Αυτά είναι τα 3 βασικά βήματα για να χάσεις το επίμονο βάρος-Προσπάθησέ το αξίζει!

Αυτά είναι τα 3 βασικά βήματα για να χάσεις το επίμονο βάρος-Προσπάθησέ το αξίζει!

Αναρωτιέστε πώς να ξεφορτωθείτε το επίμονο λίπος, ειδικά εκείνο γύρω από την κοιλιά σας; Εδώ είναι μια λύση για εσάς!Όποιος και αν είναι ο λόγος που διαβάζετε αυτό το άρθρο, υγεία ή αυτοπεποίθηση, θα επωφεληθείτε από το να γνωρίζετε τα βήματα για να λιώσετε το επίμονο λίπος για πάντα…….

Υπάρχουν κυρίως δύο ομάδες ατόμων που ενδιαφέρονται για την απώλεια λίπους:

1. Όσοι είναι υπέρβαροι και ο γιατρός τους τους είπε ότι είναι καιρός να ελέγξετε την πρόσληψη τροφής.

2. Όσοι είναι υγιείς, άπαχοι αλλά αγωνίζονται σε αθλήματα ή θέλουν να ρίξουν επιπλέον λίπος αναζητώντας ευχαρίστηση.

Γιατί είναι πεισματάρης; Ο κύριος λόγος για το αποθηκευμένο λίπος είναι η υπερβολική πρόσληψη θερμίδων και ο έλεγχος του μεταβολισμού. Το λίπος αποθηκεύεται στον λιπώδη ιστό, τα λιπώδη κύτταρα. Απελευθερώνει την ορμόνη κορεσμού λεπτίνη, η οποία ελέγχει την όρεξή μας.

Ο λιπώδης ιστός έχει δύο τύπους λίπους: σπλαχνικό λίπος και υποδόριο λίπος.

Το σπλαχνικό λίπος ή το κοιλιακό λίπος μπαίνει μέσα και γύρω από τα όργανα μας και μπορεί να συσσωρευτεί στην κοιλιακή περιοχή. Αυτός ο τύπος λίπους προκαλεί διαβήτη τύπου 2, αντίσταση στην ινσουλίνη και φλεγμονή!

Το υποδόριο λίπος είναι το λίπος κάτω από το δέρμα μας, το οποίο μπορούμε να τσιμπήσουμε. Αυτό το λίπος δεν είναι κακό λίπος, αλλά έχει πολύ σημαντικό ρόλο στους μηχανισμούς επιβίωσης και αναπαραγωγής του σώματός μας.

Δημιουργήσαμε για να επιβιώσουμε και το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί μια περίσσεια αποθηκευμένης ενέργειας με τη μορφή λίπους, καθώς ο πρωταρχικός μας στόχος είναι η αναπαραγωγή. Έτσι στις γυναίκες οι προβληματικές περιοχές τείνουν να είναι οι γοφοί, οι μηροί και οι γλουτοί, και στους άνδρες είναι γύρω από την κάτω κοιλιακή χώρα. Χτυπώντας την εμμηνόπαυση, το βάρος μετατοπίζεται στην κοιλιά.

Λάβετε υπόψη ότι όταν το ποσοστό σωματικού λίπους μειώνεται, τα ένστικτα επιβίωσης του σώματος μπαίνουν και η προτεραιότητα γίνεται η «επιβίωσή σας», οπότε οι γυναίκες τείνουν να χάνουν τις περιόδους τους. Η αναπαραγωγή δεν είναι πλέον ο στόχος.

Η λύση?

Άσκηση, διατροφή και έλεγχος ορμονών.

1. Διατροφή! Ο λιπώδης ιστός απελευθερώνει ορμόνες όπως η λεπτίνη, η οποία ελέγχει την όρεξή μας. Το πάγκρεας σας απελευθερώνει ινσουλίνη κάθε φορά που τρώτε, που είναι η ορμόνη αποθήκευσης λίπους. Το Ghrelin είναι η ορμόνη της πείνας σας και αν είναι πολύ υψηλή, θα σνακ όλη την ημέρα χωρίς να αισθάνεστε γεμάτοι. Τρώτε 3 ολόκληρα γεύματα την ημέρα, αποφεύγοντας τα σνακ. Πρακτική διαλείπουσα νηστεία 3-4 φορές την εβδομάδα, διατηρώντας το παράθυρο νηστείας 16/8. Φυσικά, πρέπει να κόψετε τη ζάχαρη και τα μεταποιημένα τρόφιμα. Μπορείτε ακόμα να φάτε λιχουδιές, αλλά περιορίζοντάς τα στο 15% του ημερήσιου προγράμματος γεύματος σας, όπου το 85% είναι υγιεινή τροφή.

2. Αποκτήστε μυϊκή μάζα: Καθώς αυξάνεται η μυϊκή σας μάζα, χρειάζεστε περισσότερη ενέργεια για να τη διατηρήσετε, έτσι θα κάψετε επίσης περισσότερο λίπος. Δοκιμάστε το HIIT (High Intensity Interval Training) που στοχεύει τόσο το σπλαχνικό όσο και το υποδόριο λίπος και είναι ένας πολύ καλός και γρήγορος τρόπος για να χτίσετε μυς και αντοχή ενώ ταυτόχρονα καίτε λίπος γρήγορα και αποτελεσματικά!

3. Κοιμηθείτε τουλάχιστον 7-9 ώρες την ημέρα. Καίτε θερμίδες κατά τη διάρκεια του ύπνου και η ορμόνη της πείνας, μειώνεται όταν κοιμάστε αρκετά. Εκτός αυτού, η κορτιζόλη ορμόνης στρες πέφτει επίσης όταν το σώμα σας παίρνει μια ωραία ανάπαυση.

Κορίτσια, όλοι έχουμε λίπος, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι χρειάζεστε 18-25% σωματικού λίπους. Εάν είναι υψηλότερο, αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας και είστε πιο κοντά στον διαβήτη τύπου 2. Φάτε ολόκληρα φυσικά τρόφιμα, γυμναστική και ύπνο! Καλή τύχη στην προσπάθειά σας!

Διαβάστε περισσότερα
ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗ

Δημοσίευση από ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗ

Πάντοτε με τραβούσε η δημοσιογραφία. Είμαι απόφοιτη Ιδ.ΙΕΚ και απο την πρώτη στιγμή ξεκίνησα να γράφω πρώτα ως blogger και στην συνέχεια κάνοντας την πρακτική μου σε διάφορες ιστοσελίδες. Πλέον θεωρώ ότι είμαι κατασταλαγμένη και ξέρω ποια είναι η είδηση που ενδιαφέρει τον κόσμο. Μου αρέσει να ταξιδεύω και όποτε μπορώ το κάνω. Λατρεύω την χώρα μας και την φωτογραφία. Δεν υπάρχει περίπτωση να με δεις στην φύση και να μην έχω φωτογραφική μηχανή μαζί μου