Αδυνάτισμα και δίαιτα: 6 τύποι επικίνδυνου λίπους και πως να τους καταπολεμήσετε!

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Γνωρίζατε ότι το σώμα σας αποτελείται από 6 τύπους λίπους; Ωστόσο, δεν είναι όλα τα λιπαρά κακά. Έκπληξη! Έχετε λευκό, καφέ και μπεζ λίπος. Ναι, έχουν διαφορετικά χρώματα. Μπορούν να αποθηκευτούν ως βασικό, υποδόριο και σπλαχνικό λίπος. Μερικά από αυτά μπορούν να συμβάλουν στην υγεία των ορμονών και στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

Ενώ άλλα μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία και να οδηγήσουν σε διαβήτη τύπου 2, καρδιακές παθήσεις, καρδιακά προβλήματα, ακόμη και καρκίνο.

σωματικο λιπος,σωματικο λιποσ μετρηση,σωματικο λιπος για κοιλιακους,ποσο σωματικο λιποσ πρεπει να εχουμε,σωματικο λιπος 15,σωματικο λιπος αθλητων,σωματικο λιποσ ποσοστο,σωματικο λιπος μειωση,ιδανικο σωματικο λιποσ

Λευκό λίπος – είναι καλό όταν δεν είναι υπερβολικό

Αυτός ο τύπος λίπους είναι ένας τρόπος σώματος για αποθήκευση ενέργειας για μελλοντική χρήση. Αποτελείται από μεγάλα, λευκά κύτταρα που αποθηκεύονται κάτω από το δέρμα ή γύρω από τα όργανα στην κοιλιά, τα χέρια, τους γλουτούς και τους μηρούς. Ο ρόλος του στο σώμα δεν πρέπει να υποτιμάται επειδή ρυθμίζει ορμόνες όπως οιστρογόνα, κορτιζόλη, λεπτίνη και ινσουλίνη. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης, οι άνδρες θα πρέπει να έχουν περίπου 14-24% σωματικού λίπους, ενώ οι γυναίκες θα πρέπει να παραμένουν στο εύρος 20-20%. Τι συμβαίνει εάν έχετε λευκό λίπος; Διατρέχετε κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, εγκεφαλικό επεισόδιο, ανισορροπίες ορμονών, ηπατικές παθήσεις και καρδιακά προβλήματα.

Το καφέ λίπος βρίσκεται στο λαιμό και στους ώμους. Καίει λιπαρά οξέα για να σας κρατήσει ζεστό και προωθεί την απώλεια βάρους.

Το μπεζ λίπος βρέθηκε πρόσφατα και πιστεύεται ότι αυτός ο τύπος λίπους βοηθά στην καύση λευκού λίπους. Ορισμένες ορμόνες και ένζυμα απελευθερώνονται όταν έχετε άγχος, κρύο ή όταν ασκείτε βοήθεια για να μετατρέψετε το λευκό λίπος σε μπεζ.

Το βασικό λίπος είναι απαραίτητο για τη ζωή σας! Βρίσκεται στον εγκέφαλο, το μυελό των οστών, τα νεύρα και τις μεμβράνες που προστατεύουν τα όργανα σας. Ρυθμίζει τις ορμόνες που ελέγχουν τη γονιμότητα, την απορρόφηση βιταμινών, τη θερμοκρασία του σώματός σας. Οι γυναίκες χρειάζονται τουλάχιστον 10-15% του απαραίτητου λίπους, ενώ οι άνδρες χρειάζονται μόνο το 2-5%.

Το υποδόριο λίπος αποθηκεύεται κάτω από το δέρμα μας. Είναι κατασκευασμένο από συνδυασμό τριών χρωμάτων λιπών. Μπορείτε να πιέσετε ή να τσιμπήσετε αυτό το λίπος στα χέρια, την κοιλιά, τους μηρούς και τους γλουτούς σας.

Το σπλαχνικό ή «λίπος της κοιλιάς», το πιο μισητό, είναι το λευκό λίπος που είναι αποθηκευμένο στην κοιλιά σας και γύρω από το συκώτι, τα νεφρά, το πάγκρεας, τα έντερα και την καρδιά.

Ο στόχος σας είναι να έχετε ένα φυσιολογικό% όλων των τύπων λίπους. Ενώ το υπερβολικό λευκό σπλαχνικό λίπος μπορεί να είναι επιβλαβές για την υγεία σας. Πρέπει να τρώτε υγιές λίπος για να χάσετε βάρος! Θα κερδίσετε βάρος εάν τρώτε υδατάνθρακες, σάκχαρα, μεταποιημένα τρόφιμα, αλλά αν πάτε για αβοκάντο, γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά και έλαια, το σώμα σας θα κάψει περισσότερο σπλαχνικό λίπος.

Εάν η διατροφή σας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε εκλεπτυσμένα σάκχαρα και μεταποιημένα τρόφιμα, είστε πιο επιρρεπείς σε σπλαχνικό λίπος! Οι διατροφολόγοι προτείνουν μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη. Συνδυάστε μια διατροφή με ασκήσεις δύναμης που αυξάνουν το μεταβολισμό, χτίζουν άπαχους μυς και αποτρέπουν μελλοντική αύξηση βάρους.

Το λίπος δεν είναι εχθρός σας. Ο στόχος είναι να ελέγξετε το επίπεδό του και όχι να τρώτε υπερβολικά. Εάν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής με δίαιτα πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και υγιή λίπη, δεν θα έχετε προβλήματα με το σπλαχνικό λίπος!