Connect with us

LIFE

Αυτά είναι τα 5 σημάδια που δείχνουν ότι είσαι εθισμένος στη ζάχαρη-Τολμάς να τα ανακαλύψεις!

Published

on

εθισμος στη ζαχαρη,εθισμος στη ζαχαρη αντιμετωπιση,ζαχαρη,ζαχαρη και επιληψια,ζαχαρη σαν λιπασμα,ζαχαρη και αλευρι,ζαχαρη και αλατι,ζαχαρη και αλατι χανια,ζαχαρη θερμιδεσ

Είμαστε όλοι εθισμένοι σε κάτι και όλοι έχουμε αδύνατα σημεία. Σε τι εθίζεσαι; Οι περισσότεροι από εμάς αγαπούν τη γλυκιά γεύση και ο εθισμός στη ζάχαρη αυξάνεται γρήγορα. Γνωρίζατε ότι η κατανάλωση προστιθέμενης ζάχαρης αυξάνει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων, όπως: καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτης, μη αλκοολούχα….. λιπώδη ηπατική νόσο, καρκίνοι, εγκεφαλική ομίχλη, κατάθλιψη και παχυσαρκία. Αυτό το λευκό δηλητήριο προκαλεί μια παγκόσμια επιδημία και ήρθε η ώρα να ανοίξετε τα μάτια σας στην πραγματικότητα: Οι Αμερικανοί καταναλώνουν περίπου 20 κουταλάκια του γλυκού πρόσθετα σάκχαρα την ημέρα, ενώ η συνιστώμενη μέγιστη πρόσληψη είναι έξι!

Ποια είναι η προστιθέμενη ζάχαρη;

Τα φυσικά σάκχαρα βρίσκονται σε φρέσκα τρόφιμα όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα και δημητριακά. Χωνεύονται πιο αργά και παρέχουν στα κύτταρα σας ενέργεια χωρίς αιχμές σακχάρου στο αίμα.

Σύμφωνα με ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, τα φυσικά σάκχαρα είναι εντάξει και ακόμη και υγιή, καθώς μειώνουν τους κινδύνους χρόνιων παθήσεων όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και οι καρκίνοι.

Πώς μπορεί να οριστεί ο εθισμός;

Η κατανάλωση ζάχαρης προκαλεί απελευθέρωση ντοπαμίνης, έναν νευροδιαβιβαστή που ελέγχει τη συμπεριφορά ευχαρίστησης και ανταμοιβής Η κατανάλωση ζάχαρης αναγκάζει τα επίπεδα ντοπαμίνης στον εγκέφαλό σας να αυξηθούν δραστικά. Ακόμη και η σκέψη για γλυκά μπορεί να προκαλέσει απελευθέρωση ντοπαμίνης. Το σώμα συνηθίζει με την υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και τελικά λαχτάρα περισσότερο.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο The British Journal of Psychiatry, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες επεξεργασμένης ζάχαρης πάσχουν από κατάθλιψη, άγχος και αλλαγές στη διάθεση.

Σύμφωνα με τη Διοίκηση Υπηρεσιών κατάχρησης ουσιών και ψυχικής υγείας, το 80% όλων των συσκευασμένων τροφίμων περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα.

1. Έχετε έντονες επιθυμίες

Οι πόθοι εμφανίζονται αμέσως μετά τη διακοπή της πρόσληψης ζάχαρης. Αυτές οι επιθυμίες αυξάνονται λόγω της διακύμανσης των επιπέδων ορμονών του εγκεφάλου.

2. Εξάντληση και άγχος

Η πρώτη ληθαργική αίσθηση εμφανίζεται σε περίπου 24 ώρες μετά τη διακοπή της κατανάλωσης ζάχαρης: έχετε εγκεφάλους, μούδιασμα, φλυαρία δοντιών, τρόμο στο αντιβράχιο και κούνημα στο κεφάλι και θαμπή.

Οι ερευνητές καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η απόσυρση από τη ζάχαρη είναι παρόμοια με την απόσυρση οπιοειδών, νικοτίνης και μορφίνης.

4. Πονοκέφαλοι

Η κατανάλωση απλών υδατανθράκων μπορεί ακόμη και να προκαλέσει ημικρανίες λόγω της υπεργλυκαιμίας, μιας δραστικής αύξησης των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και της ξαφνικής πτώσης του σακχάρου στο αίμα μετά τη χρήση.

5. Θυμός και ευερεθιστότητα

Όταν η ορμόνη του εγκεφάλου και ο νευροδιαβιβαστής αλλάζουν, επηρεάζεται η συμπεριφορά σας. Έχετε ακούσει ποτέ για τη λέξη «hangry»: «πεινασμένος» και «θυμωμένος», τα Αγγλικά της Οξφόρδης; Αυτό είναι ένα αίσθημα θυμού που προκαλείται από την πείνα.

Μην σταματήσετε τη ζάχαρη κρύα γαλοπούλα. Η απότομη διακοπή της ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε τρομερές παρενέργειες και να προκαλέσει αργότερα. Έχετε στη διάθεσή σας υποκατάστατα για να προετοιμαστείτε για αποτυχία. Βρείτε εναλλακτικές λύσεις και μειώστε αργά την κατανάλωση ζάχαρης. Βήμα προς βήμα, οι μικρές αλλαγές κάνουν τη διαφορά!

 

Trending