κιλά.

Πίστωση: Pixabay
Διαβάστε περισσότερα