Αφρικανική διατροφή: Ξέρεις τι είναι; Ανακάλυψέ την και θα κολλήσεις!

αφρικανικη διατροφη,διαιτα,διαιτα τριων φασεων,διαιτα με αυγα,διαιτα εξπρεσ,διαιτα ντουκαν,διαιτα 3 φασεων,διαιτα νασα,διαιτα κετο

Η αφρικανική διατροφή κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Αυτό δεν είναι μάταια. Πρόσφατα, ειδικοί έχουν ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τα μερίδια λαών διαφορετικών χωρών. Αποδείχθηκε ότι οι κάτοικοι της Ουγγαρίας, του Βελγίου και της Τσεχικής Δημοκρατίας δεν τρώνε καλά, αλλά οι άνθρωποι στην Αφρική τρώνε σωστά τρόφιμα!

Η διατροφή τους είναι πολύ καλή για όλους. Λοιπόν, τι είναι ξεχωριστό για τη διατροφή και τι πρέπει να τρώτε για να νιώσετε υπέροχα και να χάσετε βάρος; Πρώτα απ ‘όλα, δεν υπάρχει ουσιαστικά κρέας στη διατροφή, καθώς είναι αρκετά ακριβό και οι Αφρικανοί δεν μπορούν να το φάνε πολύ συχνά . Μαγειρεύουν κόκκινο κρέας μόνο για σημαντικές διακοπές, αρκετές φορές το χρόνο.

Η διατροφή περιλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες

Η ίνα βελτιώνει την εργασία του στομάχου και των εντέρων, καίει το υποδόριο λίπος και επιταχύνει τις μεταβολικές διαδικασίες. Τα φασόλια βρίσκονται στην καρδιά της αφρικανικής διατροφής, μπορεί να είναι οτιδήποτε: μπιζέλια, ρεβίθια, φασόλια, φακές.

Το πλεονέκτημα των οσπρίων είναι ότι είναι φθηνά, περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεΐνες, που είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το ζώο. Εκτός από τα όσπρια, υπάρχουν χόρτα και λαχανικά στη διατροφή, μπορούν να μαγειρευτούν με διάφορους τρόπους.

Μπορείτε επίσης να φάτε φρούτα και μούρα, αλλά σε μικρές ποσότητες

Αν θέλετε να μαγειρέψετε κρέας, σας συμβουλεύουμε να επιλέξετε κοτόπουλο ή γαλοπούλα με χαμηλά λιπαρά. Πρέπει να το προετοιμάσετε όχι ως ανεξάρτητο πιάτο, αλλά να προσθέσετε εκεί λαχανικά ή φασόλια. Φυσικά, πρέπει να ξεχάσετε το λουκάνικο και το μπέικον.

Τα καρύδια βρίσκονται επίσης στη διατροφή των Αφρικανών

Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και υγιή λίπη. Ωστόσο, θα πρέπει να καταναλώνετε όχι περισσότερο από 20-30 γραμμάρια την ημέρα. Τα φιστίκια είναι τα πιο δημοφιλή καρύδια στη χώρα, μπορούν να βρεθούν σε κάθε σπίτι.

Οι Αφρικανοί πρακτικά δεν χρησιμοποιούν μπαχαρικά, συμπεριλαμβανομένου του αλατιού

Διατηρούν υγρό στο σώμα και αναστέλλουν την απώλεια βάρους, οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μπαχαρικά όσο το δυνατόν λιγότερο. Προσθέστε φρέσκα βότανα στα πιάτα, είναι πολύ πιο χρήσιμο. Πότε θα δείτε τα πρώτα αποτελέσματα; Αλλάζοντας τη διατροφή σας, θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας, η ταλαιπωρία και το υπερβολικό βάρος έχουν φύγει.

Το αποτέλεσμα εξαρτάται από πόσες θερμίδες καταναλώνετε, γιατί εάν τρώτε όσπρια και λαχανικά σε μεγάλες ποσότητες, δεν θα χάσετε βάρος. Είναι επιθυμητό η καθημερινή διατροφή να μην υπερβαίνει τις 1300 θερμίδες. Σε κάποιον η μέση γίνεται λεπτότερη σε μια εβδομάδα, κάποιος βλέπει αλλαγές σε 2-3 εβδομάδες.

 

Διαβάστε περισσότερα