9+1 τρόποι για να αποφύγεις την εκνευριστική υπνηλία μετά το μεσημεριανό!

υπνηλια,υπνηλια εγκυμοσυνη,υπνηλια στην εγκυμοσυνη,υπνηλία αιτίεσ,υπνηλια σε βρεφη,υπνηλια και ατονια,υπνηλια στο δευτερο τριμηνο εγκυμοσυνησ,υπνηλια και καρκινοσ,υπνηλια μετα το φαγητο

Ο ύπνος είναι απαραίτητος και όλοι γνωρίζουμε ότι όταν αισθάνεστε υπνηλία αμέσως μετά το γεύμα και είστε στη δουλειά δεν είναι και τόσο καλό. Το θέμα είναι ότι όταν νυστάζεις, τα επίπεδα παραγωγικότητάς σου μειώνουν δραματικά και αυτό είναι άλλο κακό. Γιατί συνήθως νιώθουμε υπνηλία αμέσως μετά το μεσημεριανό γεύμα;

Για να σας πω την αλήθεια υπάρχουν δύο λόγοι.

Ο πρώτος λόγος θα ήταν η έλλειψη ύπνου τη νύχτα. Όταν έχετε χαμηλή ποιότητα ύπνου, είναι πιο φυσικό ότι το σώμα σας θα σας πει για τις ανάγκες του και ο συγχρονισμός μπορεί να μην είναι ο τέλειος. Ένας άλλος πιο κοινός λόγος για τον οποίο θέλετε να κοιμηθείτε μετά το μεσημεριανό γεύμα είναι το γεγονός ότι η διατροφή σας είναι γεμάτη λιπαρά.

Σήμερα πρόκειται να συζητήσουμε 10 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να πολεμήσετε αίσθημα υπνηλίας μετά το γεύμα.

# 1 Ο ήλιος

Προσπαθήστε να πάρετε λίγο ήλιο όταν αισθάνεστε ύπνο με τέτοιο τρόπο ώστε το σώμα σας να συνειδητοποιήσει ότι ο υπνηλία δεν είναι ακόμη εδώ.

# 2 Πρωτεΐνη

Η λήψη κάποιου σνακ πρωτεΐνης μετά το μεσημεριανό γεύμα μπορεί επίσης να αντιμετωπίσει το ζήτημα.

# 3 Θέματα

Προσπαθήστε να είστε τουλάχιστον λίγο δραστήριοι μετά το φαγητό και αυτό πρέπει να κάνει το κόλπο.

# 4 Μιλώντας

Η ενδιαφέρουσα συνομιλία με φίλους ή συναδέλφους μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε επίσης την υπνηλία.

# 5 ώρα τσαγιού

Είναι καιρός να διεγείρετε τον εγκέφαλό σας είτε με τσάι είτε καφέ, που θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την επιθυμία να κοιμηθείτε επίσης.

# 6 Ευελιξία

Προσπαθήστε να μην εκτελείτε τα ίδια καθήκοντα μέρα με τη μέρα, ειδικά όταν είναι μετά το μεσημεριανό γεύμα, κρατήστε τις ευθύνες σας διαφορετικές και θα ξεπεράσετε την υπνηλία.

# 7 Κρύο νερό

Ένα ποτήρι κρύο νερό είναι πάντα ένας καλός τρόπος αντιμετώπισης της υπνηλίας.

# 8 Μουσική

Προσπαθήστε να ακούσετε λίγη μουσική, έτσι ώστε να σας ξυπνά περισσότερο παρά να σας κάνει να κοιμηθείτε.

# 9 Άσκηση

Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της υπνηλίας θα ήταν η άσκηση σε περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα – τουλάχιστον προσπαθήστε να τεντώσετε λίγο.

# 10 Catnap

Όταν δοκιμάσατε όλα τα παραπάνω και εξακολουθεί να μην λειτουργεί – δοκιμάστε έναν υπνάκο γάτας.

 

Διαβάστε περισσότερα